Skocz do zawartości
margorz

Turbina - czyszczenie kierownic

Czyścić czy regenerowac tą turbine?  

903 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czyścić czy regenerowac tą turbine?



Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy mam problem z paskiem 1.9 130km AVF. Nie mam pewności ale może to być chyba zawor N75 poniewaz nieraz normalnie jechał a nieraz go muliło jak by miał 60 km a teraz to cały czas muł :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierwsze co zrob to logi

 

jesli nie masz dojscia VAG to przeczysc benzyna N75 i posprawdzaj dokladnie wszystkie wezyki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem wcześniej podpinałem kompa to pokazał prze pływkę wymieniłem niby na używaną ale dalej to samo i nie bardzo chce mi sie wierzyc ze ta druga była walnięta. wężyki sprawdzałem są ok. A nic sie nie stanie zaworkowi jak tam benzyny wleje? Niby wywietrzeje =D Aaa i turbinę słysze jak dam gazu tylko nie jechac jak powinien

Edytowane przez NIEZNANY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, czyść benzyną N75, żeby rozpuściło membranę w środku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego sie zapytałem bo nie wiedziałem, każdy ma swoje zdanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od logów,reszta to wróżenie z fusów.Przyczyn może być kilka czasami bardzo archaicznych jak zasyfiony filtr powietrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Winny okazał sie przewód w kostce od prze pływki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam forumowiczów ,ja już od dłuższego czasu borykam się z tym notlaufem ,wężyki wymienione ,kierownice w turbo lekko chodzą gruszka zasysa i i odbija jak powinna bynajmniej tak mi się wydaje ,zaworek n75 rozebrany i wyczyszczony według opisu na forum,posiadam kabel do diagnostyki powiedzcie jak to zdiagnozować komputerem,wiem że trzeba zrobić logi Vag grupy 003,008,011 ,tylko nigdzie na forum nie znalazłem opisu do Passata B5 1.9 TDI 110KM w wersji Automatycznej skrzyni biegów ,z tego co wyczytałem trzeba zrobić logi pod obciążeniem na 3 i 4 biegu takowych nie mam ,podajcie jakąś poradę bo możliwe że mam źle ustawiony ten wodzik co idzie od gruszki do kierownic turbiny. Niby proste a jednak skomplikowane .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie błędy Ci wyszły?

a primo po drugie coś cienko szukasz:

http://forum.vw-passat.pl/threads/94548-Logi-dynamiczne-w-automacie a po chłopsku logi robisz w pewnym przedziale obrotów więc patrz na obrotomierz a nie na wajche

Edytowane przez KrystianPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak błędów ,muszę program vag przeinstalować na drugi komputer w którym bateria jest dobra i wtedy zrobie dopiero logi ,którego vaga preferujecie chodzi mi o wersję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zależy jaki masz kabel.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dawno nie byłem w temacie ale wersja 3.11 łykało większość rzeczy.I do tego stabilna. U mnie działała zarówno z chinolem po USB jak i z po COM-ie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No oryginalnego kabla niestety nie posiadam ,ale do zrobienia logów nada się bez problemów o ile pamiętam to kupowałem go kilka lat temu i i jego nazwa to bodajże Vag KKL ,poradzi sobie bo akurat 3.11 właśnie dostałem z kabelkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój chinol za 12zł robił logi w moim passacie jak i w audi A6 itp, mówie o VAg comie 3.11-oczywiście wersja pełna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

coś próbowałem ale w automacie jest to sztuką zrobić bo ciągle przełącza biegi na niższe ,daje link do logów jakie udało mi się zrobić może coś z nich można wstępnie wyczytać ,nie śmiać sie pierwszy raz robiłem

 

link

http://vaglog.pl/log_272597.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

śmiać smiać nie puszaczaj nogi z gazu! Nawet do 3700tys ob/min nie doszedłeś kolego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj, w linku który mi podałeś pisało żeby auta bez potrzeby nie piłować bo wystarczy logi zrobić w zakresie 1500obr/min,a 3500obr/min wiec ,jak to z tym jest

 

Zrobiłem jeszcze cztery logi ,starałem się jak mogłem myślę że z nich coś na pewno się wyczyta ,dodam że cztery logi poniżej są zrobione po wymianie gruszki turbiny i po wymianie wszystkich wężyków podciśnienia ,sam analizowałem logi i myślę że jest prawie dobrze bo już notlaufa nie łapie raz mi się zdarzyło ale jak na razie jest w miarę ok myślę że lekka regulacja sztangi turbiny jest wymagana tylko w którą stronę poniżej logi

 

http://vaglog.pl/log_273176.html

 

http://vaglog.pl/log_273177.html

 

http://vaglog.pl/log_273178.html

 

http://vaglog.pl/log_273179.html

Edytowane przez zwirek2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że nikt nie odpowiada w temacie więc wygląda na to że to nie ten dział do sprawdzania logów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak nie ten dział. Zresztą dziwie że że przy notlaufie nic nie wskakuje na Vagu typu przeładowanie/niedoładowanie turbo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie krystianie notlauf byl przed podlaczeniem kompa zaraz po wymianie gruszki gdy zgasilem autko podlaczylem vaga juz notlauf sie do dzisiejszego dnia nie pojawil czyli jest chyba dobrze tj. Pisalem jedynie moze być wymagana lekka regulacja sztangi ale z wyczucia autko w miarę sie zbiera i żadnych blefów niema jakie logi powinienem jeszcze raz wykonać jakich blokow statycznie i dynamicznie aby zakonczyc temat , i jeszcze jedno w jakim dziale wstawiać logi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności