karol27 Zgłoś #81 Napisano 9 Marca 2010 (edytowane) Zapewne przeszedł w tryb awaryjny.Jednak musiał się podpiąć bo z nieba tego nie wziął.A ze miał jakiegoś ruskiego vag a to inna sprawa,może błędnie zdiagnozował określenie błędu.Wydaje mi się że chodzi tu o uszkodzenie ECU silnika. Edytowane 9 Marca 2010 przez karol27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zibi Zgłoś #82 Napisano 4 Kwietnia 2010 witam przeczytałem powyższe komentarze i prawdopodobnie mam jakąś grubszą awarie brak iskry na 3cylindrze zamiana świec i cewek nic nie daje a kilka kilometrów na 3cylindrach zrobiłem co to może być i jaki wydatek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #83 Napisano 22 Kwietnia 2010 witam, w moim V6 ostatnio wymieniłem świece i kable WN na nowe, ale silnik dalej słabo się wkręca na wyższych biegach, przerywa i trzęsie - czy to cewka ??? Jeżeli tak to co kupić bo cena w ASO (ponad 1400 zł) mnie powaliła na kolana :wsciekly:wsciekly pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #84 Napisano 22 Kwietnia 2010 lolo.lolo, zadałeś pytanie w temacie dotyczącym silnika 1.8T. Nigdy nie widziałem jak wygląda cewka w 2.8, ale cena, którą podałeś jest jakaś niedorzeczna. Zajęło mi dokładnie 2 sekundy znalezienia takiej: http://www.motoallegro.pl/item940180462_cewka_zaplonowa_modul_audi_passat_skoda_2_4_2_8.html .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erni1976 Zgłoś #85 Napisano 22 Kwietnia 2010 prawdopodobnie to cewka jak ci szarpie między 2000 a 3000 to raczej tak ...VW i AUDI zalecają wymiane cewek w silniku 1.8T po 130000 km U mnie to zdało po 135000 posypały się wszystkie wymieniłem na nowe org.160 szt. i śmiga jak trza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #86 Napisano 22 Kwietnia 2010 Ernest, nasz kolega lolo.lolo ma V6 a nie 1.8T i tam są inne cewki- co zresztą marecek już podkreślił. Nie wklejaj więc wszędzie tej informacji jak leci.... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=78064 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolo.lolo Zgłoś #87 Napisano 22 Kwietnia 2010 kolego "marecek" wiem że to temat o 1.8T, ale o 2.8 i cewce nic nie znalazłem. Ten link na alledrogo to widziałem dużo wcześniej i nawet dzwoniłem do gościa i jest to jakiś chiński model - facet nie jest w stanie nawet dać gwarancji na to :doh A cena w ASO tak jak pisałem ponad 1000 zł-MASAKRA. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erni1976 Zgłoś #88 Napisano 22 Kwietnia 2010 Ernest, nasz kolega lolo.lolo ma V6 a nie 1.8T i tam są inne cewki- tak zgadzam się ale kolega zibi ma 1.8T i ma problem mój błąd nie cytowałem jego postu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeus1982 Zgłoś #89 Napisano 22 Lipca 2010 Witajcie.Teraz i mnie to dopadlo. Migajaca kontrolka silczniczka i : 3 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - - Intermittent 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 35-10 - - - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-10 - - - Intermittent Dzieje sie tak jednak tylko w okreslonej sytuacji.Przy dosyc dlugich trasach przy predkosci 140km (kolo 3600rpm) po miescie krecilem go ponad 5k rpm i nic nie bylo a na trasie znow silniczek. Na poczatek pozamienialem cewki, swiece, niestety bez rezultatu.Bledy zostaly na 1 i 3 cim cylindrze ... co dalej mam zdobic /sprawdzic lub wymienic?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #90 Napisano 23 Lipca 2010 zeus1982, nie pamiętam, masz Ty LPG? zrób log dynamiczny 002 + 115 zmierzy przepływ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeus1982 Zgłoś #91 Napisano 23 Lipca 2010 Ok auto zdrowe czyli bez LPG logi wstawie wieczorem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #92 Napisano 23 Lipca 2010 Przygotuj sobie nowe cewki,bo raczej z warsztatu po założeniu gazu nie wyjedziesz.Po drugie może masz wtrysk zabrudzony i brak synchronizacji powoduje wypadanie zapłonów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeus1982 Zgłoś #93 Napisano 23 Lipca 2010 (edytowane) bez LPG Jak juz napisalem auto BEZ INSTALACJI LPG nie ma spadkow mocy ani innych objawow (procz tego silniczka nieszczesnego0.Cewki kupilem nowe wszystkie 4 z serwisu maja jakis tydzien.na starych tez pojawial sie blad. ok Logi : Cos mi sie popsulo z Vaglogiem i wywalalo bledy ...... Logi do sciagniecia LINK : http://www.4shared.com/file/f8Pq87j6/logi.html Podczas logowania grupy 26 pod koniec migajacy silniczek pojawil sie Bledy o missfire na cylindrach 1 i 3 rowniez. Dodam jeszcze ze jak silniczek zacznie migac ,zwalniam po kilku sekundach konrolka przestaje migac.cewki nie wypadaja tzn nie musze ich dociskac . Byly wymieniane miejscami razem ze swiecami .Bez efektu. Edytowane 24 Lipca 2010 przez zeus1982 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #94 Napisano 24 Lipca 2010 no ale wrzuć te logi gdzieś, żeby się dało zobaczyć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeus1982 Zgłoś #95 Napisano 25 Lipca 2010 Ok musialem zrobic nowe bo tamte byly cos nie tak. http://vw-passat.pl/vaglog/1309 http://vw-passat.pl/vaglog/1310 A tutaj jechalem na obrotach ok 3,5k-4k i na kazdym z tych logow pod koniec konrolka zaczynala migac. http://vw-passat.pl/vaglog/1311 http://vw-passat.pl/vaglog/1312 http://vw-passat.pl/vaglog/1313 Aby wykluczyc wtryski zaminilem 1-2 i 3-4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #96 Napisano 25 Lipca 2010 delikatny overboost przy 2500 obr/min - turbo zdrowe i wstaje tak, jak w każdym zdrowym 1.8T. A gdzie przepływomierz? Zrób 002+115 lub 002+118, to będzie widać, co mierzy przepływka. do tego (statycznie) na rozgrzanym silniku pokaż, co pokazuje kanał 032 żeby ocenić pracę sondy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeus1982 Zgłoś #97 Napisano 26 Lipca 2010 (edytowane) Ok na poczadku nie zalapalem zeby je zrobic razem :debil http://vw-passat.pl/vaglog/1314 A tutaj kanaly 31 i 32 http://vw-passat.pl/vaglog/1315 Kilka miesiecy temu montowalem tempomat i czy jest mozliwosc ze cos uszkodzilem przy montazu, chodzi mi o kable.Zainstalowany tez jest wskaznik doladowania i bov-off.Ale to chyba nie ma wiekszego znaczenia... Edytowane 26 Lipca 2010 przez zeus1982 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #98 Napisano 26 Lipca 2010 Ok na poczadku nie zalapalem zeby je zrobic razem http://vw-passat.pl/vaglog/1314 jest super, chociaż przepływomierz wskazuje minimalnie za dużo (?) co jest raczej dziwne... i jeśli przepływomierz jest oryginalny i sprawny, to świadczy o tym, że może gdzieś jest MINIMALNA dziura w dolocie... bo z tego co tu widać, to auto jeździ na minimalnie bogatej mieszance. potwierdzeniem tego jest ujemna wartość trim na drugim kanale 32 bloku (-3,1%) - komputer odcina dawkę, żeby na sondzie lambda była poprawna wartość. Teraz pytanie co jest nie tak. - Sprawdzałeś DV? czy się nie otwiera na wysokich obrotach jakoś? - czy wszystkie rurki podciśnieniowe są sprawne (tzn. szczelne, niepopękane?) - czy ta rurka od regulatora ciśnienia paliwa nie jest popękana? - czy jak włączysz missfire recognition w blokach pomiarowych (kanał 015/016), to na biegu jałowym wypadają zapłony (włącz kanały i poczekaj aż się aktywuje detekcja, daj mu chwilę popracować i zobacz jakie numerki zwraca - czy zapłony wypadają na konkretnych cylindrach, czy zupełnie "bez przyczyny" wszędzie)? Jeśli tak, to na których cylindrach i czy po zmianie miejscami cewek, problem pojawia się na innych cylindrach? (jeśli nie, to poczekaj aż ostygnie i zamień świece - zobacz czy to nie ich wina - czasem warto poszukać najprostszych przyczyn...) - kiedy ostatnio wymieniałeś świece? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeus1982 Zgłoś #99 Napisano 26 Lipca 2010 Przeplywka,swiece,cewki wszystko nowe z serwisu.przeplywka jakies 4 miesiace temu, swiece jakis miesiac temu a cewki maja tydzien.zamienialem swiece i cewki w roznych polozeniach a bledy zawsze pojawialy sie na cylindrach 1 i 3. sprawdzane byly szczeliny na swiecach sa wszedzie takie same DV u mnie brak jest zalozoby BRAILEY bov-of ale mam starego Dv wiec moge zamienic.do regulatora paliwa mam podlaczony czujnik doladowania(montowalem tydzien temu a blad pojawil sie wczesniej).rurki podcisnienia mam nowe sylikonowe wiec,wszystko w dobrym wizualnym stanie.Na missfire recognition na biegu jalowym nic nie pokazuje caly czas 0 jak przygazowalem i trzymalem na obrotach tez nic nie pokazal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #100 Napisano 26 Lipca 2010 zeus1982, to przynajmniej rozjaśniłeś trochę sprawę 1. załóż DV to pierwsza sprawa. 2. Druga sprawa - wepnij się z czujnikiem doładowania gdziekolwiek indziej... ten przewód pomiędzy regulatorem ciśnienia paliwa a kolektorem ssącym nie bez powodu ma 5cm. Wypadają Ci zapłony na wielu cylindrach pod obciążeniem. Jakbyś miał możliwość np. zrobienia pomiaru AFR to byłbyś w domu, bo dałoby radę powiedzieć jaki jest skład mieszanki w chwili wystąpienia problemu... Zapłon wypadnie jeśli: a) masz za duże doładowanie a świeca nie jest w stanie wygenerować iskry (co raczej nie grozi) lub masz za mało paliwa w cylindrze (jeśli obwód zasilania wtrysków w paliwo nawala albo same wtryski); b) masz za dużo paliwa w cylindrze przez to, że wtryski leją pobudzone sygnałem z przepływomierza... teraz dojdź Pan gdzie problem leży... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach