Skocz do zawartości

hubert

  • Zawartość

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O hubert

  • Urodziny 13.09.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    hubert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kielce

Samochód

  • Generacja
    Alltrack
  • Silnik
    B7 Alltrack 2.0 TDI 177KM DSG 4x4
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki za odpowiedź.

    Trzeba było jeździć dalej 3,2 i nie pchać się tdiki sredeiki:)

    1. O problemach z napinaczami nie słyszałem, a dsg rewelacja, ale tylko na S lub na łopatkach, na D to jakaś porażka. Z takim przebiegiem ciężko Ci będzie kupić, ale perełki się trafiają.
    2. To są te same silniki co w golfie r32, rozrząd jest na łańcuchu, o jakiś szczególnych problemach nie słyszałem, podobno trzeba czyścić co jakiś czas doloty (przypadłość fsi). Ja mam u siebie 113 tys. i żadnych poważnych awarii, obecnie muszę wymienić sondę bo mi padła. No i pomału nadchodzi czas na zmiany, zacząłem się rozglądać za czymś nowym:)
    3. W audi są zupełnie inne silniki, typowe V- ki, a w naszych passatach VR- ki (chyba tak to się nazywa), na tzw. wspólnej głowicy.
    4. hubert

      3.2 FSI lokalizacja sondy lambda

      Witam, no właśnie, mam ten sam problem i mój mechanik stwierdził że tylko orginał sonda, bo na innej pochodzi chwilę i padnie. Mówił że przerabiał temat przy tym silniku, wymienił kilka sond dedykowanych do tego modelu takich jak denso, bosch, kilka razy je reklamował a koniec końcem założył ori i działa. Więc się zastanawiam czy jeszcze gdzieś podjechać czy założyć ori.
    5. Witam, ja mam varianta. Czemu kombinujesz z żarówkami z alledrogo, jak tu masz (tomnik) sprawdzone i pewne nawet z bezproblemową gwarancją.
    6. Witam, ja mam cały zestaw 4500k i jest super, osobiście jaśniejszego nie polecam.
    7. Tak, nie znasz się i bredzisz, nawet nie odróżniasz 3,2 od R36.
    8. V6 i V8 może lubisz, ale twoja wiedza o nich jest na poziomie gimbusa oczywiście ich nie obrażając, a tak na marginesie to jak to jest że zawsze do powiedzenia mają Ci, którzy w temacie najmniej się orientują...
    9. Przy passatach tak to wygląda: http://allegro.pl/lacznik-elsatyczny-walu-przegub-vw-passat-b6-4x4-i5418177245.html
    10. hubert

      Dużo pali 2.0 TDI 170KM

      Taa, benzynę. Ja ostatnio na zbiorniku 67l zrobiłem 390 km- Więc nie narzekajcie.
    11. Powiem Ci tak, paliwo lać i zap.......ć. Zero niespodzianek.
    12. Kamil, ja to u siebie przerabiałem, tylko byłem mniej ambitny lub bardziej leniwy i podjechałem do firmy w cedzynie koło kielc która się tym zajmuje. Wymienili pompkę, zakodowali piloty, ich czas to około 3 godziny, ale ściągali zderzak. Pompki mają na stanie, jak króćce nie spasują to można tą część z nimi przełożyć ze starej pompki (tak było w moim przypadku) na wszystko 2 lata gwarancji, nalepka pod maską- koszt 700 pln zero stresu, pozdrawiam
    13. Jak płyn zamarzł a próbowałeś uruchomić spryskiwacz to się mógł spalić bezpiecznik, więc wystarczy sprawdzić. Jak nie bezpiecznik to może pompka.
    14. Według książki to nr 42, rząd 2 od dołu, bezpiecznik 3 od lewej. A może koledze tylko płyn zamarzł...
    ×

    Powiadomienie o plikach cookie

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności