Skocz do zawartości

durki

  • Liczba zawartości

    120
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O durki

  • Urodziny 19.03.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzesiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łuków

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Fabrycznie miałem s0003 I dwa dokupione też s0003 I klapa nie działa:( może ktoś z was przekodowac mi moduł żeby działał w kombi 2004 rok? Chętnie za to dobrze zapłacę aby tylko mieć spokój Chociaż może też być tak że gdzieś jakiś kabel jest uszkodzony, ma ktos jakiś schemat jak idzie sygnał otwarcia klapy bagaznika? Przejście prądu od klapy do wtyczki modułu jest. Mam też kawałek kabli z wtyczkami od modułu który mam teraz założony i zauważyłem że tam kable różnią się kolorami od tych jakie mam u siebie.
  2. Może inaczej, jest jakaś możliwość żeby jednoznacznie ocenić czy dany moduł komfortu będzie działał prawidłowo w moim aucie? Bo jeśli muszę kupić laptopa, kabel i kombinować to taniej kupić kolejny moduł;) Bardzo chciałbym żeby działała ta klapa, miałem zalany moduł s0003, później kupiłem drugi taki sam jednak z Anglika i chyba z sedana a trzeci miał być europa kombi ale klapa dalej nie działa...
  3. Passat 2004 rok, kombi, modul z koncowka 799B. Panowie, moja historia jest taka: jakiś czas temu zapchal mi się odpływ pod aku, woda wlala się do środka i stala kilka dni w okolicy modułu komfortu. Wode wylalem, wszystko w miare wysuszylem. Gniazdo w module i kable koło wtyczki były przegnite wiex moduł wymieniłem na taki o tym samym numerze, kable poprawiłem. Problem polega na tym ze nie dziala mi otwieranie klapy bagaznika z pilota, z przycisku w drzwiach ani przy otwartym aucie, jedynie przez otwarcie kluczykiem. Przed problemami z modułem wszystko było ok. Wkladka w klapie ustawiona w odpowiedniej pozycji. Dziala oświetlenie bagaznika po otwarciu klapy oraz wyświetla się to na FISie. Jakieś pomysły? Pewnie rozwiązanie jest proste ale dużo już czytałem i nie mogę sobie poradzić. Z tego co wyczytałem w tym temacie to muszę zmienić kodowanie programem vdc pro? Mam 3 moduły pod ręką, kazdy z oznaczeniem S0003, ten który był fabrycznie też. Nie mam laptopa z rs232 ale jakoś go zdobede bo rozumiem że żadna przejściówka nie zda egzaminu? Mam taki kabel http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5862998522 Czy ta część podlaczana do samochodu od tej puszki może być używana jako kabel rs232 potrzebny do vcd pro?
  4. Nie ma żadnych błędów związanych z centralnym zamkiem, jedynie blad syreny, brak połączenia. Kable w izolacji są ok, sprawdzałem i do tego problem z otwieraniem klapy pojawił się dopiero po wydarzeniach które opisałem, po wymianie modułu etc. Może jest jakiś bezpiecznik lub przekaźnik który mógłby powodować to że klape da sie otworzyć tylko kluczykiem?
  5. Koledzy, przepraszam ze cytuję sam siebie ale naprawdę nie potrafię znaleźć rozwiązania a żadnego dobrego elektromechanika w pobliżu nie znam Ma ktoś z was jakiś pomysł?
  6. Szyby nie będą działały i centralny, oprócz tego chyba nie ma problemu.
  7. Jakieś błędy w module komfortu? To wygląda tak jakby jakieś kable po drodze były uszkodzone.
  8. Passat 2004 rok, kombi, modul z koncowka 799B. Panowie, moja historia jest taka: jakiś czas temu zapchal mi się odpływ pod aku, woda wlala się do środka i stala kilka dni w okolicy modułu komfortu. Wode wylalem, wszystko w miare wysuszylem. Gniazdo w module i kable koło wtyczki były przegnite wiex moduł wymieniłem na taki o tym samym numerze, kable poprawiłem. Problem polega na tym ze nie dziala mi otwieranie klapy bagaznika z pilota, z przycisku w drzwiach ani przy otwartym aucie, jedynie przez otwarcie kluczykiem. Przed problemami z modułem wszystko było ok. Wkladka w klapie ustawiona w odpowiedniej pozycji. Dziala oświetlenie bagaznika po otwarciu klapy oraz wyświetla się to na FISie. Jakieś pomysły? Pewnie rozwiązanie jest proste ale dużo już czytałem i nie mogę sobie poradzić.
  9. Zapieczone kierownice zmiennej geometrii turbo? Na to wychodzi, czyszczenie kierownic ewentualnie spróbuj to trochę przegonic:) Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
  10. Gdzieś po drodze kabel rozerwany i przez to cos Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
  11. Sprawdź wiazke elektryczna idącą do przeplywomierza, u kolegi w a6 2.4 właśnie to powodowało szarpanie, jednak pojawiał się błąd przeplywomierza. Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
  12. Sprawdzales błędy w abs? Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
  13. Błąd pokazuje tylko na 3 cylindrze. Spróbuj dodać do paliwa środka do czyszczenia wtryskow, np STP. Może wiązka pompowteyskow do wymiany. Może ten jeden pompowtrysk dokonał żywota. Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
  14. Jeśli pojawia się kontrolka check engine i od esp to jakiś błąd w sterowniku powinien się pojawić. Sprawdź błędy i powinno być jasne Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
  15. Prawda jest taka ze ten wałek nie wytarl się w ciągu ostatniego 100 km czy 1000 km tylko od dluzszego czasu. Te opilki są tam od dawna i to czy wymienisz teraz olej czy trochę później nic nie zmieni ale powinno się to zrobić. Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności