Skocz do zawartości

zwirek2

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zwirek2

  • Urodziny 19.03.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lubuskie

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Nie chodzi mi o zakres pracy sztangi, tych ograniczników nie mam zamiaru ruszać ,chodzi mi mianowicie o samą regulację sztangi tą śrubką rzymską co jest skontrowana na tym wodziku, bo przecież jak kupiłem nową gruchę to tam fabryka nie namalowała znacznika do którego momentu wkręcić aby było ustawione tak jak przy oryginalnej ,dlatego jest potrzeba loga dynamicznego i korygowanie az do momentu kiedy uzyska sie odpowiedni efekt który fabryka zamierzyła.
  2. Panie krystianie notlauf byl przed podlaczeniem kompa zaraz po wymianie gruszki gdy zgasilem autko podlaczylem vaga juz notlauf sie do dzisiejszego dnia nie pojawil czyli jest chyba dobrze tj. Pisalem jedynie moze być wymagana lekka regulacja sztangi ale z wyczucia autko w miarę sie zbiera i żadnych blefów niema jakie logi powinienem jeszcze raz wykonać jakich blokow statycznie i dynamicznie aby zakonczyc temat , i jeszcze jedno w jakim dziale wstawiać logi.
  3. Widzę że nikt nie odpowiada w temacie więc wygląda na to że to nie ten dział do sprawdzania logów
  4. Witaj, w linku który mi podałeś pisało żeby auta bez potrzeby nie piłować bo wystarczy logi zrobić w zakresie 1500obr/min,a 3500obr/min wiec ,jak to z tym jest Zrobiłem jeszcze cztery logi ,starałem się jak mogłem myślę że z nich coś na pewno się wyczyta ,dodam że cztery logi poniżej są zrobione po wymianie gruszki turbiny i po wymianie wszystkich wężyków podciśnienia ,sam analizowałem logi i myślę że jest prawie dobrze bo już notlaufa nie łapie raz mi się zdarzyło ale jak na razie jest w miarę ok myślę że lekka regulacja sztangi turbiny jest wymagana tylko w którą stronę poniżej logi http://vaglog.pl/log_273176.html http://vaglog.pl/log_273177.html http://vaglog.pl/log_273178.html http://vaglog.pl/log_273179.html
  5. coś próbowałem ale w automacie jest to sztuką zrobić bo ciągle przełącza biegi na niższe ,daje link do logów jakie udało mi się zrobić może coś z nich można wstępnie wyczytać ,nie śmiać sie pierwszy raz robiłem link http://vaglog.pl/log_272597.html
  6. No oryginalnego kabla niestety nie posiadam ,ale do zrobienia logów nada się bez problemów o ile pamiętam to kupowałem go kilka lat temu i i jego nazwa to bodajże Vag KKL ,poradzi sobie bo akurat 3.11 właśnie dostałem z kabelkiem.
  7. Brak błędów ,muszę program vag przeinstalować na drugi komputer w którym bateria jest dobra i wtedy zrobie dopiero logi ,którego vaga preferujecie chodzi mi o wersję
  8. Witam forumowiczów ,ja już od dłuższego czasu borykam się z tym notlaufem ,wężyki wymienione ,kierownice w turbo lekko chodzą gruszka zasysa i i odbija jak powinna bynajmniej tak mi się wydaje ,zaworek n75 rozebrany i wyczyszczony według opisu na forum,posiadam kabel do diagnostyki powiedzcie jak to zdiagnozować komputerem,wiem że trzeba zrobić logi Vag grupy 003,008,011 ,tylko nigdzie na forum nie znalazłem opisu do Passata B5 1.9 TDI 110KM w wersji Automatycznej skrzyni biegów ,z tego co wyczytałem trzeba zrobić logi pod obciążeniem na 3 i 4 biegu takowych nie mam ,podajcie jakąś poradę bo możliwe że mam źle ustawiony ten wodzik co idzie od gruszki do kierownic turbiny. Niby proste a jednak skomplikowane .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności