Skocz do zawartości
margorz

Turbina - czyszczenie kierownic

Czyścić czy regenerowac tą turbine?  

903 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czyścić czy regenerowac tą turbine?



Rekomendowane odpowiedzi

a tu jakiś filmik

 

Filmik sie napewno Przyda bo też musze sie wziaść za turbinę ale narazie brak czasu :wkurzony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem umowiony na czyszczenie owej turbinki wraz z wymiana elastycznego lacznika wydechu - koszt 350-400zl chyba nie najgorze? tylko czy po wyczyszczeniu turbo dlugo mi posluzy i bedzietak wydajne jak potrzeba? chcialem go nieco wzmocnik o 25 km bo troche slabiutki i zastanawiam sie czy da rade.4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomóżcie, od 3 dni mam problem z turbo. Silnik AJM, 6 biegów, przelot 300 tys. km.

 

Jakiś miesiąc temu czyszczony był egr i kolektor, potem egr zaślepiono.

 

Od 3 dni turbo raz działa raz nie. Tzn. po odpaleniu auta turbo nie działa. Po ponownym odpaleniu działa.

 

Pierwsze co myślę: zapieczonego kierownice. Ale ale...

 

Auto nie wpada w tryb awaryjny podczas jazdy, dziś przegoniłem go do 150km/h, dobrze idzie. Turbo nie wyłącza się podczas jazdy.

 

Jeśli turbo po odpaleniu nie działa, po kilku km jazdy zaczyna działać.

 

Silnik oleju coś tam bierze, tragedii nie ma. Nie dymi na rozgrzanym.

 

W co mam celować?

- przepływomierz?

- n75?

- g61?

- sprawdzić szczelność, wężyki do turbo?

- zapieczone kierownice?

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez -michau-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrób logi dynamiczne i statyczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim podłącz VAG-a,przyczyn może być mnóstwo.Jeśli auto wpada w tryb serwisowy vag to pokaże.U mnie przeładowaywało turbo-diagnoza-zapieczone kierownice.Po czyszczeniu lata jak szatan.Znajomy po zaślepieniu EGR w golfie 4 stracił moc.Po wywaleniu blaszki auto odzyskało moc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie, tak właśnie zrobię. Podłącze vaga, sprawdzę czy nie ma jakichś błędów i postaram się zrobić logi - chociaż teraz ciężko w obecnych warunkach atmosferycznych :) Wkleję logi do działu z tematami oceny tych logów i będę działał dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, zrobiłem logi, proszę o pomoc w ocenie w temacie oceny logów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, chce wyczyścić turbine w swoim aucie, spowodowane jest to tym że czasem wchodzi w tryb awaryjny po przekroczeniu 120 km/h. Przeczytałem większość tego wątku, jednak już jakiś czas temu i mam kilka pytań. Czy muszę wymieniać jakieś uszczelki etc? Jeśli tak to które? Możecie podać mi jakiś link do nich? Czy po czyszczeniu zalać turbo olejem? Proszę o szybką odpowiedż, auta potrzebuje codziennie i chciałbym się za to jak najszybciej zabrać:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz uszczelki wymienic to tylko miedzy kolektorem wydechowym a turbo i miedzy turbo a wydechem ale jak bym tego nie ruszal. Jak przykrecisz waz powrotny od spodu to mozesz troszke oleju dac. Okolo 3 godz zabawy a pozniej radosc z wykonanej pracy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam wymienić przede wszystkim uszczelkę pod spływem oleju z turbiny. Doświadczenie z soboty, po wymianie turbiny u klienta. Nie było nowej uszczelki i olej zaczął kapać. W serwisie około 20zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jeżeli sztanga przesuwa się w pełnym swoim zakresie, to czy mogą być zapieczone kierownice? i jeżeli po dodaniu gazu do dechy ( oczywiście na postoju) jak powinna zachowywać się sztanga od turbiny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sztanga ma się ruszać w całym zakresie i do tego nie może być jakichkolwiek przycięć. Musi chodzić lekko, bez oporu, a przy założonej gruszce tego nie sprawdzisz. Ewentualnie możesz zawolac kogoś i niech odpali auto a ty patrz jak sztanga pracuje przy przygazowaniu i zgaszeniu auta czy opada bez przycięć. Ale najlepiej wyjąć turbo i przeczyścić. Roboty nie ma dużo a i nic skomplikowanego. Wszystko masz opisane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile zapłaciłeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojedyncze uszczelki kupowac to bezsens dobry zestwa elring to koszt ok50 zl i jest tam wszystko lacznie z nowymi nakretkami co do.zalewania olejem to jest tam odrazu szczykawka zeby ten zabieg jeszcze latwiej wykonac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Może ktoś mi podać nr. Uszczelki wg. Etki z spływu oleju przy turbo bo jestem w terenie i brak możliwości sprawdzenia. Dzięki z góry.

Co do turba, w sobotę moje na stół poszło, oczyszczone i śmiga jak talala. Kierownice mocno się blokowaly.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zamiast odsyłać w znane mi miejsce potrzebowałem pomocy, nic trudno nie doczekałem się tylko opr. ale udało mi się znaleźć na szczęście na telefonie choć łatwo nie było przy braku zasięgu

dla potomnych

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=244309

https://www.google.pl/#q=028+145+757

 

w IC bez zniżek niecałe 12 zł.

Edytowane przez dev14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ma ktoś może uszkodzoną turbinę Garrett GT1749V od AVB lub wie gdzie mogę taką część zakupić? Potrzebuję środkowej części korpusu ( http://www.imexbb.com/Images/10827678/turbo-chra-of-garret-gt1749v-10000-10046.jpg ) wirniki mogą być uszkodzone, chodzi mi o samą obudowę. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukaj na allegro, bardzo często można tam trafić coś za grosze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności