Nuttie Zgłoś #2241 Napisano 17 Listopada 2012 Niestety moj KKL nie chcial sie polaczyc ze sterownikiem silnika (01), moze dlatego ze mam pompki siemensa. Polaczyl sie za to ze sterownikiem skrzyni biegow DSG (02), ciekawe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2242 Napisano 17 Listopada 2012 Ty potrzebujesz VCDS a nie kkl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2243 Napisano 17 Listopada 2012 (edytowane) Ty potrzebujesz VCDS a nie kkl Toś zabłysnął.:DCzytaj posty po kolei,a nie wpadasz ni z gruchy ni z pietruchy i siejesz zamęt.Myślisz że on o tym nie wie?Post 2249. Edytowane 17 Listopada 2012 przez riccardoa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Myzio Zgłoś #2244 Napisano 18 Listopada 2012 Panowie, Ja potrzebuję coś do 200 pln max, aby obsłużyć paska b6 1.9 tdi BXE z 2007 r. Coś czym cofnę tylne zaciski, skasuję inspekcję olejową, moduł komfortu. Może być sam kabel pod laptopa oraz jakiś program (mam VCDS 11.11) . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gracek Zgłoś #2245 Napisano 18 Listopada 2012 Przeczytaj chociazby ostatnie 20stron, program to nic, najwazniejszy jest przewod. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Myzio Zgłoś #2246 Napisano 18 Listopada 2012 (edytowane) wiem, że potrzebny dobry kabel, ale właśnie jaki ? Na allegro jest tego bardzo dużo od 30 pln po 300 pln. W większości są to tylko skanery kodów, co można zrobić telefonem i OBD2 na bluetootha. Więc proszę o pomoc jaki wybrać kabel do mojego modelu, żeby zrobić coś więcej, a nie przepłacić :-) Może coś takiego ? VAG K+ CAN Edytowane 18 Listopada 2012 przez Myzio Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacperwww Zgłoś #2247 Napisano 18 Listopada 2012 Myśle że dobrym kablem będzie VCDS(HEX-USB+CAN). Zrobisz nim wszytsko i wszędzie w vag. Najlepszy program do niego to 11.11.4PL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
email_84 Zgłoś #2248 Napisano 18 Listopada 2012 http://allegro.pl/polski-vag-2-5-kkl-usb-vw-audi-skoda-seat-kabel-i2791091907.html czy taki interfejs będzie wystarczający do mojego passata 1,9TDI+PD 130km 2003rok? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #2249 Napisano 18 Listopada 2012 http://allegro.pl/polski-vag-2-5-kkl-usb-vw-audi-skoda-seat-kabel-i2791091907.htmlczy taki interfejs będzie wystarczający do mojego passata 1,9TDI+PD 130km 2003rok? Tak.Tylko czy warto przepłacać?Np.http://moto.allegro.pl/vag-kkl-pl-skoda-seat-audi-vw-obd2-ii-diagnostyka-i2770063184.html . I tak z programu zrezygnujesz po niedługim czasie na rzecz VAG 311.2 lub VCDS lite. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #2250 Napisano 18 Listopada 2012 (mam VCDS 11.11) . I co? To nie rozwiązuje Twojego problemu? Nie kumam... Przecież masz interfejs do swojego samochodu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #2251 Napisano 18 Listopada 2012 (edytowane) I co? To nie rozwiązuje Twojego problemu?Nie kumam... Przecież masz interfejs do swojego samochodu. \pewnie ma tylko program i to ze strony Adako :hmmktory nie zagadał z kkl-em ale to tylko mój domysł Edytowane 18 Listopada 2012 przez dob12 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacperwww Zgłoś #2252 Napisano 18 Listopada 2012 VAG KKL 1990r-2003r 30zł na allegroo VCDS 1990r-2012r(tu wyżej wchodzi diagnoza ODIS,np. golf 7 tylko serwis, ale vcds się rozwinie pod tym względem) cena hmmm...:ok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #2253 Napisano 18 Listopada 2012 (tu wyżej wchodzi diagnoza ODIS,np. golf 7 tylko serwis czy to o to chodzi ;ODIS™ - Optimal Driver Identyfikation System? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacperwww Zgłoś #2254 Napisano 19 Listopada 2012 Narazie przyszedł protokół do serwisu VW z taką informacją. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #2255 Napisano 21 Listopada 2012 (edytowane) Witam, mam takie pytanie, z tego co mi sprzedający powiedział ten kabelek jest w stanie skorygować licznik w passacie b5 98 rok o takim numerze 3b1 919 880 C http://viaken.pl/pl/korygowanie-licznikow/vagtachousb-301-opel-immo-reader.html natomiast taki kabelek jest w stanie skorygować, i można podjąć próbę odczytu oryginalnego przebiegu np w audi a3 2001 rok, bądź passacie b5 z 2002 roku ? http://viaken.pl/pl/korygowanie-licznikow/interfejs-vag-k-can-commander-14-full.html pytałem czy nie ma opcji 2 w 1 i mówił że nie ma, natomiast znalazłem u innego sprzedającego kabelek który obsługuje te dwa autka na raz, tylko czy aby napewno ? http://allegro.pl/vag-k-can-commander-3-0-licznik-pin-immo-tacho-cd-i2751287589.html dokładniej numer tej aukcji, 2751287589 ponieważ wklejony link z allegro nie chce działać teraz czy może mi ktoś potwierdzić iż się nie mylę bądź w błędzie jestem ? bo po co kupować dwa kable, skoro mogę kupić jeden tańszy który ma większe możliwości ? Edytowane 21 Listopada 2012 przez bolsfanwk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz082 Zgłoś #2256 Napisano 21 Listopada 2012 Panowie poszukuje jakiegoś kolona najlepiej najnowszego. Jakiego wybrać? Jak to wygląda obecnie czy nadal tylko w wersji EN ? Jeśli ktoś ma zamiar zamawiać takie cudo chętnie poniosę połowę kosztów transport. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacperwww Zgłoś #2257 Napisano 25 Listopada 2012 W tym temacie zadajemy pytania związane z kupnem interfejsu diagnostycznego. Zadając pytanie podajemy info takie jak: - model auta, - rocznik (żeby nie było wątpliwości o jakie auto chodzi), - czego oczekujemy od interfejsu, co chcemy nim robić, - kwotę jaką mniej więcej chcemy przeznaczyć na zakup interfejsu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #2258 Napisano 26 Listopada 2012 (edytowane) a więc ponawiam swoje pytanie Mój samochód to VW Passsat 1.9 tdi 1998 rok z tego co mi sprzedający powiedział ten kabelek jest w stanie skorygować licznik w passacie b5 98 rok o takim numerze 3b1 919 880 C http://viaken.pl/pl/korygowanie-licznikow/vagtachousb-301-opel-immo-reader.html natomiast taki kabelek jest w stanie skorygować, i można podjąć próbę odczytu oryginalnego przebiegu np w audi a3 2001 rok, bądź passacie b5 PO lifcie z 2002 roku ? http://viaken.pl/pl/korygowanie-licznikow/interfejs-vag-k-can-commander-14-full.html pytałem czy nie ma opcji 2 w 1 i mówił że nie ma, natomiast znalazłem u innego sprzedającego kabelek który obsługuje te dwa autka na raz, tylko czy aby napewno ? http://allegro.pl/vag-k-can-commander-3-0-licznik-pin-immo-tacho-cd-i2751287589.html dokładniej numer tej aukcji, 2751287589 ponieważ wklejony link z allegro nie chce działać teraz czy może mi ktoś potwierdzić iż się nie mylę bądź w błędzie jestem ? bo po co kupować dwa kable, skoro mogę kupić jeden tańszy który ma większe możliwości ? chcę jak najniższym kosztem mieć te dwie możliwości... ponieważ muszę skorygować wymieniony licznik w obecnym aucie, i chciałbym próbować odczytać przebieg w kolejnym aucie które będę kupował... Edytowane 26 Listopada 2012 przez bolsfanwk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #2259 Napisano 26 Listopada 2012 a więc ponawiam swoje pytanie Mój samochód to VW Passsat 1.9 tdi 1998 rok... Więc tak pierwszy z linku to Vag Tacho 3.1 ,komunikacja tylko z licznikami,stabilny soft Link drugi to k can commander 1.4 -pozwala na komunikacje z licznikiem jak i sterownikiem edc,wersja 1.4 mało stabilna ale kabelek działa z softem 2.5 full.(dużo stabilniej) Link trzeci to tez k can commander tylko wersja 3.0 i nie jest to połączenie vag tacho z k can commanderem,co do funkcjonalności sie nie wypowiem bo nie miałem z nim do czynienia, ale pewnie podobna funkcjonalność jak wersji Vag k can commandera 1.4 i 2.5. jeśli zależy ci na obydwu to kup obydwa nie ma czegoś takiego jak dwa w jednym Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #2260 Napisano 26 Listopada 2012 Więc tak pierwszy z linku to Vag Tacho 3.1 ,komunikacja tylko z licznikami,stabilny softLink drugi to k can commander 1.4 -pozwala na komunikacje z licznikiem jak i sterownikiem edc,wersja 1.4 mało stabilna ale kabelek działa z softem 2.5 full.(dużo stabilniej) Link trzeci to tez k can commander tylko wersja 3.0 i nie jest to połączenie vag tacho z k can commanderem,co do funkcjonalności sie nie wypowiem bo nie miałem z nim do czynienia, ale pewnie podobna funkcjonalność jak wersji Vag k can commandera 1.4 i 2.5. jeśli zależy ci na obydwu to kup obydwa nie ma czegoś takiego jak dwa w jednym super, dzięki za odpowiedź, jeszcze kilka wątpliwości co znaczy że wersja jest mało stabilna ? zawiesza się ? zacina ? Czyli wnioskuję że lepszą opcją będzie jak zakupię sobie ten kabelek vag tacho 3.1 i kabelek z linku trzeciego, ponieważ jest on nowszą wersją tego kabelka z linku drugiego ? Sterownik EDC występuje teoretycznie w autach od 2000 roku, i tych po lifcie ? np passat FL ? Natomiast passat b6 nie ma już sterownika EDC tylko jakiś EDC 16? i takiego autka kabelkiem K can commander 3.0 nie sprawdzę pod kontem odczytu z przebiegu ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach