Skocz do zawartości
vwiater

Interfejs OBDII jaki wybrac

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety moj KKL nie chcial sie polaczyc ze sterownikiem silnika (01), moze dlatego ze mam pompki siemensa. Polaczyl sie za to ze sterownikiem skrzyni biegow DSG (02), ciekawe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty potrzebujesz VCDS a nie kkl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ty potrzebujesz VCDS a nie kkl

 

Toś zabłysnął.:DCzytaj posty po kolei,a nie wpadasz ni z gruchy ni z pietruchy i siejesz zamęt.Myślisz że on o tym nie wie?Post 2249.

Edytowane przez riccardoa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

Ja potrzebuję coś do 200 pln max, aby obsłużyć paska b6 1.9 tdi BXE z 2007 r. Coś czym cofnę tylne zaciski, skasuję inspekcję olejową, moduł komfortu. Może być sam kabel pod laptopa oraz jakiś program (mam VCDS 11.11) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj chociazby ostatnie 20stron, program to nic, najwazniejszy jest przewod.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem, że potrzebny dobry kabel, ale właśnie jaki ? Na allegro jest tego bardzo dużo od 30 pln po 300 pln. W większości są to tylko skanery kodów, co można zrobić telefonem i OBD2 na bluetootha. Więc proszę o pomoc jaki wybrać kabel do mojego modelu, żeby zrobić coś więcej, a nie przepłacić :-)

 

Może coś takiego ? VAG K+ CAN

Edytowane przez Myzio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myśle że dobrym kablem będzie VCDS(HEX-USB+CAN). :D Zrobisz nim wszytsko i wszędzie w vag. Najlepszy program do niego to 11.11.4PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://allegro.pl/polski-vag-2-5-kkl-usb-vw-audi-skoda-seat-kabel-i2791091907.html

czy taki interfejs będzie wystarczający do mojego passata 1,9TDI+PD 130km 2003rok?

Tak.Tylko czy warto przepłacać?Np.http://moto.allegro.pl/vag-kkl-pl-skoda-seat-audi-vw-obd2-ii-diagnostyka-i2770063184.html . I tak z programu zrezygnujesz po niedługim czasie na rzecz VAG 311.2 lub VCDS lite.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(mam VCDS 11.11) .

I co? To nie rozwiązuje Twojego problemu?

Nie kumam...

Przecież masz interfejs do swojego samochodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I co? To nie rozwiązuje Twojego problemu?

Nie kumam...

Przecież masz interfejs do swojego samochodu.

 

\pewnie ma tylko program i to ze strony Adako :hmmktory nie zagadał z kkl-em ale to tylko mój domysł:roll

Edytowane przez dob12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VAG KKL 1990r-2003r 30zł na allegroo

 

VCDS 1990r-2012r(tu wyżej wchodzi diagnoza ODIS,np. golf 7 tylko serwis, ale vcds się rozwinie pod tym względem) cena hmmm...:ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(tu wyżej wchodzi diagnoza ODIS,np. golf 7 tylko serwis

czy to o to chodzi ;ODIS™ - Optimal Driver Identyfikation System?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Narazie przyszedł protokół do serwisu VW z taką informacją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam takie pytanie,

z tego co mi sprzedający powiedział ten kabelek jest w stanie skorygować licznik w passacie b5 98 rok o takim numerze

3b1 919 880 C

http://viaken.pl/pl/korygowanie-licznikow/vagtachousb-301-opel-immo-reader.html

 

natomiast taki kabelek jest w stanie skorygować, i można podjąć próbę odczytu oryginalnego przebiegu np w audi a3 2001 rok, bądź passacie b5 z 2002 roku ?

http://viaken.pl/pl/korygowanie-licznikow/interfejs-vag-k-can-commander-14-full.html

 

pytałem czy nie ma opcji 2 w 1 i mówił że nie ma, natomiast znalazłem u innego sprzedającego kabelek który obsługuje te dwa autka na raz, tylko czy aby napewno ?

 

http://allegro.pl/vag-k-can-commander-3-0-licznik-pin-immo-tacho-cd-i2751287589.html

 

dokładniej numer tej aukcji, 2751287589 ponieważ wklejony link z allegro nie chce działać

 

teraz czy może mi ktoś potwierdzić iż się nie mylę bądź w błędzie jestem ?

 

bo po co kupować dwa kable, skoro mogę kupić jeden tańszy który ma większe możliwości ?

Edytowane przez bolsfanwk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie poszukuje jakiegoś kolona najlepiej najnowszego.

Jakiego wybrać?

Jak to wygląda obecnie czy nadal tylko w wersji EN ?

Jeśli ktoś ma zamiar zamawiać takie cudo chętnie poniosę połowę kosztów transport.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym temacie zadajemy pytania związane z kupnem interfejsu diagnostycznego.

 

Zadając pytanie podajemy info takie jak:

- model auta,

- rocznik (żeby nie było wątpliwości o jakie auto chodzi),

- czego oczekujemy od interfejsu, co chcemy nim robić,

- kwotę jaką mniej więcej chcemy przeznaczyć na zakup interfejsu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a więc ponawiam swoje pytanie

 

Mój samochód to VW Passsat 1.9 tdi 1998 rok

 

 

z tego co mi sprzedający powiedział ten kabelek jest w stanie skorygować licznik w passacie b5 98 rok o takim numerze

3b1 919 880 C

http://viaken.pl/pl/korygowanie-licznikow/vagtachousb-301-opel-immo-reader.html

 

natomiast taki kabelek jest w stanie skorygować, i można podjąć próbę odczytu oryginalnego przebiegu np w audi a3 2001 rok, bądź passacie b5 PO lifcie z 2002 roku ?

http://viaken.pl/pl/korygowanie-licznikow/interfejs-vag-k-can-commander-14-full.html

 

pytałem czy nie ma opcji 2 w 1 i mówił że nie ma, natomiast znalazłem u innego sprzedającego kabelek który obsługuje te dwa autka na raz, tylko czy aby napewno ?

 

http://allegro.pl/vag-k-can-commander-3-0-licznik-pin-immo-tacho-cd-i2751287589.html

 

dokładniej numer tej aukcji, 2751287589 ponieważ wklejony link z allegro nie chce działać

 

teraz czy może mi ktoś potwierdzić iż się nie mylę bądź w błędzie jestem ?

 

bo po co kupować dwa kable, skoro mogę kupić jeden tańszy który ma większe możliwości ?

 

chcę jak najniższym kosztem mieć te dwie możliwości... ponieważ muszę skorygować wymieniony licznik w obecnym aucie, i chciałbym próbować odczytać przebieg w kolejnym aucie które będę kupował...

Edytowane przez bolsfanwk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a więc ponawiam swoje pytanie

 

Mój samochód to VW Passsat 1.9 tdi 1998 rok...

 

Więc tak pierwszy z linku to Vag Tacho 3.1 ,komunikacja tylko z licznikami,stabilny soft

Link drugi to k can commander 1.4 -pozwala na komunikacje z licznikiem jak i sterownikiem edc,wersja 1.4 mało stabilna ale kabelek działa z softem 2.5 full.(dużo stabilniej)

Link trzeci to tez k can commander tylko wersja 3.0 i nie jest to połączenie vag tacho z k can commanderem,co do funkcjonalności sie nie wypowiem bo nie miałem z nim do czynienia, ale pewnie podobna funkcjonalność jak wersji Vag k can commandera 1.4 i 2.5.

jeśli zależy ci na obydwu to kup obydwa nie ma czegoś takiego jak dwa w jednym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Więc tak pierwszy z linku to Vag Tacho 3.1 ,komunikacja tylko z licznikami,stabilny soft

Link drugi to k can commander 1.4 -pozwala na komunikacje z licznikiem jak i sterownikiem edc,wersja 1.4 mało stabilna ale kabelek działa z softem 2.5 full.(dużo stabilniej)

Link trzeci to tez k can commander tylko wersja 3.0 i nie jest to połączenie vag tacho z k can commanderem,co do funkcjonalności sie nie wypowiem bo nie miałem z nim do czynienia, ale pewnie podobna funkcjonalność jak wersji Vag k can commandera 1.4 i 2.5.

jeśli zależy ci na obydwu to kup obydwa nie ma czegoś takiego jak dwa w jednym

 

super, dzięki za odpowiedź,

jeszcze kilka wątpliwości :)

co znaczy że wersja jest mało stabilna ? zawiesza się ? zacina ?

 

Czyli wnioskuję że lepszą opcją będzie jak zakupię sobie ten kabelek vag tacho 3.1 i kabelek z linku trzeciego, ponieważ jest on nowszą wersją tego kabelka z linku drugiego ? :)

Sterownik EDC występuje teoretycznie w autach od 2000 roku, i tych po lifcie ? np passat FL ?

Natomiast passat b6 nie ma już sterownika EDC tylko jakiś EDC 16? i takiego autka kabelkiem K can commander 3.0 nie sprawdzę pod kontem odczytu z przebiegu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności