turek Zgłoś #781 Napisano 22 Marca 2016 Następna wartość jaką będziesz miał to 150ml Ciekawe po przejechaniu ilu km filtr zapełni się do tej wartości. Będę obserwował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #782 Napisano 22 Marca 2016 Mi przy 175kkm. Dziś wyzerowałem wartość oil ash volume. Zobaczymy czy i jak szybko wróci do poprzedniej wartości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #783 Napisano 22 Marca 2016 Mi przy 175kkm. Dziś wyzerowałem wartość oil ash volume. Zobaczymy czy i jak szybko wróci do poprzedniej wartości A jaki miales ku temu cel? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #784 Napisano 22 Marca 2016 (edytowane) Nie wiem, jeszcze tak daleko nie doszedłem . Mateusz a wypala ci się dpf normalnie? Nie masz żadnych problemów? mam przejechane 264tyśkm. a czy to prawda :hmm:hmm u mnie wypalanie jest co: jak trasy pokonuje to co 600-800 km same miasto to różnie czasami co 200-400 km a wy jakie przebiegi macie przy jakim zapełnieniu DPF?? Edytowane 23 Marca 2016 przez matek--1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #785 Napisano 23 Marca 2016 1.9 tdi 105ps, BLS U mnie jest carbon mass 35g przy 174kkm. Dopuszczalne 60g. Przebieg nie kręcony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #786 Napisano 30 Marca 2016 Panowie jak sprawdzić zapachanie dpf? Bo wartość carbon mass to wiemy ze można zresetować vcdsem:) i ktoś to zrobił bo mam dopiero 15 carbon mass, a jak załączy się dopalanie to kopci ze aż miło, można sprawdzić to poprzez np. ciśnienie panujące przed dpf? I czy normalne jest to ze jak włączy się dopalanie to obroty mają 840obr i dopalanie zaczyna się na 2 biegu przy prędkości 30 km, wtedy zaczyna ładnie kopcić z rury naprawdę kopci jak świeca dymna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #787 Napisano 11 Maja 2016 zapełnienie filtra dpf w moim pasacie po chipie przed tyle się nie dało przejechać 70% w trasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #788 Napisano 12 Maja 2016 Zakładam, że to robota tunera - całkiem dobry pomysł żeby trochę wydłużyć dystans do regeneracji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialek Zgłoś #789 Napisano 15 Maja 2016 Panowie z tymi dpf-ami to nie ma co dumac itd. Chcecie miec spokoj to musi byc wykastrowany,wylaczony programowo i macie z glowy i koniec zmartwien, innej mozliwosci na sukces nie widze ( tez przeszedlem taki zabieg ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Moonracker Zgłoś #790 Napisano 25 Czerwca 2016 Proszę o pomoc w rozwiazaniu problemu z dpf. Silnik w trybie awaryjnym miga sprężyna. Chciałem wypalić za pomocą vas-PC ale po godzinie pracy przerwalem procedurę. Teraz jak chce ja wznowić to wywalić mi błąd ze czas nagrzewania układu wydechowego jest za długi i przerywa procedurę regeneracji.... Cos mogłem popsuć tym przerwanie procedury ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qnir Zgłoś #791 Napisano 9 Września 2016 Hmmm...a samo podniesienie poziomu oleju może być spowodowane nie dokończoną/przerwaną procedurą dopalania DPF? Auto ma przejechane ori 203k. A ostatnio mam sporo krptkich przelotow po miescie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #792 Napisano 9 Września 2016 z tego co stawiłeś z bloków pomiarowych to wszystko wygląda oki żadnych zastrzeżeń niedługo będzie wypalenia jak przekroczy bl.pom. 108/2 {15} (pod warunkiem jak osiągnie temperaturę odpowiednia na dłuższym odcinku jazdy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qnir Zgłoś #793 Napisano 9 Września 2016 Niby wszystko jest ok, ale zastanawiam sie nad wycieciem DPFa wlasnie z powodu podwyzszonego stanu oleju. Wiem że dwa razy rozpoczela sie procedura wypalania dpf ale ją przerwalem przez wylaczenie silnika...brak możliwosc na dokonczenie tej procedury i wydaje mi sie, że wlasnie przez to przybylo oleju, wiem tez że takie sytuacje sa w moim przypadku nie uniknione dlatego chyba lepiej bedzie pozbyc sie dpf. Nie mam zamiaru co chwila wymieniac oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #794 Napisano 9 Września 2016 ale ją przerwalem przez wylaczenie silnika...brak możliwosc na dokonczenie tej procedury Nie rozumiem, jaki problem jest z przejechaniem kilku km więcej? U mnie nie ma żadnej kontrolki, która sygnalizuje procedurę trwania dopalania dpf, za każdym razem kasuje bank2 podlicznika i tylko po tym wiem kiedy mija 380km i nastąpi kolejna procedura. Za każdym razem czy jadąc do pracy, czy w innym celu liczę się z tym że trzeba będzie zrobić kilka km więcej aby nie mieć kłopotów w dpf i olejem. P.S. Czy w nowszych autach macie jakieś kontrolki informujące o dopalaniu? Czy ktoś szukał jakieś możliwości podłączenia kontrolki w 1.9 tdi BLS? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qnir Zgłoś #795 Napisano 9 Września 2016 Kontrolki nie ma, widze to po obrotach i zwiekszonym spalaniu. A problem jest taki że majac dwójke malych dzieci w samochodzie nie jestem wstanie za każdym razem czekać aż dpf sie wypali. Niestety ale w codziennym życiu to gowno przeszkadza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #796 Napisano 10 Września 2016 z tego co stawiłeś z bloków pomiarowych to wszystko wygląda oki żadnych zastrzeżeń niedługo będzie wypalenia jak przekroczy bl.pom. 108/2 {15} (pod warunkiem jak osiągnie temperaturę odpowiednia na dłuższym odcinku jazdy) To 15 to skad wziales? Niby wszystko jest ok, ale zastanawiam sie nad wycieciem DPFa wlasnie z powodu podwyzszonego stanu oleju. Wiem że dwa razy rozpoczela sie procedura wypalania dpf ale ją przerwalem przez wylaczenie silnika...brak możliwosc na dokonczenie tej procedury i wydaje mi sie, że wlasnie przez to przybylo oleju, wiem tez że takie sytuacje sa w moim przypadku nie uniknione dlatego chyba lepiej bedzie pozbyc sie dpf. Nie mam zamiaru co chwila wymieniac oleju. Od kilku przerwanych regeneracji raczej by Ci nie przybylo zauwazalnych ilosci "oleju". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qnir Zgłoś #797 Napisano 10 Września 2016 Obstawiam tylko to bo cała reszte sprawdziłem. Oleju nie przybyło bardzo dużo, ale widać na bagnecie że jest go troche więcej. Zastanawiam się czy po wycięciu DPFa i zrobieniu programu auto zacznie kopcić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #798 Napisano 10 Września 2016 Przy mocniejszym bucie moze zakopcic, zalezy ile i jak koksu ktos Ci dorzuci. Pokaz grupe 107. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qnir Zgłoś #799 Napisano 10 Września 2016 Jutro albo w poniedzialek wrzuce grupe 107. Na program pojade do Rogala albo Aligatora zobaczymy gdzie bedzie krotszy termin oczekiwania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawela122 Zgłoś #800 Napisano 10 Września 2016 Panowie ja odkad zregenerowalem filtr w firmie Eurovat mam problem.... Bo od tamtej pory syczy.... Szlag mnie trafial bo myslalem ze cos w wydechach u mnie... Lub na turbinie.... Ale wszystko sprawdzilem. No i okazalo sie ze ten dzwiek syczenia podczas przyspieszania "od dołu" jest z dpfa. Gdy juz nabierze obrotow jest ok. Ciekawe co tam namieszali.... I czy mu przejdzie calkiem kiedys ? Bo sa dni ze wcale nie syczy.... u mnie też jest właśnie takie syczenie ale myslałem ze to spowodowane zapchanym dpf-em bo mam 180ml popiołu.Też szukałem nieszczelności ale nic nie znalazlem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach