Skocz do zawartości
miniol

Brak zapłonu w jednym cylindrze (AWT)

Rekomendowane odpowiedzi

Ahhh kupiłem jeden taki tani kabel na ebayu i niech ciał działać (Niebieski z chin - dziadowstwo)

A co z nim nie tak? Może coś źle robisz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co z nim nie tak? Może coś źle robisz?

 

 

Takie dziadostwo kupiłem:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/VAG-GROUP-KKL-OBD-2-II-USB-DIAGNOSTIC-CABLE-VW-AUDI-SEAT-SKODA-COMES-DRIVER-/140938385398?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item20d09517f6

 

Zainstalowałem program podłączyłem się no i na żadnym COM PORCIE nie działa więc zonker na maxa...

 

Jak masz jakiś pomysł jak to zrobić to chętnie skorzystam z rady.:fajny

 

Ps. Wymieniłem wszystkie swiece i dalej porarzka jutro zamuwie cewke na 1 cylinder mam nadzieje ze to cewka bo jak nie to lipe pusto w kiermanie :(

 

 

 

A tak pozatym to czy lepiej kupić używke originał cewke czy tani zamiennik nówke??

Edytowane przez kamol
Zamotka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja założyłem dwa i pół roku temu cztery cewki beru i jak narazie zero problemów bo w jakiegos toprana lub harta bym sie naprwno nie pchał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Takie dziadostwo kupiłem:

Sam od takiego zaczynałem kilka lat temu i działa do tej pory. ;)

Usuń wszystko co zainstalowałeś do tego kabla. Zainstaluj sobie ten program: http://www.vag-diag.com/en/vcds-lite-1-2-full-version-10.html podłącz kabel i ręcznie zainstaluj sterowniki do niego, które powinny być na dołączonej płycie.

Wymieniłem wszystkie swiece i dalej porarzka

A tak w ogóle to co się dzieje z autem bo nic nie mówiłeś jedynie o zapłony pytasz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sam od takiego zaczynałem kilka lat temu i działa do tej pory. ;)

Usuń wszystko co zainstalowałeś do tego kabla. Zainstaluj sobie ten program: http://www.vag-diag.com/en/vcds-lite-1-2-full-version-10.html podłącz kabel i ręcznie zainstaluj sterowniki do niego, które powinny być na dołączonej płycie.

 

A tak w ogóle to co się dzieje z autem bo nic nie mówiłeś jedynie o zapłony pytasz?

 

Silnik zaczą chodzić jak w traktorze na wolnych obrotach wibruje że aż całą budą trzęsie troche lepiej na większych obrotach, ewidętny spadek mocy , kontorlka engine mruga czasem gasnie a czasem się pali non stop. Pare lat temu przerabiałem taki klimat (cylinder 3) i typ mi wymienił cewke i grała gitara , aż znuw coś padło z tym samym obiawem :( Byłem u mechaniora na kompie i Misfire na 1 cylindrze no i spontaniczne misfire na wszystkich , więc doszlismy do wniosku z typem zeby na początek świece wymienic bo auto juz mam 5 lat a nigdy ich nie wymieniałem ale to nic nie dało więc wydaje mi się że bede musiał cewke kupić i sprubować na 1 cylinder.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A tak pozatym to czy lepiej kupić używke originał cewke czy tani zamiennik nówke??
Gdybyś kolego poczytał ten wątek (owszem, trochę to trwa) to byś nie zadał tego pytania. Odpowiadam - ani jedno, ani drugie. Jak się nie chcesz wpuszczać w dodatkowe koszta kup tylko oryginał i to nowy !

 

Edytowane przez Stalker
Błąd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdybyś kolego poczytał ten wątek (owszem, trochę to trwa) to byś nie zadał tego pytania. Odpowiadam - ani jedno, ani drugie. Jak się nie chcesz wpuszczać w dodatkowe koszta kup tylko oryginał i to nowy !

 

 

Jak bym miał wystarczająco kasy to bym nawet tego pytanie nie zadawał , staram się zawsze pakować ori częsci ale na dzień dzisiejszy stać mnie na używke albo tanią nówke , auto musze mieć sprawne na wczoraj więc jestem w pośpiechu. Dlatego pytam w takiej sytuacji co lepsze używka czy tania podróba??

 

I jeszcze jedno czy po wymianie cewki trzeba jakies resety robić czy wszystko wruci do normy?

 

Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Byłem u mechaniora na kompie i Misfire na 1 cylindrze

A przekładał Ci cewki miejscami i sprawdzał kompem czy wypadanie zapłonu idzie wraz z cewką?

Dlatego pytam w takiej sytuacji co lepsze używka czy tania podróba??

Na używki szkoda kasy, no chyba, że wytargasz gdzieś na szrocie za śmieszną sumę to można się tak ratować, a jeśli nie to nową dobrej firmy to koszt ok 100zł.

I jeszcze jedno czy po wymianie cewki trzeba jakies resety robić czy wszystko wruci do normy?

Jeżeli to wina tylko cewki to po wymianie na dobrą nic nie trzeba resetować, wszystko powinno wrócić do normy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A przekładał Ci cewki miejscami i sprawdzał kompem czy wypadanie zapłonu idzie wraz z cewką?

 

Na używki szkoda kasy, no chyba, że wytargasz gdzieś na szrocie za śmieszną sumę to można się tak ratować, a jeśli nie to nową dobrej firmy to koszt ok 100zł.

 

Jeżeli to wina tylko cewki to po wymianie na dobrą nic nie trzeba resetować, wszystko powinno wrócić do normy.

 

Dobrej firmy to nie wiem jaka w UK tutaj na ebayu jest http://www.ebay.co.uk/itm/251351180103?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 tylko nie wiem czy warto taką zapodać jak bym dziś zamuwił to na jutro będzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Sorry nie miałem za dużo kasy więc kupiłem najtańszy zamiennik na ebayu dziś przyszedł i o dziwo po otworzeniu paczki pierwsze co dostrzegłem to oryginalne pudełko z numerami VW Audi itd w środku cewka z taką szarą naklejką na płaskiej powieszchni z góry , nie ma numerów na niej jak w starej cewce co podmieniłem więc nie rozumiem czy to ori czy nie . Ale tak czy inaczej podmieniłem i wszystko gra tylko kontrolka engine check została więc nie wiem jak ją usunąć jakieś pomysły , chodzi mi o domowy sposób nie wiem czy powinienem odłaczyc aku czy co poradzcie please :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odłącz akumulator i po sprawie. ;) No chyba że check świeci się z czego innego to szybko powróci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm odłączyłem czarny kabel od aku na 2 minuty i wszystko sie zresetowało zegary itp ale engine dalej świeci ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale engine dalej świeci ??

Więc wypadałoby podłączyć kompa i sprawdzić błędy. Przy okazji mogło coś innego się pojawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Więc wypadałoby podłączyć kompa i sprawdzić błędy. Przy okazji mogło coś innego się pojawić.

Jutro spróbuje jeszcze raz z tym Vagiem moim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jezdziles bez jednego cylindra to teraz jest katalizator do wymiany. Dlatego check engine się zapala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, przejrzałem cały wątek, i niestety w dalszym ciągu nie jestem w stanie poradzić sobie z problemem. Otóż mam standardowe objawy, wywala check engine, i wypadanie zapłonu na 1 cylindrze. Zaczęliśmy od zamiany cewek 1 na 2, i błąd wywaliło na 1 i 2 cylindrze. Kombinowaliśmy na wszystkie sposoby, za każdym razem usuwając błędy, i po rundce ok 3 km, chodził chwile jakby normalnie i za chwile zaczynało nim telepać, zaczynał migać check engine, poczym zapalał się na stałe. Przy okazji pojawił się błąd sondy, i coś chyba z ciśnieniem. Przez kilka dni jeździłem na krótkich dystansach, po czym zainwestowałem w świece i jedną cewkę, i dalej bez zmian. Zamienialiśmy też 1 i 2 cewkę na 3 i 4. Zdziwiło nas, że po zamianie teoretycznie wadliwej cewki na 2 , wypada błąd na 1 i 2. Mechanik podrzucił pomysł że mogą to być szklanki przy cylindrach, i po zdjęciu dekla, okazało się wszystko ok. Sprawdził też wtryskiwacze, i zamienił 1 na 4. Kable wydają się ok. Czy mam zamieniać na raz wszystkie cewki ( wolałbym uniknąć niepotrzebnego dość wysokiego wydatku) Czy przyczyn szukać jeszcze gdzieś indziej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

komputer podłączany był ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy mam zamieniać na raz wszystkie cewki ( wolałbym uniknąć niepotrzebnego dość wysokiego wydatku)

 

A byłeś w ASO sprawdzić czy twoje cewki nie podlegają bezpłatnej wymianie, w ramach akcji serwisowej, na nówki sztuki? Wielu z nas załapało się na taki prezent.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sooldax po pierwsze primo to diagnostyka składu mieszanki. Przez zły skład mieszanki mogą wypadać zapłony.

Po drugie cewki, świece, wtryski, kompresja.

Po trzecie masz LPG?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności