Skocz do zawartości
miniol

Brak zapłonu w jednym cylindrze (AWT)

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mam jeszcze nowych świec wyjełem stare przeczyściłem to samo ale za to cewki na dwóch jak wyciągam to iskrzy i aż stuka tak ma być widać iskre, za to jak wyciągam dwie inne auto nadal pracuje jak wyciągne te iskrzącve gaśnie wychodzi na to że jak wyciągne jedną nie gaśnie to uszkodzona jest ??

 

Ps czy można krutkie trasy robić na 3 2 garach czy poczekać na nowe cewki ??

 

swiece lepsze z do LPG jutro dostane cewki 4 kupiłem na sobotę zamienniki za 85zł troche koszta są jak na studenta.

 

Mam nadzieje że to pomoże, po odkąd przerobiłem auto na gaz same problemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Od jakiegoś czasu mam problemem tego typu, że na niskich obrotach, kiedy auto nie jest już na ssaniu, lekko telepie całym autem, obroty stałe ok 800. Po jakimś czasie takiego telepania zaczyna migać check i jeśli mu nie przygazuję zaświeci się na stałe. Generalnie aż do osiągnięcia 90 stopni, przy jezdzie do 2000 obr miga check. Jesli obroty wyżej dam niż 2000 przestaje migać.Na wyższych obrotach wszystko jest normalnie. Bywa że po osiągnięcie 90 stopni i jak jade ponizej 2000 obr to miga check, jak również na wolnych obrotach. Wymieniłem świece oryginał, cewki, filtr powietrza,sondę lambda jezdziłem 3 dni tylko na benzynie z rozpietą instalacją LPG(LAndi renzo omegas)[/b) Komputer pokazuje wypadanie zapłonów na 1 i 2

 

 

http://vaglog.rtnet.pl/diego76_110932.html

http://vaglog.rtnet.pl/diego76_110933.html

http://vaglog.rtnet.pl/diego76_110934.html

http://vaglog.rtnet.pl/diego76_110935.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Od jakiegoś czasu mam problemem tego typu, że na niskich obrotach, kiedy auto nie jest już na ssaniu, lekko telepie całym autem, obroty stałe ok 800. Po jakimś czasie takiego telepania zaczyna migać check i jeśli mu nie przygazuję zaświeci się na stałe. Generalnie aż do osiągnięcia 90 stopni, przy jezdzie do 2000 obr miga check. Jesli obroty wyżej dam niż 2000 przestaje migać.Na wyższych obrotach wszystko jest normalnie. Bywa że po osiągnięcie 90 stopni i jak jade ponizej 2000 obr to miga check, jak również na wolnych obrotach. Wymieniłem świece oryginał, cewki, filtr powietrza,sondę lambda jezdziłem 3 dni tylko na benzynie z rozpietą instalacją LPG(LAndi renzo omegas)[/b) Komputer pokazuje wypadanie zapłonów na 1 i 2

 

 

http://vaglog.rtnet.pl/diego76_110932.html

http://vaglog.rtnet.pl/diego76_110933.html

http://vaglog.rtnet.pl/diego76_110934.html

http://vaglog.rtnet.pl/diego76_110935.html

 

Diego76 spróbuj wymienić moduł wzmacniający zapłon.powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AWT nie ma tego modułu, muszę przedzwonić przewód zasilający cewkę 1-go cylindra może ma zwarcie a jak złapie temp. to sie rozszerza i już hula dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przedzwonię jeszcze kable idące do cewki na 1-szy cylinder

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ciśnienie ( kompresję ) na cylindrach. Jakie to są kody błędów? Przyczyn morze być wiele.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2013-01-19 14.54.59_800x600.jpg

 

 

jak widać przewód był dolutowany i trzymał się na kilka drucików SEV miał racje żeby sprawdzić przewody dochodzące do cewki na 1 szy cylinder bo tam wypadały zapłony. Czy ktoś wie po co jest ten dodatkowy przewód, związany zapewne z instalacją gazową? Czy można go rozpiąć?

2013-01-19 14.54.32_800x600.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli do instalacji LPG to zapewne bierze sygnał obrotów. Niestety VAGi nie lubią tego rozwiązania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jednak to nie ten kabelek , zapłony dalej wypadają na 1-szym cilidrze, szukam dalej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, sprawa się rozwiązała:

ciśnienie na 1 i 2 gim garku niskie, ściąganie głowicy (wypalone gniazda zaworowe i zawory wydechowe popękane) remont głowicy 1500 zł Huzar, mechanik robota z częsciami (wymieniony też rozrzad 1700) tak więc nieźle poleciałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie zauważyłem , że od kilku dni silnik lekko szarpał na jałowym tak o 100obrotów , myślałem że to od klimy , ale na wyłączonej również zauważyłem tą sytuację . Na Vagu zero błędów , dopiero na kanale chyba 013 dopatrzyłem się misfire'ów co szarpnięcie to zapisywało się to na 4 cylindrze. Zamieniłem cewki 4 z 3 i po podłączeniu vaga sytuacja się nie powtórzyła, chodził może z 5minut . Dzisiaj się jeszcze przyjrzę temu czy szarpie na jałowym . Cewka była troszkę brudna na połaczeniu ze świecą , wyczyściłem i na razie jest dobrze, chodź wydaje mi się że cewki się bedą sypały :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowe standardowy błąd

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-00 - -

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

P0302 - 35-00 - -

 

podmieniałem cewki z innymi cylindrami.. błąd nie przechodził wraz z nimi więc pozostawał tylko na 2 cylindrze.

zakupiłem nową cewkę i nową świecę na 2 cylinder.

podczas jazdy czasem check mruga ( błąd jak wyżej się zapisuję )

bądź na jałowych obrotach mrugnie i zapali się na stałe na w/w cylindrze.

Posiadam gaz, sądzicie że wtrysk od gazu może być zapchany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko co związane z tym cylindrem. Jeżeli świeca i cewka OK to pozostaje wtrysk PB i LPG na tym cylindrze. Ciśnienie na garach też można zmierzyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej

 

Czy ktos byłby w stanie wytłumaczy jak prostym sposobem bez VAGa sprawdzic którą cewke wymienić ?

Jedna musiała paść bo silnik nie chodzi równo na niskich obrotach i sie ksztusi plus kontrolka z silnikem mruga.

Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dorwać zapasową cewkę i po kolei podmieniać .....do 4 razy sztuka chyba że padła więcej niż jedna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpalić auto i po kolei odłączać wtyczki od cewek. Na tej na której nie będzie zmiany w pracy silnika po odpięciu wtyczki jest coś nie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok jutro obczaje .

Dzięki Grucha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej nie byłem w stanie odłączyć każdej cewki z osobna bo moje są zamontowane na jednym plastiku i nie da się ich pojedyńczo odłączyć. Pojechałem do mechaniora na kompa i Misfire z 1 cylindra i okazjonalnie z innych . Polecił żebym raczej zamiast kupowac nową cewke to żeby zakupić zestaw świec i je wymienić bo juz 6 lat nie wymianiałem. Nie jestem pewien czy on ma racje czy to raczej cewka? Prosze o pomoc bo w tym miesiacu jestem spłukany i cięzko bedzie mi zakupić i świece i cewke ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory to już powinieneś mieć swój kabelek. Zwłaszcza, że KKL to śmieszne pieniądze. ;)

Masz LPG w aucie? 6lat na świece to już sporo. Orientujesz się ile w tym czasie przybyło przebiegu?

Najpierw wymieniłbym same świece, dedykowane przez producenta do tego auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ahhh kupiłem jeden taki tani kabel na ebayu i niech ciał działać :( (Niebieski z chin - dziadowstwo)

Na benzynie smigam bez gazu . Hmmmm 35 tysięcy kilosów nim zrobiłem bez wymieniania swiec.

Jade zaraz po swiece jak to nie to to na bank cewka :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności