Skocz do zawartości
adamq

4motion - wibracje podczas gwałtownego przyspieszania / informacje od VW

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, ten co nas interesuje, znajduje się z tyłu na końcu, a ten tańszy jest na przodzie wału

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym odswiezyc temat.... popatrzcie na zdjecie... dzis bylem na kanale sprawdzac zawieszenie... i przy okazji mechanik (nie aso) zauwazyl ze ten pierscien sie rusza... i ma luzy. i wg tego mechanika nie powinien miec luzow. podpowie ktos ???? zaznaczam ze nie mam zadnych problemow z autem, ale chcialbym to wyjasnic.

IMG_1403.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze moje słowa to zmień mechanika. Pierścień (tłumik drgań) musi się ruszać i dlatego nie masz na razie problemów z autem a dokładnie z wibracjami podczas jazdy, które wywołuje wał napędowy. Pierścień ten należy co jakiś czas rozruszać ( NIE SMAROWAĆ!!!) w kierunku przód- tył auta. Ja używam do tego dużej brechy i ruszam pierścieniem, pokręcam wałem, ruszam, pokręcam, itp, itd. Robię to dwa razy do roku przy zmianie kół.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to jest brecha ? :)znaczy sie łom ??:) bo u mnie reka mocniej pociagne da rade tym wlasnie poruszac...

Dziekuje tak w ogole ! Uspokoiles mnie.

Edytowane przez Mlody_tm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie cuś

big_Lyzki_montazowe_do_opon_Bass_Polska.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak u was ale u mnie da sie ten tlumik drgan normalnie poruszyc dwoma palcami. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tak ma być. Szkoda rąk męczyć. Powinno się go poruszyć ok 1cm na każdą stronę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Baran wczoraj mi mowi ze luzny mam ten pierscien - wyrobiony :) i ze czeka mnie kosztowna naprawa :):)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pomysł jak oszczędzić Tobie trochę kosztu. Znajdź na forum innego kolegę któremu ten pierścień się nie rusza i wymieńcie się;) W ten sposób zaoszczędzisz koszt części, będziesz musiał tylko pokryć robociznę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Baran wczoraj mi mowi ze luzny mam ten pierscien - wyrobiony i ze czeka mnie kosztowna naprawa )
Nie baran tylko naciągacz, albo co gorsza ignorant.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat bylem w aso i przy okazji zapytalem o ten pierscien. Powiedzieli ze nic nie powinno sie tam ruszac :) dziwne...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macie jakieś sprawdzone sposoby konserwacji tego tłumika? jestem już pół roku po wymianie tej części i chcę tym razem o nią jakoś zadbać.

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem wyżej wystarczy rozruszać parę razy do roku i przedmuchać sprężonym powietrzem. Nie smarować!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie smarować!

 

Czemu nie? Do tej pory w sumie w temacie bylo mowione zeby wlasnie smarowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moj sprawdzili w aso. Wszystko ok. Nasmarowali czyms :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Smarujcie smarujcie aby lepiej piach przywierał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprawka bo dopytalem. Nasmarowali mi stabilizator - jego tuleje bo mi troche skrzypią. A co do pierscienia nic nie ruszali. I niczym nie smarowali. Wrecz jak popiolek mowi - zabronili smarowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie trochę OT. Byłem dziś na wymianie oleju i mechanik zauważył wyciek oleju przekładniowego w miejscu łączenia wału z reduktorem(tak to nazwał) od strony skrzyni biegów? Ktoś się spotkał z takim problemem? orientujecie się czy do wymiany jest oring czy jakiś uszczelniacz? mechanik mówił coś o zdjęciu całego przedniego zawieszenia aby się tam dostać. Tak się wiec zastanawiam co z tym zrobić.

 

Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Całe zawieszenie??? Jedyne co musi zdemontować to wydech a następnie wal , odkręcić flansze z reduktora i wyjąć simmering.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Całe zawieszenie??? Jedyne co musi zdemontować to wydech a następnie wal , odkręcić flansze z reduktora i wyjąć simmering.

 

dzięki za odp, Będę teraz wiedział jak rozmawiać z mechanikiem:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności