kuebk Zgłoś #701 Napisano 4 Września 2015 Tak, ma. Jak zajrzysz do instrukcji obslugi to znajdziesz dokladnie taka sama instrukcje poradzenia sobie z tym "problemem". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian77 Zgłoś #702 Napisano 4 Września 2015 Dziękuję za szybką odpowiedź, ostatnio niestety faktycznie dusiłem go tylko po mieście. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #703 Napisano 4 Września 2015 Jakies wgniecione na plecionce.... Podobno za krotka te wejscie do turbo - i jakies nierowne.... Obudowa filta - oslona nie pasuje za cholere.... A poza tym jakies dwa wejscia sa na tym nowym.. A w moim jedno. Mechanik jakos to nazwal... Cos z cisnieniem. Podobno totalna porazka..... Mojego nie mam zdjec bo nie wymontowalem w koncu..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #704 Napisano 4 Września 2015 Może lepiej wyciąć i wyłączyć programowo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #705 Napisano 4 Września 2015 Ale juz mam nowy egr.... A poza tym ja praktycznie non stop po reichu bujam... A tam sprawdzaja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter234 Zgłoś #706 Napisano 5 Września 2015 Witam Koledzy wymieniłem dpf na nowy i nie wiem jak go teraz zresetować w komputerze do nowych wartości vcdsem pomoże ktoś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #707 Napisano 6 Września 2015 Tosz pisali chlopaki ze nie trzeba nic robić. A nowy jak rozumiec ? 8 koła wywaliles w aso ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #708 Napisano 6 Września 2015 Po wymianie pasuje skasowac zapelnienie w ECU. Dobrze tez jest wymienic czujnik roznicy cisnien ktory tez z biegiem czasu sie zuzywa i zaczyna pokazywac wartosci mijajace sie z prawda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #709 Napisano 6 Września 2015 Jak się kasuje to zapełnienie w ecu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #710 Napisano 6 Września 2015 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/2.0L_CR_TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #711 Napisano 7 Września 2015 (edytowane) Eurovat.info.pl - tam powedrowal moj dpf do regeneracji. Bardzo ich chwalą. Podobno moj ma odzyskac ponad 90 % fabrycznych wlasciwosci. Koszt 500 zl netto. Ciekawe.... Edytowane 7 Września 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #712 Napisano 7 Września 2015 Regenerowałem w Eurovacie, przez jakiś czas byłem zadowolony. Potem jednak zmieniłem zdanie, bo miałem wrażenie, że dpf znów często się wypala. Druga sprawa to dostałem też dokument potwierdzający regenerację nie do końca wypełniony, o ile dobrze pamiętam to nie zmierzono przepływu powietrza przed i po regeneracji. Po trzecie sprawdzajcie dokładnie czy dobrze pospawany, u mnie nie pospawali na długości około 2 cm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #713 Napisano 7 Września 2015 Jeszcze nie wyslalem... kurier mi nie dojechal.... Kolego teraz juz mam mieszane uczucia czy im wyslac..... Czy jednak do firmy gdzie robia zamienniki.... I tam wsadza inny srodek... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #714 Napisano 7 Września 2015 Ja w końcu się pozbyłem chwasta. Każdy ma swoje zdanie na ten temat, napisałem co ja o tym myślę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #715 Napisano 7 Września 2015 Jeszcze nie wyslalem... kurier mi nie dojechal.... Kolego teraz juz mam mieszane uczucia czy im wyslac..... Czy jednak do firmy gdzie robia zamienniki.... I tam wsadza inny srodek... Na JMJ, swiat sie nie konczy sprobuj w np tutaj: http://kalinski.pl/ - ceny wyzsze, przynajmniej na zdjeciu te filtry wygladaja na duzo lepiej wykonane niz od JMJ. Zaproponowali mi zrobienie filtra na wzor mojego, wiec moze w ta strone moglbys sprobowac podzialac. Ja w końcu się pozbyłem chwasta. Każdy ma swoje zdanie na ten temat, napisałem co ja o tym myślę. Ja po tym wszystkim co sie najebalem tez sie zaczalem zastanawiac czy nie lepiej by go bylo wywalic w pizdu i miec swiety spokoj. Z drugiej jednak strony chcialbym zeby to auta jezdzilo tak jak ktos je wymyslil i zbudowal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #716 Napisano 7 Września 2015 No tak, ale jak masz zamiar w przeciągu kilku lat sprzedać to lepiej wydać raz i mieć spokój. A potem niech martwi się następny właściciel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #717 Napisano 7 Września 2015 (edytowane) Ja chce miec dpf. Jezdze duzo po Niemczech, prawie codziennie. Tam bardzo czesto sprawdzaja. Zobaczycie ze przyjda ich kontrole do nas. Od razu laweta gdy wykryja brak dpf. I podobno wysoki mandat. Dzieki kolego, jutro obadam Kaminskich Edytowane 7 Września 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #718 Napisano 7 Września 2015 To jak przyjdą te metody to połowa taboru autobusowego nie przejdzie badania.Tak samo stare samochody poniżej 2006. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #719 Napisano 7 Września 2015 To jak przyjdą te metody to połowa taboru autobusowego nie przejdzie badania.Tak samo stare samochody poniżej 2006. Czemu akurat takie kryteria zalozyles, osobowki ponizej 2006? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #720 Napisano 7 Września 2015 Akurat Passaty miały wprowadzonego dpfa w 2005 o ile dobrze przeczytałem lub według norm euro. Euro 4 spełniają pojazdy produkowane od 2005 roku. https://www.ngk.de/pl/technika-w-szczegolach/sondy-lambda/podstawowa-wiedza-o-spalinach/normy-euro/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach