gargus Zgłoś #3621 Napisano 8 Kwietnia 2014 Witam . Padło mi dziś ładowanie ;/ , ma ktoś jakiś sposób na jego wyjęcie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ptoq Zgłoś #3622 Napisano 8 Kwietnia 2014 Chyba tylko rozebranie przodu. Ciesz się, że nie padło Ci jak mi za granicą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3623 Napisano 9 Kwietnia 2014 Z tego co widziałem alternator da się na kanale wytargać , myślę że obejdzie się bez demolki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koned Zgłoś #3624 Napisano 9 Kwietnia 2014 panowie co zrobić z odpowietrzeniem oparów żeby check zgasł będę wdzięczny za podpowiedż:sciana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob82 Zgłoś #3625 Napisano 9 Kwietnia 2014 Witam wszystkich ponownie,więc tak jak wcześniej pisałem tak też zrobiłem,przerobiłem swojego AMX na cewki palcowe.Wreszcie koniec kłopotów z nierówną pracą silnika,cewka i przewody do garażu na półkę.Cała nowa wiązka została podłączona do wtyczki od oryginalnej cewki,więc powrót do oryginału możliwy w 5 min. koszta niewielkie,150zł wiązka wraz z cewkami od s4 4.2 v8,i pare zł dla sąsiada (właściciela PROTURBO)za podłączenie. efekt zadowalający motorem nie rzuca,lepiej się wkręca.Pomysł sprawdzony,sąsiad przerobił tak samo swoje 4.2 v8 turbo starego typu (oryginalnie na przewodach).Wszystko działa bez zarzutu.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gargus Zgłoś #3626 Napisano 9 Kwietnia 2014 dziwna sprawa z tym moim ładowaniem , odpaliłem dziś i wszystko ok przejechałem jakieś 15 km i nie zaswiecilo się ladowanie ? . to może być objaw kończących się szczotek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #3627 Napisano 10 Kwietnia 2014 Witam wszystkich ponownie,więc tak jak wcześniej pisałem tak też zrobiłem,przerobiłem swojego AMX na cewki palcowe.Wreszcie koniec kłopotów z nierówną pracą silnika,cewka i przewody do garażu na półkę.Cała nowa wiązka została podłączona do wtyczki od oryginalnej cewki,więc powrót do oryginału możliwy w 5 min.[ATTACH=CONFIG]117325[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]117327[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]117328[/ATTACH] koszta niewielkie,150zł wiązka wraz z cewkami od s4 4.2 v8,i pare zł dla sąsiada (właściciela PROTURBO)za podłączenie. efekt zadowalający motorem nie rzuca,lepiej się wkręca.Pomysł sprawdzony,sąsiad przerobił tak samo swoje 4.2 v8 turbo starego typu (oryginalnie na przewodach).Wszystko działa bez zarzutu.Pozdrawiam Dałoby się jakiś schemat podrzucić jak poradzić sobie z kabelkami przy takim podłączeniu? Lub jakiś ogólny opis? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubad Zgłoś #3628 Napisano 10 Kwietnia 2014 Witam. Od niedawna (jakies 3 tygodnie) jestem posiadaczem Passsata B5 1998r. 2.8 ACK. Autko bardzo fajne ale sa z nim pewne problemy. Auto odpala mozna powiedziec na dotyk zarowno na zimnym silniku jak i na cieplym.Na zimnym silniku jest wszyskto git problemy zaczynaja sie gdy sie rozgrzeje. Zaczyna szarpac, nierowno pracuje a wolnych obrotach na Pb jak i na LPG. Poprzedni wlasciciel mowil ze trzeba wymienic kable i swiece i powinno byc dobrze. Po wymianie troche sie poprawilo ale dalej szarpie. Kupilem rowniez cewke i nic. Wymienilem wtryskiwacze gaziwe z Valtekow na AC. Jak gazownik ustawil to 10 min jezdzik dobrze a pozniej zonwu cos go bolalo. Mierzylem cisnienie na cylindrach 1 - 15.5, 2 - 15, 3 - 15.5, 4 - 15, 5 - 13.5, 6 - 12.5. Uszczelke pod glowica narazie wylkuczam bo nic sie nie dziej olej w normie cisnienie w ukladzie chlodzenia tez. Aczkolwiek moze miec przedmuchy miedzy cylindramitan. Jak zdiagnozowac czy to uszczelka bez zdejmowania glowicy(czy wogole sie da )? Prosze o pomoc bo juz nie wiem co sie dziej. Z gore przepraszam za bledy pisze z telefonu. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3629 Napisano 10 Kwietnia 2014 Przepustnicę czyściłeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubad Zgłoś #3630 Napisano 10 Kwietnia 2014 Nie czyscilem. Da rade to samemu ogarnac czy raczej mechanik? Zebym sobie nie pogorszyl sprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3631 Napisano 10 Kwietnia 2014 Dasz radę sam. Później trzeba zrobić adaptacje: http://forum.vw-passat.pl/threads/85317-Adaptacja-przepustnicy-Vag-iem http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=102544 Jeszcze może mieć nieszczelność w dolocie i to też może być przyczyną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubad Zgłoś #3632 Napisano 10 Kwietnia 2014 To w takim razie musze zaczac od polaczenia go z vagiem bo tu tez jest problem. Wyskakuje blad komunikacji. Ale dzieki za odpowiedzi teraz bede dzialal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3633 Napisano 10 Kwietnia 2014 Naprawdę dobre , nie myślałem że się uda - zapodaj jakiś schemat. Witam wszystkich ponownie,więc tak jak wcześniej pisałem tak też zrobiłem,przerobiłem swojego AMX na cewki palcowe.Wreszcie koniec kłopotów z nierówną pracą silnika,cewka i przewody do garażu na półkę.Cała nowa wiązka została podłączona do wtyczki od oryginalnej cewki,więc powrót do oryginału możliwy w 5 min.[ATTACH=CONFIG]117325[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]117327[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]117328[/ATTACH] koszta niewielkie,150zł wiązka wraz z cewkami od s4 4.2 v8,i pare zł dla sąsiada (właściciela PROTURBO)za podłączenie. efekt zadowalający motorem nie rzuca,lepiej się wkręca.Pomysł sprawdzony,sąsiad przerobił tak samo swoje 4.2 v8 turbo starego typu (oryginalnie na przewodach).Wszystko działa bez zarzutu.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob82 Zgłoś #3634 Napisano 10 Kwietnia 2014 Niestety schematu nie mam i nie mam pojęcia jak sąsiad to podłączył,wiem że jest wszystko podpięte pod wtyczkę od starej cewki,miałem jedną uszkodzoną i poprosiłem żeby z niej wyciął kostkę i wykorzystał.Teraz jak chce wrócić do oryginału to tylko kostę odpinam.Plus do cewek jest dodatkowo poprowadzony z aku,każda cewka ma swój plus,więc jest 6 szt i zostało to wykonane na przekaźniku i dodatkowo bezpiecznik,przekaźnik sterowany jest plusem z wtyczki cewki,a dalej nic nie wiem bo nie było mnie przy łączeniu wiązki.Cewki nie pasują w otwory po oryginalnych fajkach,trzeba z nich zdjąć gumkę która znajduje się przy główce cewki,i zeszlifować dwa plastikowe bolce po 5mm każdy,reszta pasuje długość,szerokość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #3635 Napisano 10 Kwietnia 2014 W takim razie zdejmij wynalazek z autka i sfotografuj wszystko możliwie najdokładniej - jakoś się dojdzie wspólnymi siłami jak to jest podłączone Myślę że nie jeden forumowicz ma już dość oryginalnego rozwiązania i chętnie zmieniłby ją na taki właśnie patent Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob82 Zgłoś #3636 Napisano 10 Kwietnia 2014 (edytowane) zapytam sąsiada może zdradzi mi tą tajemnice,a jak nie to zrobię zdjęcia kostek i połączeń,podam info jakie otrzymałem gdy się do niego zgłosiłem żeby mi zrobił instalacje do cewek,to są dwa wyjścia:1.kupić jak ja wiązke z jakiegoś auta z takimi cewkami(mamy wtedy gotowe przewody,kostki,przekaźnik,bezpiecznik do wykorzystania w naszej nowej inst) 2.kupić wszystko oddzielnie (1szt kostki w aso 75zł,troche dużo bo jest 6szt,można kupić nowe na allegro za 15 zł-szt i dodatkowa praca z uzbrajaniem kostek w przewody,przewody tez są różne z tego co widziałem to 2 grube pewnie zasilanie,2 cienkie-sterowanie.Cewki można kupić w necie 120zł nówka sztuka,lub za jakieś 20-70 używka,najlepiej wszystkie z auta z takim samym silnikiem,są różne numery tych cewek ale czym się różnią to nie wiem,druga sprawa na cewki palcowe była duża akcja serwisowa,więc można trafić na te trefne,po czym poznać też nie wiem,sąsiad oprócz audi 90 4.2 turbo gdzie tez zakładał cewki,ma s4 4.2 też turbo i w niej wymieniał w serwisie cewki,tłumaczył mi że się grzeją i puchną.Ja podobno trafiłem już po wymianie,porównywał ze swoimi i jakiś tam numer jest taki sam. Ja kupiłem od tego gościa z piaseczna,sprawdzałem ma jeszcze jedną taką wiązke ja ja kupiłem za 160zł.http://allegro.pl/audi-s4-4-2-bbk-wiazka-silnika-cewki-2004-i4137456508.html - - - - - aktualizacja - - - - - Taniej chyba nie kupicie 8 cewek,8 kostek i gotowe przewody,za 160zł.Jak ktoś jest zdecydowany to polecam tą aukcje,ja szukalem czytałem o tym 2 m-ce i przeliczyłem i wziołem od tego gościa,zawsze 2 cewki w zapasie. Edytowane 10 Kwietnia 2014 przez bob82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3637 Napisano 10 Kwietnia 2014 (edytowane) Popatrzyłem sobie na schematy i fajnie jakbyś zrobił wyraźną fotkę wtyczki , którą odłączyłeś od oryginalnej cewki i tego gniazda , do którego zostały wpięte przewody od cewek. Wydaje mi się że zostało to po prostu połączone po dwie i sterowane bez kombinacji z oryginalnego sterownika. A tak na marginesie to nie bywasz w Wawie , coby to na żywo zobaczyć ? Pozdr Edytowane 10 Kwietnia 2014 przez dgasek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob82 Zgłoś #3638 Napisano 11 Kwietnia 2014 Nie wiem jak podłączone,zrobie zdjęcia w wolnej chwili,a w wawie będe 19 kwietnia na lotnisko jadę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #3639 Napisano 11 Kwietnia 2014 Zdjęcie wystarczy póki co. Wygląda że trzeba użyć cewek , które nie wymagają modułów zapłonowych (od s4 są ok , od 3.0 asn też powinny być ok) i chamsko podłączyć po dwie. Ciekawe co na sterownik , czy nie wali błędami że coś nie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bob82 Zgłoś #3640 Napisano 11 Kwietnia 2014 Zdjęcie wystarczy póki co. Wygląda że trzeba użyć cewek , które nie wymagają modułów zapłonowych (od s4 są ok , od 3.0 asn też powinny być ok) i chamsko podłączyć po dwie. Ciekawe co na sterownik , czy nie wali błędami że coś nie tak. od 2.0 też mogą,wszystkie z czerwonym łbem,starszego typu były w 2.7 biTurbo,i starszych 1.8 t,a potem to większość już pasuje,ja kupilem od 4.2 bo tak jak pisałem koleś sprzedaje w dobrej cenie 160 zł,a teraz policz 6x15=90zł,i cewki średnio 6x50=300 a tak zostają jeszcze 2 w zapasie i kable oryginalne do kostek do wykorzystania,jutro będe u sąsiada to podpytam,o schemat bo niechciałbym swojej z izolacji obdzierać.Sterownik nie widzi różnicy podaje sygnał do cewki i tyle,wcześniej dawał sygnał do 3 podwójnych cewek a teraz daje na 6 pojedyczych.Błędów nie zanotowałem jeździ 3 dzień,delikatnie i dynamiczniej i wszystko gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach