Grucha... Zgłoś #3661 Napisano 8 Listopada 2014 Spróbuj ustawić start baud na 9660 w opcjach połączenia VCDS Lite. Domyślnie jest tam 0. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #3662 Napisano 9 Listopada 2014 czy takim ustrojstwem jak ELM327 jestem wstanie skasować jakikolwiek błąd w samochodzie (chodzie mi tutaj o airbag) znajomy ma ale mi się coś wydaję iż to jakiś chińczyk i nic tym nie zrobie prócz jakiejś prymitywnej diagnozy, ktoś może coś wie?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3663 Napisano 9 Listopada 2014 Ja bym nie ryzykował Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fori Zgłoś #3664 Napisano 9 Listopada 2014 Spróbuj ustawić start baud na 9660 w opcjach połączenia VCDS Lite. Domyślnie jest tam 0. Niestety, bez zmian. Próbowałem wartości: 9660, 9600, 4800. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #3665 Napisano 9 Listopada 2014 Może coś blokuje diagnostykę z MK, albo jest gdzieś przerwa w instalacji lub coś w środku się sypło. Zawsze można go wyjąć i na stole podłączyć dla pewności. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fori Zgłoś #3666 Napisano 9 Listopada 2014 Nie znalazłem na forum opisu bezpośredniej diagnostyki MK - jak moduł podłączyć? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #3667 Napisano 9 Listopada 2014 czy takim ustrojstwem jak ELM327 jestem wstanie skasować jakikolwiek błąd w samochodzie (chodzie mi tutaj o airbag) znajomy ma ale mi się coś wydaję iż to jakiś chińczyk i nic tym nie zrobie prócz jakiejś prymitywnej diagnozy, ktoś może coś wie?? Ja skasowałem u siebie błąd uszkodzenia dodatkowej pompy wody B (po wymianie na nową oczywiście). Programem Torque zakupiona pełna wersja. Wszystko poszło bez problemu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #3668 Napisano 9 Listopada 2014 Nie znalazłem na forum opisu bezpośredniej diagnostyki MK - jak moduł podłączyć? http://forum.vw-passat.pl/threads/11310-OPis-PIN-ow-wtyczek-modu%C5%82u-komfortu-w-B5?p=473225&viewfull=1#post473225 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #3669 Napisano 9 Listopada 2014 Ja skasowałem u siebie błąd uszkodzenia dodatkowej pompy wody B (po wymianie na nową oczywiście). Programem Torque zakupiona pełna wersja. Wszystko poszło bez problemu. u mnie na 3cim telefonie dopiero się połączył, ale 0 błedów nic nie znalazło w ECU więc od AirBagów pewnie w innym miejscu się zapisują. więc ogólnie to chińska lipa same pierdy pokazuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #3670 Napisano 9 Listopada 2014 więc od AirBagów pewnie w innym miejscu się zapisują. Oczywiście, że błędów od poduszek nie będzie w sterowniku silnika. Trzeba się połączyć ze sterownikiem poduszek. ELM 327 to nie najlepszy wybór. W większości łączy się tylko z ECU silników. Jeśli chodzi o podstawy tj. błędy czasami nie odczytuje ich jak należy, a czasami niektórych nie widzi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988x Zgłoś #3671 Napisano 10 Listopada 2014 Witam, zakupiłem ten oto kabel -- http://allegro.pl/kabel-diagnostyczny-vag-com-obd-obd2-ii-cd-276-i4748788543.html --, zapewne chinol no ale to ogarnąłem dopiero po fakcie. Mam lapka na windowsie 7 x64, za cholerę nie mogę zainstalować żadnych sterowników, sprawdziłem już chyba z 10 różnych i lipa jak cholera, jeden udało mi się zainstalować ale system widzi to jako usb a nie port com, więc nie mogę przypisać numeru coma do kabla, i żadna apka tego nie widzi proszę o jakąś pomoc lub sugestię... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacperwww Zgłoś #3672 Napisano 11 Listopada 2014 :hehe vcds pomyka na - "Windows 2000, XP, Vista, 7 lub 8 (zarówno 32-bitowe, jak i 64-bitowe)" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #3673 Napisano 11 Listopada 2014 Witam, zakupiłem ten oto kabel -- http://allegro.pl/kabel-diagnostyczny-vag-com-obd-obd2-ii-cd-276-i4748788543.html --, zapewne chinol no ale to ogarnąłem dopiero po fakcie. Mam lapka na windowsie 7 x64, za cholerę nie mogę zainstalować żadnych sterowników, sprawdziłem już chyba z 10 różnych i lipa jak cholera, jeden udało mi się zainstalować ale system widzi to jako usb a nie port com, więc nie mogę przypisać numeru coma do kabla, i żadna apka tego nie widzi proszę o jakąś pomoc lub sugestię... Sprobuj zainstalowac sterowniki recznie. :hehe vcds pomyka na - "Windows 2000, XP, Vista, 7 lub 8 (zarówno 32-bitowe, jak i 64-bitowe)" Vag też [emoji1] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stolar13 Zgłoś #3674 Napisano 11 Listopada 2014 Witam Jaki kabel potrzebuje do passat cc 2009r. Interesują mnie funkcje diagnostyki + dodawanie kluczyka itp. Jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem w tym wątku. Dzięki za odpowiedz Stolar Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #3675 Napisano 11 Listopada 2014 Witam Jaki kabel potrzebuje do passat cc 2009r. Interesują mnie funkcje diagnostyki + dodawanie kluczyka itp. Jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem w tym wątku. Dzięki za odpowiedz Stolar to przeczytaj jeszcze raz to znajdziesz................ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3676 Napisano 11 Listopada 2014 Witam Jaki kabel potrzebuje do passat cc 2009r. Interesują mnie funkcje diagnostyki + dodawanie kluczyka itp. Jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem w tym wątku. Dzięki za odpowiedz Stolar :idiota: "Szukajcie a znajdziecie " jak mówi pismo więc szukaj a na 100 % znajdziesz jednoznaczną NIEJEDNOKROTNĄ odpowiedź w tym wątku na swoje pytanie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988x Zgłoś #3677 Napisano 12 Listopada 2014 Próbowałem ręcznie z tą instalacją sterów do kabla ale też lipa, ogólnie system mi to wykrywa jako "USB Serial Port" a dokładniej w drzewku "Inne urządzenie" zamiast "Porty Com i Szeregowe"... Instalowałem różne sterowniki, zarówno te z Polskiego Vaga, Vag-Com itp. i nie idzie za cholerę... Jestem w kropce... Może kabel uszkodzony? Potrzebuje zrobić logi i sprawdzić kąt wtrysku, bo po wymianie rozrządu gorzej mi pali z rana na zimnym, a "Pany" z werkstattu mi mówią, że kąt jest ok po tym jak podłączyli pod komputer... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacperwww Zgłoś #3678 Napisano 12 Listopada 2014 Stolar13 poszło na pw :dobrze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fejb Zgłoś #3679 Napisano 12 Listopada 2014 (edytowane) Witam. Jestem laikiem i potrzebuje pomocy. Mianowicie chcę kupić kabel do interfejsu, ale nie wiem jaki. Na allegro jest ich pełno. Jaki kabel będzie odpowiedni do np. sprawdzania błędów i sprawdzania wartości do poszczególnych blokach? Jak rozumiem kabel do robienia logów dynamicznych to inna bajka i większa kasa? Pozdrawiam P.S. takie cudo się nada? http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-usb-vag-kkl-we-wtyku-obd2-pl-i4750295328.html Edytowane 12 Listopada 2014 przez Fejb Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #3680 Napisano 12 Listopada 2014 Do wszystkich tych rzeczy wystarczy ten co pokazałes, ja nawet polecałbym ten tańszy http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-usb-kkl-line-we-wtyku-obd-i4788266671.html . program w pełnej wersji musisz jednak poszukac w necie. bo ten z kablem jest do niczego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach