kemilek Zgłoś #3681 Napisano 26 Maja 2014 Witam. Panowie jak u was z jazda na gazie?? Podlewa wam benzyny?? U mnie zauważylem, ze dosyc sporo ubywa benzyny z baku, pomimo jazdy na gazie, i sie zastanawiam czy to wina wystrojenia gazu, czy moze te silniki tak maja ze dolewaja dla lepszej mieszanki. Gazu po miescie spala w okolicach 15 litrow. Instalacja Diego Ls na wtryskach OMVL reg fast i reduktor KME silver. Dodam ze wtryskiwacze sa nówki, wczesniej siedzialy valteki czerwone które juz nie dawaly rady. Na nowych wstryskiwaczach było wstepne strojenie. Teraz wybieram sie na ponowne i sie zastanawiam czego moge sie spodziewac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ptoq Zgłoś #3682 Napisano 26 Maja 2014 (edytowane) Ja mam brc(poprzedni wlasciciel zakladal) i jak juz sie zagrzeje i przejdzie na gaz to nie lyka benzyny praktycznie w ogole. Jedynie sporo jej spala po odpaleniu na zimno, bo dosc dlugo mi sie passtuch grzeje. Jezeli masz odpowiednia instalacje pod ten silnik, to nie powinno byc dotrysku benzyny. U mnie spalanie po krakowie oscylowalo okolo 16-17l (albo but, albo korki) natomiast jak jestem teraz w holandii, gdzie nie da sie jezdzic szybko i dynamicznie pali mi 11 ;P Edytowane 26 Maja 2014 przez Ptoq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HuMaX Zgłoś #3683 Napisano 27 Maja 2014 Pojedynczy reduktor KME Silver do tego silnika? gratuluje "fachu" montujacemu... :halo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3684 Napisano 28 Maja 2014 Trzeba dorzucić drugiego Silvera i problem z głowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3685 Napisano 31 Maja 2014 Panowie, znalazłem rozwiązanie na stuki podczas zmiany biegów czy to energicznego wciskania pedału gazu podczas przyspieszania Mam tylko jedno pytanie. Czy ta wcześniej opisywana przypadłość spotkała kogoś kto ma 4motion w dieslu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3686 Napisano 31 Maja 2014 Rozwiązanie poprosimy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3687 Napisano 31 Maja 2014 Zmieniłem świece i przewody i usterki nie ma Wiem, dziwne to trochę ale podejrzewam ze jak układ zapłonowy nie był do końca sprawny ( zużyte świece i przewody ) to jazda, przyspieszanie i zmiana biegów odbywała się ze stukiem, szarpnięciem. Teraz po wymianie świec i przewodów jazda stała się bardziej płynna, żwawiej reaguje na pedał gazu, zmiana biegów jest bardziej płynna i nie muszę się obchodzić się przy niej ze sprzęgłem jak z jajkiem - - - - - aktualizacja - - - - - Mam pytanie. Czy może ktoś polecić zamiennik odmy odpowietrzenia silnika firmy topran ? Kosztuje z wysyłką ok 100 zł i w porównaniu do oryginału to cena dobra za kawałek plastiku. Ciekawe czy będzie wytrzymała na temperaturę i olej jak oryginał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3688 Napisano 31 Maja 2014 Jak ja kupowałem , to był tylko oryginał i dalej jest dobry po siedmiu latach i 180tys przejechanych Wydajesz raz i zapominasz . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #3689 Napisano 31 Maja 2014 Ja mam podobnie. Na 1 wydaje dziwne dzwieki tak jak piszesz, natomiast nie odczulem roznicy w przyspoeszaniu. Normalnie wchodzi na obroty, wciska w fotel, tylko powyzej 3k obrotow dzwiek jest bardzo niemily dla ucha. Mech powiedzial mi, ze jedynka i automatycznie wsteczny bedac na jednej "osi" sa zajechane. Po wymianie oleju skrzyni(bardzo gesty, metaliczny) poprawilo sie delikatnie, ale cudow nie ma. Pozostaje poczekac, az beda wieksze problemy ze skrzynia i ja po prostu wymienic. Ponoc czasem da sie to zregenerowac, ale nikt nie da Ci jakiejs sensownej gwarancji na taki zabieg. Ja juz z tym uporczywym dzwiekiem przejechalem ponad 50k km, nie nadwyrezajac pierwszego biegu i jeszcze wszystko jakos hula. Oby jak najdluzej. Pozdrawiam. http://forum.vw-passat.pl/threads/82354-Halas-terkotanie-tylko-na-pierwszym-biegu?p=1385750#post1385750 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koned Zgłoś #3690 Napisano 3 Czerwca 2014 ktoś miał problem z filtrem odprowadzania oparów ze zbiornika jak sobie ztym poradzić check mi się świeci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koned Zgłoś #3691 Napisano 4 Czerwca 2014 jeszcze jedna sprawa czy tarcze przód tył są standardowe czy nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3692 Napisano 4 Czerwca 2014 Przednie są takie same jak w FWD , tylne dla 4x4 są inne . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukapuka231 Zgłoś #3693 Napisano 6 Czerwca 2014 Ktos moze wie co dolega.. bo masakra jakas... 854 Wyświetlacz radia na tablicy przyrządów magistrala CAN brak sygnału 17833 zawor przewietrzania zbiornika zwarcie do masy 17829 zawor ukladu wtrysku powietrza dodatkowego zwarcie do masy 17843 wskaznik pompy dodatkowego powietrzazwarcie do masy 17923zawor przelaczajacy kolektora ssacego 1 zwarcie do masy 17938 nastawnik 17826 pompa hamulca 17633 obwod wtrysikwacza cylinder 1 zwarcie do masy 17636 cylinder 4 17635 cylinder 3 17638 cylinder 6 931 Siłownik zamka centralnego prawy tył-F223 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 476 Zawór regulacji ciśnienia turbiny - przerwa B0920847D KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3694 Napisano 7 Czerwca 2014 Ale to tak nagle, było coś robione , a tak w ogóle to czym skan robiłeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Archimonde Zgłoś #3695 Napisano 8 Czerwca 2014 Panowie wiem ze było to wałkowane wiele razy, kupiłem około 3 tyg temu passata 2.8 AMX planuje jutro powymieniać olej i wszystkie filtry i chcę zrobić to sam. Moje pytanie gdzie jest filtr oleju w tym silniku i jakim olejem go zalac. Jest sprowadzony ze Szwajcarii wiec nie mogę znaleźć co było dokladnie zalane. Pisze tylko 10w40. Przebieg 167tys potwierdzony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3696 Napisano 9 Czerwca 2014 Filtr z przodu , jak zdejmiesz osłonę nie da się nie zauważyć. Według mnie olej 5w40 (polecam LM , AmsOil, Motul) -- ten silnik nie lubi półsyntetyka. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #3697 Napisano 10 Czerwca 2014 Witam Panowie mam pytanie do posiadaczy napędu 4x4: Czy można podnieść jedno koło do góry i np. rozpędzić je na 2 biegu do danej prędkości aby sprawdzić czy to akurat to łożysko huczy ?? (konkretnie chodzi mi o lewe przód ) Pytam ponieważ z napędem standardowym na 2 koła można coś takiego zrobić ale co jeśli ma się 4x4 ?? Czy jest ryzyko uszkodzenia napędu przez taką próbę? Witam ponownie. Zaryzykowałem i wymieniłem łożysko w przednim lewym kole ( tam odgłos był najbardziej słyszalny) lecz nic to nie pomogło. Najbardziej słyszalny szum jest miedzy 30-80 km/h a nasila się przy hamowaniu. Może jakieś sugestie co jeszcze sprawdzić ? czy wymieniac prawe łożysko ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #3698 Napisano 10 Czerwca 2014 Witam ponownie.Zaryzykowałem i wymieniłem łożysko w przednim lewym kole ( tam odgłos był najbardziej słyszalny) lecz nic to nie pomogło. Najbardziej słyszalny szum jest miedzy 30-80 km/h a nasila się przy hamowaniu. Może jakieś sugestie co jeszcze sprawdzić ? czy wymieniac prawe łożysko ? A może to opona huczy a nie łożysko? Sam miałem przypadek ze przy kupnie samochodu koleś mówił ze to łożysko a jak się okazało winna była opona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Heisenberg797 Zgłoś #3699 Napisano 10 Czerwca 2014 Witam! Mam pytanie ile wasze passaty 2.8 są wstanie pojechać? Mój jest trochę zmulony i nie wiem czego to przyczyna. Czy wina katalizatorów bo był błąd katalizatora i sondy czy może coś innego. U mnie z bólem dochodzi do 190 km/h i ani grama więcej. Jak jest u Was? Czy takie coś może być spowodowane starymi świecami i przewodami? Bo jeszcze ich nie zmieniałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kemilek Zgłoś #3700 Napisano 10 Czerwca 2014 190 to na 4 biegu. Ja swoim spokojnie 220 licznikowe, wiecej sie bałem. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach