Skocz do zawartości

djroofer

  • Liczba zawartości

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O djroofer

  • Urodziny 21.03.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Trenton, USA

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 170KM (AWM)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Miałem podobne objawy. Najpierw czasami stukal napinacz lancuszka. Później rozsypał się całkowicie i zmielone części napinacza wciagnelo do pompy oleju. Jako że napinacz się rozsypał wałek dolotowy nie kręcił się jak powinien i pogielo zawory odlotowe.
  2. Przerabialem to już parę razy. Winna jest bardzo kiepska izolacja przewodów które idą do cewek. Pęka izolacja przewodów i to wszystkich i robi się zwarcie. Mi popalilo przewody tobie jak widzę cewke. Nie odpala bo wywalilo bezpiecznik zapłonu. Najpierw sprawdź przewody bo za chwilę będziesz miał problem spowrotem. Nie wiem jak w polsce ale w USA nowa wiązka kosztuje pół silnika ok 400$ a używana 100$ ale myślę że z uzywka za jakiś czas będzie to samo. Jak narazie latam tam gdzie widzę że pęka ale myślę o pociagnieciu nowych przewodów.
  3. Tutaj są zdjęcia zainstalowanych wałków. Ktoś moze napisać czy tak jest ok?
  4. Popychacze rozebrane przeczyszczone, olej z nich spuszczony i praktycznie puste. Jednak gdy złożyłem walki znaki minimalnie nie pasuja, łańcuszek tak jak w instrukcji 16. Zawory delikatnie otwarte. Czy tak ma być?
  5. Zabrałem się za regenerację glowicy. Głowica sprawdzona w warsztacie, brak uszkodzeń. Prawie już gotowa do założenia. Smok wymyty. Tak mam chłodnice oleju zaraz przy filtrze. Nawet wymontowana. Jak sprawdzić czy jest zepsuta? Przepływ wody jest. A jak sprawdzić czy olej przelatuje bezproblemowo?
  6. Wymienialem napinacz lancuszka rozrzadu, wyciągnąłem walki i zapomniałem zaznaczyć łańcuszka. Wiem że ma być 16 oczek pomiędzy znakami i tak złożyłem. Problem jest w tym że znaki na walkach i na lozyskach nie zgrywaja się w 100% jak wałek wylotowy jest centralnie na środku strzałki to dolotowy jest trochę przesunięty. Po drugie w tej pozycji są delikatnie otwarte zawory na jednym z cylindrów dolotowe a na innym cylindrze wylotowe. Czy tak ma być? Czy jednak źle założyłem walki? Dzięki za pomoc jutro wymontuje walki i powyciskam olej z popychaczy. Rzeczywiscie wyciagalem szklanki i je pomieszalem. Głowice mam wymontowana bo razem z napinaczem zawory dolotowe poszły.
  7. Auto ma 170000 mile. Tłoki nie wyglądają jakby miały jakieś ślady uderzeń. Jedynie wokół filtra oleju jest cały zalany olejem. Wygląda jakby miał wycieki dookola z tyłu z boku a najwięcej koło filtra. Może blok pekl? Jest taki brudny ze najpierw trzeba go wyczyścić. Chyba go wyciagne i obadam co i jak. Jak już głowica zdjeta to tak dużo roboty niebedzie.
  8. Silnik 1.8t AUG AWM - ustawic przod samochodu w pozycji serwisowej (chlodnica odjezdza jakies 10-15 cm do przodu bez odpinania przewodow) - zdjac pasek chlodnicy - odkrecic wentylator - zablokowac kolo wentylatora bolcem grubosci 5mm (-1-) - odkrecic srube zabezpieczajaca sprzeglo wentylatora (-2-) (8mm hex) i wyciagnac sprzeglo razem z kolem - rozlaczyc sprzeglo od kola Instalacja jest odwrotna do deinstalacji: Momenty: - kolo do sprzegla 30Nm (22 ft-lb) - sprzeglo do uchwytu 45Nm (33ft-lb) - wentylator do sprzegla 10Nm (7 ft-lb) Lozysko: - wymontowac sprzeglo - usunac klips zabezpieczajacy - wycisnac lozysko za pomoca sruby 3367/3 tuby 3350 i nakretki 3301 INSTALACJA: - wcisnac lozysko za pomoca 3367/1 3367/2 3367/3 i sruby z 3301 - zaistalowac zabezpieczenie - zainstalowac sprzeglo - zainstalowac reszte podzespolow
  9. Witam Problem jest nastepujacy: Pozyczylem samochod znajomej, zapalilo jej sie ostrzezenie o slabym cisnieniu oleju ale ze byla blisko domu postanowila ze jednak dojedzie, lecz tak sie nie stalo. Silnik zgasl i juz nie odpalil. Wstepna diagnoza: - zapchany smok oleju - brak cisnienia na 2,3,4 cylindrze - rozrzad ustawiony idealnie - pod pokrywa zaworow okazalo sie ze ten plastik od napinacza lancuszka jest totalnie rozwalony a jego kawalki sa porozrzucane po calej glowicy - glowica zdjeta - delikatnie pogiete zawory dolotowe na 2,3,4 cylindrze - w misce olejowej nie ma opilkow metalu tylko jakies plastyki i to nawet duze kawalki i smok rzeczywiscie zapchany strasznym syfem I teraz pytanie czy warto ladowac sie w wymiane zaworow i napinacza lancuszka czy lepiej wymienic caly silnik? Czy mogly zapchac sie kanaly olejowe w silniku i jak mozna to przeczyscic?
  10. Jak jezdziles bez jednego cylindra to teraz jest katalizator do wymiany. Dlatego check engine się zapala.
  11. Według książki serwisowej vw oleju w skrzyni auto się niewymienia. Jedynie po serwisie skrzyni lub dolewka jak są jakieś nieszczelnosci. Moja żona jeździ właśnie z service manual jak wróci to napisze dokładną procedurę. Z tego co pamiętam temperatura oleju w skrzyni według vag(nie temp cieczy czy silnika) musi byc odpowiednia. Oleju nie może być za mało (biegi nie beda się przelaczac) ani za dużo bo będzie się slizgac. Olej w skrzyni zmienia swoją objętość w różnych temperaturach. Przy niskim poziomie oleju skrzynia nie działa wogole. Olej wylewa się taka strzykawka z wygieta igła.
  12. Przewody, wtyczki sprawdź u mnie przy jednej z cewek jak zwarcie poszło to aż się przytopilo.
  13. Po wariacjach z tempomatem, gazem, kontrolkami przeszła pora na zagladniecie do zlaczek koło kompa. Porozlaczlem wszystkie przeczyscilem specjalnym sprayem złożyłem spowrotem i wszystko działa jak należy. Widać coś słabe styki były bo wody nie bylo. Mam nadzieję że problem nie wróci a jak będą się dziwy dalej dziać to już wiem która wiązkę mam sprawdzać. Dzięki za pomoc. A jakby ktoś potrzebowal to biała kostka koło kompa idzie do czujnika hamulca, czujnik położenia pedału gazu, tempomat w kierownicy i dwa przewody do OBD II
  14. Ciąg dalszy zmagań: Po odlaczeniu kostki od stacyjki nic nie pomogło. Zauważyłem że czujnik od hamulca jest dwu stopniowy (mam automata) i wystarcza pierwsze lekkie wcisnniecie hamulca aby bieg wrzucić (lampy sie nie włączają) już dziwy się dzieją. Wymontowalem czujnik hamulca ponaciskalem parę razy i myślałem ze to na 100% jego wina. Poprzegladalem przewody od hamulca wszystko ok. Nagle problem ustał bez stwierdzenia przyczyny. Złożyłem do kupy wszystko cacy. Jazda próbna .... Rozpedzilem autko daje więcej gazu zero reakcji, puszczam gaz naciskam jeszcze raz wszystko ok. I dopiero mnie olsnilo przejzec schemat. Czujnik hamulca przechodzi przez zlaczke T15a , biała pod maską. W zlaczce razem spotyka się 15 przewodów od hamulca, tempomatu, położenia pedału gazu i idą do komputera w tej samej zlaczce są 2 przewody do złącza diagnostycznego. Jeszcze nie zdarzylem tego sprawdzić ale chyba w tej zlaczce musi być zwarcie bo wszystkie objawy w tym momencie na to wskazują. Miałem czasem kłopoty z wykasowaniem błędów z kompa. Jutro popatrze to dam znać czy pomogło.z
  15. Czy trzeba ściągać kierownicę aby dostać się do stacyjki? Tak jest opisane w service manual. Moze da się tam dostać bez sciagania poduszki i kierownicy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności