Skocz do zawartości

Crayo

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Crayo

  • Urodziny 17.04.1976

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 177KM (CFGC) DSG
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Też zauważyłem drobne bąbelki w płynie chłodzącym na wolnych obrotach przy odkręconym korku.
  2. Mam podobny problem z płynem chłodzącym - przy dynamicznej jeździe po autostradzie 150 - 160 km/h i po zatrzymaniu się np. w korku przed bramkami pojawił mi się ostatnio komunikat o braku płynu chłodzącego - rzeczywiście po otwarciu maski było go mało ale po odkręceniu korka można było usłyszeć syk i płyn powrócił (trochę też dolałem dla pewności). Takie zdarzenie miałem dwa razy. Przy jeździe 120 km/h nie miałem takich objawów. Byłem w salonie VW - próba szczelności wyszła poprawnie.
  3. Koledzy, zrobiłem aktualizację navi za pomocą karty samsunga evo+ - udało się bez problemów. Po zakończeniu aktualizacji udało mi się ją sformatować ją pod windowsem - jest widoczna i można na niej zapisywać pliki. Mam jedno techniczne pytanie: czy będę mógł ją w przyszłości użyć do kolejnej aktualizacji navi wg znanej procedury ?
  4. Leci z "peszla" pomiędzy klapą a karoserią - jak się można "dobrać" do tego miejsca ?
  5. Znalazłem powód: mam mokrą podsufitkę z prawej strony po użyciu spryskiwacza - czy ktoś wie jak się dobrać to przecieku ?
  6. Witajcie, mam problem z klapą w B7 kombi. Po uruchomieniu silnika wyświetlacz wskazuje, że klapa jest otwarta (świecą się światła na podsufitce, nie działa wycieraczka tylnej szyby) ale jak nacisnę na pedał hamulca wszytko wraca do normy. Po zdjęciu nogi z hamulca znowu mam komunikat o otwartej klapie. Testowałem na postoju więc nie są to przeciążenia podczas jazdy.
  7. Ja zamontowałem układ kolegi Ryger'a - zajęło mi to 30 minut z lutowaniem w kostce (tam jest mało miejsca ale można wyjąć piny) - przejechałem jakieś 1500 km i prawie zapomniałem o S/S - czasem odruchowo rzucam okiem czy świeci się A...
  8. Witajcie, przed chwilą auto pokazało mi komunikat - sprawdź prawe światło mijania i rzeczywiści nie mam prawego "oka". Mam w aucie bi xenon'y skrętne a auto jest jeszcze na gwarancji do końca marca - czy taką usterkę można podciągnąć pod gwarancję? pozdr. Krzychu PS. Jestem zaskoczony - ojciec miał te same bi xenon'y przez 8 lat i nie wymieniał do sprzedaży auta.
  9. Miałem SKODĘ z VW Leasing - oczywiście za każdy mandat doliczają 50 PLN - ale to chyba wszyscy lesingodawcy tak robią. Natomiast wkurzyli mnie z jedną sprawą. Pierwszy raz brałem auto w leasing i po wnikliwym przeczytaniu umowy znalazłem punkt że muszę poinformować leasingodawcę o chęci wykupu auta na zakończenie leasingu - co też uczyniłem jakieś 3 miesiące przed końcem. Ktoś z VWL nie doczytał (nie chciał doczytać, miał to w d.pie, czy inna sprawa) i wykonał ponowne przeliczenie leasingu dodatkowo kasują mnie 50 czy 100 PLN. Za cholerę nie chcieli uznać reklamacji i przerzucaliśmy się pismami. W końcu olałem to i zapłaciłem tą drobną kwotę ale kolejne auto wziąłem dla zasady w Reiffeisen'ie... i nie narzekam miałem stłuczkę - wszytko załatwił leasingodawca łącznie z autem zastępczym na czas naprawy - sam leasing też był tańszy o około 1 punkt procentowy - uwaga można się "targować" z kwotą leasingu .
  10. Słusznie, stare powiedzenie mówi: "Kto martwi się na zapasa ten martwi się dwa razy." Poczekamy do stycznia 2016 i wtedy będziemy się zastanawiali jechać, czy nie jechać do ASO, pozywać czy nie pozywać VW do sądu.
  11. Czyli co? z moich 177 KM zrobią 140 KM i przy różnicy w cenie 7000 PLN pomiędzy silnikami zaproponują wymianę oleju za 200 PLN - no śmiech na sali
  12. http://vw.pozywamy-zbiorowo.pl/ A jak mam auto w leasingu ? Właścicielem jest leasingodawca - nic nie wywalczę?
  13. Oczywiście, że nie godzę się na 140 KM - zapłaciłem za 177 KM i tyle ma mieć po zmianie. Nie mam problemu z wymianą katalizatora na mokry jeśli za modyfikację zapłaci VW. Tylko kto będzie płacił za ten płyn z "sików" - ja nie chciałem żadnego Adblue i kupowałem moje auto ze względu na suchy DPF. Czy ktoś wie jakie są normy zużycia Adblue ? - gdzieś doczytałem, że 0,1 l na 100 km czyli przy cenie 82 PLN / 10 L adblue dopłacamy 0,82 PLN na 100 KM - nie jest to drastyczna kwota (2 litry paliwa na 1000 km)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności