Skocz do zawartości
adamq

4motion - wibracje podczas gwałtownego przyspieszania / informacje od VW

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mój 4 motion przebieg 80000km też ma drgania na 4, 5 , 6 biegu podczas przyspieszania w przedziale 2000-2200 obrotów , może ma ktoś namiar na mechanika w Warszawie lub okolicy. Z góry dziekuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cześć,

 

mam pytanie... czy tłumik drgań przy haldeksie da się zdemontować bez wyjmowania całego wału ? Da radę to zrobić w jedną osobę ?

 

Tak da sie zdemontowac tlumik bez zdejmowania calego walu, ja robilem to we dwie osoby - w pojedynke ciezko bedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam znalazłeś jakis warsztat w W-wie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś dla zainteresowanych. Cena w serwisie 1500 zł w czeskim sklepie 1/3 ceny :)

 

http://pl.elit.cz/ArticleDetails.aspx?PartDetailID=LMI+35771+01&REFPAGE=ArticleBrowser&TNV=595%7c-31581%7c-31564%7c4&TT=car&VehicleID=31594&VehicleTypeID=1

 

 

Mam nadzieje że komuś to pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat udalo sie ze moglem pomacac dobry tlumik drgan skretnych, dobrze dzialajacy tlumik da sie bez problemu (i bez wkladania jakiejkolwiek sily) ruszac przod-tyl dwoma palcami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie odkopie temat gdyż mam podobne objawy ale. A dokładnie posiadam pasiora z 99 r 2.8 tiptronic 4matic , i przy prędkości około 115-125 zaczyna drgać budą i kierownicą też , po niżej tej prędkości i po wyżej jest wszystko ok . Wspomnę iż koła zostały wymienione , a jeszcze co zauważyłem iż przy ruszaniu a zwłaszcza jak skręcam to jest objaw jak by się auto lekko stawiało . Proszę o pomoc i podpowiedź od czego mam zacząć szukać .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A moze koncowki drazkow. Ja tak mialem jak jechalem 70-90.

Auto na lewarek i ruszaj kolem na boki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Znacie jakiegoś mechanika w trójmieście, który się podejmie "naprawy" tłumika drgań skrętnych w okolicach trójmiasta? czy w pasku z 2007 roku cały czas jest ten sam tłumik drgań?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam ten sam problem co Wy.

 

Czy opisywany tutaj "tłumik" to ten element (1K0521307A):

 

1znv8zl.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, jesli chcesz kupowac w ASO to upewnij sie czy wystepuja jako osobna czesc zamienna - bo czasami tez wystepuja razem z calym walem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Gietek

Witam wszystkich na forum. Trafiłem na ten temat i mam nadzieję, że po tym zabiegu moje auto też przestanie "buczeć:). Jestem w trakcie czyszczenia tłumika drgań i zastanawiam się czym najlepiej to wszystko nasmarować, aby jak najdłużej trzymało, możecie coś dobrego polecić? Mam tylko smar Beko, dokładnie taki:

http://www.sparta.com.pl/p,pl,sm-be-001,smar+beko+tecline+500+ml+podwy%C5%BCszona+przyczepno%C5%9B%C4%87.html?gclid=CNH_0JSI97wCFWjmwgodTWkARA

może być, czy ktoś poleci mi coś lepszego? z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja uzywalem do tego smaru miedzianego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Gietek

Dziś zamontowałem tłumik drgań i z radością oznajmiam, że u mnie problem też zniknął:D . Nie wiem jak u innych, ale u mnie udało się wyczyścić ten pierścień na całej płaszczyznie, ale trzeba się trochę nagimnastykować aby wyczyścić cały syf. Przy okazji chciałbym się zapytać czy komuś po przeczyszczeniu problem powrócił, jeśli tak to po jakim czasie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłączę sie do tematu. Mam paska z 2010 CC z 4x4 i mój problem polega na dziwnych wibracjach i buczeniu ale w przedziale prędkości 75 - 85 km/h po osiągnięciu tej prędkości lub po zwolnieniu do tej prędkości pojawia się takie miarowe buczenie i wibracje na pedałach, podłodze. Samochód sprawdzony przed zakupem w ASO przy przebiegu 10000 km nie walony itp. Czy może być to to samo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziś zamontowałem tłumik drgań i z radością oznajmiam, że u mnie problem też zniknął:D . Nie wiem jak u innych, ale u mnie udało się wyczyścić ten pierścień na całej płaszczyznie, ale trzeba się trochę nagimnastykować aby wyczyścić cały syf. Przy okazji chciałbym się zapytać czy komuś po przeczyszczeniu problem powrócił, jeśli tak to po jakim czasie?

 

Moj byl w takim stanie ze nie dalo sie go nawet rozruszac, konieczna byla wymiana.

 

Podłączę sie do tematu. Mam paska z 2010 CC z 4x4 i mój problem polega na dziwnych wibracjach i buczeniu ale w przedziale prędkości 75 - 85 km/h po osiągnięciu tej prędkości lub po zwolnieniu do tej prędkości pojawia się takie miarowe buczenie i wibracje na pedałach, podłodze. Samochód sprawdzony przed zakupem w ASO przy przebiegu 10000 km nie walony itp. Czy może być to to samo?

 

Moze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Gietek

Na początek spróbuj na aucie ryszyć tym zewnętrznym pierścieniem, jeśli nie dasz rady to trzeba zrobić to co wszyscy:) . Mój był zapieczony dosyć mocno, bo nawet ciężko było go ruszyć, ale po dłuuugim skrobaniu i smarowaniu jest już ok.

Podłączę sie do tematu. Mam paska z 2010 CC z 4x4 i mój problem polega na dziwnych wibracjach i buczeniu ale w przedziale prędkości 75 - 85 km/h po osiągnięciu tej prędkości lub po zwolnieniu do tej prędkości pojawia się takie miarowe buczenie i wibracje na pedałach, podłodze. Samochód sprawdzony przed zakupem w ASO przy przebiegu 10000 km nie walony itp. Czy może być to to samo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i jestem po wizycie w serwisie. Powiedzieli mi że tłumnik drgań skrętnych ma luzy pomiędzy tym plastikiem a gumą (???) i że najprawdopodobniej będzie do wymiany. Nie kumam tego auto nowe dopiero co skończyła sie gwarancja i takie jaja. Mam na szczęscie innego mechanika (którego z resztą polecam w Olsztynie - Serwis U Piotra) gośc z 10 lat w VW pracował i powiedział żeby najpierw sprawdzić wyważenie wału i przy okazji przyjżeć się tłumnikowi bo jak on pracował w VW to takich jaj nie było auto 35tyś przejechało i tłumnik do wymiany. Nowy w ASO 1200 netto. shit!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A o co chodzi z modelami wyposażonymi w silniki AXZ i BLV - tam ten element nie występuję, bo do końca nie mogę zrozumieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam na szczęscie innego mechanika

 

Koniecznie daj znać czy wizyta u niego pomogła. Jak się uda w co wieżę to też tam podjadę:) Tylko daj znać, bo mam kawałek....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek oddaje moją czarnulkę w jego ręce:) Choć robię to niechętnie :)))) (to przecież prawie jak kobieta) dam znać co robił i czy pomogło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności