macieek Zgłoś #1961 Napisano 16 Lipca 2012 (edytowane) jak zatem sczytać wsad licznika? wg mnie CAN już jest w nim, ale widać się mylę. Edytowane 16 Lipca 2012 przez macieek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #1962 Napisano 16 Lipca 2012 jak zatem sczytać wsad licznika? wg mnie CAN już jest w nim, ale widać się mylę B5 miały tak zwany "małyCan" do komunikacji wewnętrznej z tego co ja wiem ,natomiast diagnostyka była po lini K dopiero B6 miała pełny Can,dlatego 2005 rok był takim przejściowym rokiem pod tym względem z początku roku wychodziły jeszcze Passaty B5 a w drugiej połowie roku B6. Powinieneś bez problemu połączyć sie z licznikiem po lini K i sczytać wsad licznika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macieek Zgłoś #1963 Napisano 16 Lipca 2012 (edytowane) Podłączałem się po K także. Zgrywałem z kanału 07(kombi), 01(engine) zarówno w sekcji instrument i ecu, wsad nie odczytany (znaczy odczytany ale kawałeczek więc źle (próbowałem kilka razy)). EDIT: Poza tym nr licznika to 3B0 920 849C więc CAN. Edytowane 16 Lipca 2012 przez macieek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #1964 Napisano 16 Lipca 2012 (edytowane) Ludzie ,jak Wy czytacie? Tyle było pisane i jak ku--w w ścianę głowa.... Żadnemu z Was nie chce się cofnąć 2 strony wstecz!! VAG com /Vag usb -auta do 2005 Passat B5 --Diagnostyka (błędy/adaptacje/logowanie). VAG com w wercji USB dla "wszystkich" COM dla wybranych (mających taki laptop. w wersji COM dodatkowo programowanie domykania szyb w sterownikach komfortu 1CO... czyli <1999 roku i odczyt pin/przebieg zegarów VDO. VCDS ,auta >2005 ,czyli passat b6 (NIE IMMO,NIE PIN, NIE PRZEBIEG)! Tylko błędy /kodowanie/adaptacja. Vag Tacho -odczyt zegarów, korekta przebiegu zegarów i odczyt pinu immo ,czasem korekta poduszek ,Crash-data. Vag k+Can -odczyt NIEKTÓRYCH zegarów (przebieg ,immo)Odczyt i zmiana eeprom ECU silnika EDC15+ CZYLI PO 2000R ...012X I 019X (korekta przebiegu)Odczyt NIEWIELU podstawowych błędów. Edytowane 16 Lipca 2012 przez marek29 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #1965 Napisano 16 Lipca 2012 Podłączałem się po K także. Zgrywałem z kanału 07(kombi), 01(engine) zarówno w sekcji instrument i ecu, wsad nie odczytany (znaczy odczytany ale kawałeczek więc źle (próbowałem kilka razy)). Takie uroki Commandera 1.4 spróbuj reset zegarów przed odczytem może zagada za którymś razem EDIT:Poza tym nr licznika to 3B0 920 849C więc CAN. Tak can do do komunikcjii wewnetrznej do diagnostyki te liczniki maja linie K,ja mam 03 rocznik licznik 3B0920 925 i co z tego komunikacja z po przez interfejs tylko po lini K odczytuje go vagtacho a do komunikacji wewnętrznej z innymi modułami używa Can Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macieek Zgłoś #1966 Napisano 16 Lipca 2012 jaki typ licznika wybrać przy odczycie? (skoro czyta jakąś tam zawartość, tyle że za mło, to wina chyba typu licznika?) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #1967 Napisano 16 Lipca 2012 jaki typ licznika wybrać przy odczycie? (skoro czyta jakąś tam zawartość, tyle że za mło, to wina chyba typu licznika?) ma być VDO66 VDO 86 motometer., ale przed odczytem spróbuj zrobic reset Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkelo3 Zgłoś #1968 Napisano 16 Lipca 2012 moze mi ktoś polecić jakiś VAG do odczytywania błedów i ich kasowania?dodam że nigdy nie bawiłem się czymś takim więc bede miał pierwszy raz doczynienia z takim cudem 07r 2,0 TDi 170KM Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macieek Zgłoś #1969 Napisano 16 Lipca 2012 majkelo3, http://forum.vw-passat.pl/threads/3825-Interfejs-OBDII-jaki-wybrac?p=1711896&viewfull=1#post1711896 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość grzes13 Zgłoś #1970 Napisano 17 Lipca 2012 Witam Jestem tu nowy wiec proszę nie krzyczeć Posiadam kabel OBD2 i próbowałem się połączyć z moim Passatem ale mi nie wychodzi pokazuje mi błąd interfejsu czy może ktoś mi pomoc to zrobić ???? Kabel nazywa się ELM327 jak się mogę połączyć ????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macieek Zgłoś #1971 Napisano 17 Lipca 2012 Witam ponownie! Po resecie zegarów poszło od strzała Dziękuję za pomoc, szczególnie koledze dob12 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #1972 Napisano 17 Lipca 2012 Po resecie zegarów poszło od strzała :bry2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #1973 Napisano 17 Lipca 2012 Witam Jestem tu nowy wiec proszę nie krzyczeć Posiadam kabel OBD2 i próbowałem się połączyć z moim Passatem ale mi nie wychodzi pokazuje mi błąd interfejsu czy może ktoś mi pomoc to zrobić ???? Kabel nazywa się ELM327 jak się mogę połączyć ????? Sprzedaj na A...o ,kup vag kkl usb za 30pln ,znajdź program w necie i po bólu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacperwww Zgłoś #1974 Napisano 18 Lipca 2012 Sprzedaj na A...o ,kup vag kkl usb za 30pln ,znajdź program w necie i po bólu. Do jego auta starczy, a jak kupi sobie coś z CANem? Polecam VCDS:cool, VCP testuje od wczoraj niedługo napiszę o nim opinie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlody207 Zgłoś #1975 Napisano 20 Lipca 2012 (edytowane) Czytać czytałem, ale przed zakupem wolę się upewnić: Auta do diagnozy: - Pasek B6, 1.9 tdi BXE, rok 2006 - tu hx can usb - Audi A4 2.0 TDI BLB, rok 2005, model 2006 - hex can usb - Golf 5, 1.4 FSI BLN, prod koniec 2005 - tu nie mam pewności. z porzednich stron wynika, że kkl Ktoś pisał, że przy hex-can można się z autem łączyć po k, więc każdy z poniższych interfejsów umożliwi mi pełną diagnostykę, odczyt/kasowanie błędów i logi dynamiczne w w/w autach? http://www.e-service.info.pl -002 http://www.forumsamochodowe.com/gielda-elektroniczna/56310-sprzedam-interfejs-diagnostyczny-hex-usb-can-11-3-gwarancja.html 2012 NEW Release VAG COM VCDS 11.11.0 VCDS 11.11 VAGCOM 11.11.2 VCDS HEX CAN USB Interface VW Audi D albo 2012 VAG 11.11 VCDS 11.11.VCDS 11.11.0 VAG COM 11.11 vag11.10 11.8 11.3 11.2 10.6 z dhgate tez się nada? http://allegro.pl/vag-can-pro-k-line-1992-2011r-aktualizacje-i2477836571.html http://allegro.pl/vag-can-pro-2004-2011r-legalny-aktualizacje-i2477836576.html Ostatni nie ma wpisanego Golfa5, stąd więcej niepewności... Oryginalny vcds również nie będzie miał problemu z tymi autami? Znalazłem w bardzo dobrej cenie używany.. Edytowane 20 Lipca 2012 przez mlody207 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1976 Napisano 20 Lipca 2012 - Golf 5, 1.4 FSI BLN, prod koniec 2005 - tu nie mam pewności. z porzednich stron wynika, że kkl Jak będziesz miał hex to zrobisz i golfa 5 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek29 Zgłoś #1977 Napisano 20 Lipca 2012 "Nowszym" czyli Vcds zrobisz wszystkie starsze i nowsze(ma can i k) , "starszym" ,czyli Vag com (usb) zrobisz auta przed 2005. Fejs ma tylko linie k. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlody207 Zgłoś #1978 Napisano 20 Lipca 2012 jeżeli to pewny oryginał, cena ci odpowiada i nikt go wcześniej nie zczytał dla wsadu to bierz, będziesz zadowolony A jeśli sczytał, to spodziewać się problemów z aktualizacją? Można to jakoś sprawdzić? I każdy z w/w działać będzie z jakimś vcds`em? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gszym1978 Zgłoś #1979 Napisano 22 Lipca 2012 witam potrzebuje od was pomocy w sprawie kabla do diagnostyki vw passat b6 2006 1.9 tdi obecnie pali mi sie kontrolka od poduszki pasażera szukałem modułu bluetooth i ruszyłem kablami i pali mi sie teraz kontrolka i chce to skasować druga sprawa to taka jak jechałem autem do francji po przejechaniu 630 km auto straciło moc jechałem trochę na tempomacie zatrzymałem sie na 10 min maska w góre poruszałem kabelkami na przepływomierzu i dalej jazda i znowu to samo około 630 km to samo te same km nie ma mocy chciałbym to sprawdzić lecz nie mam kabla i nie wiem co kupić czy coś mi polecicie w kwocie 200-400 zł z góry dzieki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emanueln Zgłoś #1980 Napisano 22 Lipca 2012 Prosze o poradę: potrzebowałbym kabel lub urządzenie do możliwości obsługi: posiadam polo 1.4 tdi z 2002 roku, passata 2.0 tdi z 2012 roku i passata 2.0 tdi z 2006 roku Czy jest jakiś fajny i niedrogi produkt który byłby na tyle uniwersalny abym mógł obsłużyć wymienione wyżej modele? pzdr! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach