Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

nie masz ich jeszcze na samochodzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ale pasowac powinny na 100 %, tak mówi Etka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Czy któryś z kolegów wie może gdzie można dostać zestawy naprawcze do pompy hamulcowej TRW - Passat 2001r? Przekopałem hurtownie. sklepy i nie ma. Może od czegoś pasuje? Kupiłbym nową - ale nie jestem pewien na 100% czy jajca z hamulcami w moim Passacie to wina pompy, ale od czegoś trzeba zacząć!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Koledzy jaka powina być wartość w 17-instruments kanał 035

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ktoś może przenosił filtr oparów paliwa (wersja USA) z wnęki na koło gdzieś w inne miejsce albo zna warsztat który coś takiego potrafi zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, czy ktoś może przenosił filtr oparów paliwa (wersja USA) z wnęki na koło gdzieś w inne miejsce albo zna warsztat który coś takiego potrafi zrobić?

 

mam ten sam problem check sie pali mechanicy rozkładają ręce:sciana:sciana:sciana:sciana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem dzisiaj filtr na wersję europejską i mechanik powiedział że powinno dać radę go założyć. Ale też powiedział że w razie czego ten filtr amerykański może włożyć w tylne nadkole. Może miejsca nie za bogato ale by się zmieścił. Dam znać czy się udało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Koledzy zbliża mi się wymiana rozrządu jakiej firmy kupić poszczególne elementy

kasa nie gra roli ( no ASO nie bardzo mnie interesuje)

i jeszcze jedna sprawa czy i gdzie szukać etykiety bloków pomiarowych oraz czy jest cos takiego z czego można się dowiedzieć porównać bloki pomiarowe mojego auta z danymi fabrycznymi silnik AMX

Edytowane przez slawekzaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, kod silnika AMX, skrzynia manualna, chce wymienic olej w skrzyni biegow, jaki dokladnie rodzaj kupic i ile trzeba? a co do rozrzadu to kupilem dwa dni temu na allegro caly zestaw INA + pompa wody Ruville. Za calosc zaplacilem niecale 700zl z przesylka kurierska. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Koledzy może ktoś podpowie co może być przyczyną huczenia w przednich kołach w napędzie 4 Motion przy wchodzeniu w zakręty -łuki jak i w prawo tak i w lewo.

Rozumiem że łożysko może się „posypać” w jednym kole ale w obu na raz ?

Dodam że jakiś rok temu z lewej strony wymieniałem osłonę przegubu bo była rozerwana (wszystko było wyczyszczone, nasmarowane i poskładane do kupy) ale jeśli byłby to przegub to tylko by pukał a przy skręcie a nie huczał.

Może jakieś sugestie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumiem że łożysko może się „posypać” w jednym kole ale w obu na raz ?

 

A dlaczego nie ? Też podejrzewałem łożysko z przodu bo było już głośno w aucie. Okazało się że padło z tyłu ( takie samo jak z przodu jak coś ) w międzyczaie założyłem zimówki i nadal coś delikatnie huczy. Sprawdziłem i na 99% mam kolejne do wymiany z tyłu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A dlaczego nie ? Też podejrzewałem łożysko z przodu bo było już głośno w aucie. Okazało się że padło z tyłu ( takie samo jak z przodu jak coś ) w międzyczaie założyłem zimówki i nadal coś delikatnie huczy. Sprawdziłem i na 99% mam kolejne do wymiany z tyłu...

 

tez tylko przy skręcie huczało ?

jak sprawdziłeś bo 4x4 nie można podnieść i "rozpędzić kół silnikiem" z tego co sie dowiedziałem.

a przegub wykluczasz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tez tylko przy skręcie huczało ?

jak sprawdziłeś bo 4x4 nie można podnieść i "rozpędzić kół silnikiem" z tego co sie dowiedziałem.

a przegub wykluczasz ?

 

Na prostej też ale w łukach się nasilało, książkowe objawy padniętego łożyska.

Sprawdzałem na podnośniku a koło było rozpędzane siłą rąk ;) do tego żeby się upewnić zostało zdjęte koło i zacisk ( kilka minut pracy ) i było w wtedy już pewne. Łożysko wydawało " dźwięki " , co jakiś czas przeskakiwało...

 

Teraz z prawym z tyłu mam to samo ale nie ma czasu zrobić, czekam jak będę przekładał sprężyny :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na prostej też ale w łukach się nasilało, książkowe objawy padniętego łożyska.

Sprawdzałem na podnośniku a koło było rozpędzane siłą rąk ;) do tego żeby się upewnić zostało zdjęte koło i zacisk ( kilka minut pracy ) i było w wtedy już pewne. Łożysko wydawało " dźwięki " , co jakiś czas przeskakiwało...

 

Teraz z prawym z tyłu mam to samo ale nie ma czasu zrobić, czekam jak będę przekładał sprężyny :)

 

będę zmieniał w tygodniu zimówki na letnie to sprawdzę jak piszesz wyżej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Koledzy zbliża mi się wymiana rozrządu jakiej firmy kupić poszczególne elementy

kasa nie gra roli ( no ASO nie bardzo mnie interesuje)

skoro kasa nie gra roli to oddaj auto do ASO, jeśli nie ASO to INA, SKF, Ruville.

 

jeszcze jedna sprawa czy i gdzie szukać etykiety bloków pomiarowych oraz czy jest cos takiego z czego można się dowiedzieć porównać bloki pomiarowe mojego auta z danymi fabrycznymi silnik AMX

też szukałem czegoś takiego i ciężka sprawa....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja juz szukam i szukam i nic w tym temacie a szkoda...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś taki zestaw bloków pomiarowych , też miałem plan żeby zerkać, ale po co ;) . Jak nie zapomnę to Wam ten opis bloków znajdę. Tak naprawdę kluczowe w silniku są napinacze i jeżeli tam wartości mieszczą się w normie to jest super .

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałem kiedyś taki zestaw bloków pomiarowych , też miałem plan żeby zerkać, ale po co ;) . Jak nie zapomnę to Wam ten opis bloków znajdę. Tak naprawdę kluczowe w silniku są napinacze i jeżeli tam wartości mieszczą się w normie to jest super .

 

Pozdr

a jaka jest własnie ta norma i blok 90 tak czy inny jest o napinaczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, mam pytanie. W różnych miejscach różnie piszą więc wole rozwiać wszelkie wątpliwość i nie kupować potem nowej skrzyni biegów.

 

Mam passata 2.8 v6 4x4 automat i wpadł mi do głowy pomysł aby założyć hak i zacząć podróże po europie z przyczepką taką DMC 1100kg

Wiem, że dla silnika taki ciężar to pestka, ale rozchodzi się o skrzynie. Jedni mówią, że z Naszymi skrzynkami nie można holować bo coś się może popsuć, inni z kolei twierdzą jedź i nie obawiaj się o nic. Jak to jest naprawde. Muszę kupić nowy samochód, czego nie chciał bym robić czy śmiało montować hak i na podbój europy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy, mam pytanie. W różnych miejscach różnie piszą więc wole rozwiać wszelkie wątpliwość i nie kupować potem nowej skrzyni biegów.

 

Mam passata 2.8 v6 4x4 automat i wpadł mi do głowy pomysł aby założyć hak i zacząć podróże po europie z przyczepką taką DMC 1100kg

Wiem, że dla silnika taki ciężar to pestka, ale rozchodzi się o skrzynie. Jedni mówią, że z Naszymi skrzynkami nie można holować bo coś się może popsuć, inni z kolei twierdzą jedź i nie obawiaj się o nic. Jak to jest naprawde. Muszę kupić nowy samochód, czego nie chciał bym robić czy śmiało montować hak i na podbój europy?

 

Kolego wszystko zależy od stanu skrzyni , jeżeli skrzynia jest w dobrej kondycji nic nie powinno się stać . Wiadomo że skrzynia "zużywa" się w trakcie normalnej jazdy z każym przejechanym kilometrem, gdyż każda część auta ma swój resurs techniczny.Wiadomo większa masa ma wpływ na przyspieszone zużycie. Ja jeździłem często z przyczepami i jedno co zauważyłem to wszystko zależy od przyczepy , a nie zawsze od jej masy. Inaczej się ciągnie przyczepkę z plandeką gdzie wraz ze wzrostem prędkości opór wiatru wzrasta masakrycznie, a inaczej przyczepkę niską bądz nawet lawete. Jak jeździłem z przyczepkami kiedyś podłączałem Vaga w czasie jazdy i jedno co zauważyłem, to że temp oleju w skrzyni jest wyższa niż jakbym jechał normalnie bez przyczepki,choć nadal była w normie. Także kolego jeżeli ze skrzynią wszystko jest w porządku, nie przegrzewa się, czas na podbój Europy!:)

Edytowane przez Prezes007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności