Skocz do zawartości

maślak

  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maślak

  • Urodziny 30.12.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Dariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Wymieniłem, tzn. nie ja tylko mechanik jednak na tego SKF. Co ciekawe w oryginale też był SKF. 130 zł łożysko, 170 robocizna. Po kilku jazdach sprawdzałem koło. Już się nie grzeje. Teraz już tylko zbierać na przednie zawieszenie z amortyzatorami. Jak dojdzie robocizna to popłynę Dziękuję wszystkim za pomoc. POZDR.
  2. Okazało się, że poszło łożysko koła przedniego. Jutro kupuję. Podobno I liga to FAG, ja biorę SKF, chyba też dobre. Tak słyszałem. 130 PLN. Robocizna to jeszcze nie wiem ile zapłacę. Dzięki wszystkim za pomoc.
  3. nie chciało mi się wierzyć, że to hamulce. Teraz byłem w sklepie i na parkingu poszedłem sprawdzić koła. Z tyłu felgi zimne, podchodzę z przodu od pasażera, zimna felga jak lód, jeszcze od strony kierowcy dotykam- a tam fela gprąca jak cholera! Czyli się chyba wyjaśnilo. Dzięki:)Jadę do mechanika w poniedziałek. A co jeśli można spytać było u Ciebie konkretnie przy hamulcach walnięte? Jeszcze raz dzięki.
  4. Wiem że post pisany był dawno. Ale mam identycznie. Wszystko z mocą ok, tylko spalanie poszło do góry i czuję tak jak Ty intensywny zapach spalin. Wyjaśniło się co było tego przyczyną u Ciebie? POZDR.
  5. maślak

    N75

    Wymieniony zaworek N75. Odetchnąłem. Wszystko wróciło do normy. POZDR.
  6. maślak

    N75

    Dzień dobry Krótko do 2 tys obrotów muli, potem rakieta. W tryb awaryjny nie przełącza. Miałem regenerowane turbo, wymieniłem EGR, wężyki podcisnienia wydają sie ok. Filtry wymieniane na czas, paliwo Lotos dynamic. z tego co czytałem, na pierwszy plan wysuwa się wymiana N75, przepływka, nastepnie wężyki podciśnienia. Pytam dlatego, że problem jest nagminny, ale wiele osób pytało, a nastepnie temat się urywał. Po prostu, wielu użytkowników nie kończyło postów z wyjaśnieniem przyczyn. Może ktoś to przerabiał i podpowie jak sie historia skończyła. POZDR.
  7. Witam Proszę o sprawdzenie rozmiarów tarcz hamulcowych (przód i tył) - czeka mnie wymiana. Chciałbym wymienić na ATE. Mój numer VIN WVWZZZ3BZ3E078211 z góry dziękuję:manga POZDR.
  8. Może to komuś pomoże.Miałem ten sam przypadek.Na pochyleniu ,małym wzniesieniu już rano nie odpalał.Co ja nie wymieniałem.Ile forsy wydałem.A to własnie ta pompa vacum miała nieszczelność.250 zł regeneracja -gwarancja na 6m-c.Pali teraz idealnie.Jako dodatek powiem że od tej pompy idzie przewód który też się wyciera w jednym miejscu i tam też może dojść do nieszczelności po pewnym czasie.A ten wężyk jest mocno drogi.
  9. Dobry wieczór Moje poprzednie klocki to były Textary.Polecam ponieważ byłem z nich zadowolony.Z tym że spokojnie się poruszam.Teraz mam TRW (chyba dobrze pamiętam ) czyli dawne Lucas i po 3 tyś km jest raczej ok.Nie piszczą (kolega zakładał Bosch ,łojezu jak piszczało z początku),dobrze hamują .Może gdybym miał żyłkę sportowca i bardziej ostro bujnął maszynę to mógłbym coś więcej powiedzieć. Ale mam pytanie.Może to banalne ,ale nie znalazłem nigdzie tego na forum.Zbiorniczek z DOT4 znajduje się na podszybiu.Jest zabudowany.Jak sprawdzić poziom płynu.Trzeba ściągać tą całą czarną wielką plastykową osłonę?Bo wystaje tylko korek ze zbiorniczka i jakaś nakrętka (może odpowietrznik).Zastanawia mnie to.Proszę o odp.Dziękuję i POZDR.
  10. Dziękuję forumowiczom za odp.Jutro zabieram się do roboty.Może sobie poradzę. POZDR.
  11. WITAM Od dwóch tygodni ubywa mi płynu do spryskiwaczy.Rano pod zderzakiem od strony kierowcy(tuż przed przednim kołem)jest plama na ziemi. Nie wiem czy sam sie za to brać,z tego co wyczytałem to podobno zderzak trzeba ściagać czy do mechanika po prostu pojechać.Jak zaleje do pełna płynu to za 4-5 dni już się pali kontrolka że brak.Mimo sporadycznego używania.Z mechanizacja jestem na bakier.Więc mam dylemat. Miał ktoś podobny problem? Dziękuję z góry za odp. POZDR.
  12. Dokładnie.Jednak kultura pracy 6-tki jest inna(pomijając bajeczny dzwięk).No i po jakimś czasie człowiek chciałby coś mocniejszego i wygodniejszego (DSG) oraz napęd na wszystkie kółka....Już nawet to spalanie może przełknę .Sam nie wiem:taksobie
  13. Dziekuję wszystkim którzy tu się wypowiedzieli.Chyba jednak jeszcze potłukę się moim B5 .Nic mu nie dolega a spalanie w 3.2 (gaz odpada)jednak zniechęca.Mimo moich małych przebiegów zostanę przy dieslu .Jak pomyślę że po 500 km mam zaoszczędzone na super kolację w knajpce z dziewuchą ,to jednak się powstrzymam od pięknego dzwięku sześciocylindrowca. POZDR.
  14. Witam. Ostatnimi czasy chciałbym zmienić B5 na B6.Ponieważ mało się poruszam typ padł na 3.2 benzynę.Miło się jezdzi 131 dieslem (dopiero 140 tyś km) ,nie powiem.Ale jak to w życiu, pora na zmiany.Szukałem długo tu na forum,ale mało jest informacji. Może jakiś użytkownik wypowie się w konkretnej sprawie.Oczywiście skrzynia DSG i napęd na 4. Dziękuję z góry.Mam nadzieję że moder nie usunie tego wątku.Ale tu naprawdę jest mało informacji o b6 z tym silnikiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności