
michael230
-
Content Count
351 -
Joined
-
Last visited
Seller statistics
- 0
- 0
- 0
About michael230
- Birthday 03/23/1989
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Białystok
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
-
Rok produkcji
2006
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
michael230 started following Jakie żarówki H7 polecacie?, [Instrukcja] AUTO HOLD - POPRAWIONA, DPF - filtr zatkany popiołem and and 6 others
-
Zauważ na zdjęciu różne nacięcia zębatki. Muszą pasować do nacięć w drugiej zębatce. Dotyczy V213: Udało mi się dziś sprawdzić poszczególne potencjometry. Ten żółty (z V213) działa w pełnym zakresie obrotu 360 stopni stopniowo zmieniając rezystancję, od jednego skrajnego położenia do drugiego. Pozostałe razem z tymi z allegro zakres obrotu mają taki sam, ale rezystancja zmienia się tylko w zakresie około 270 stopni.
-
Cześć, Od jakiegoś czasu walczę z wodą na progach po ulewach lub myciu. Już po kilka razy rozbierałem boczki, uszczelniałem, zakładałem osłony. Jakiś czas temu samochód stał u lakiernika i dziś przyglądając się uszczelkom mam wrażenie, że jest źle założona. Chodzi o uszczelkę mocowaną na taśmę dwustronną do drzwi. Posiada ona otwory. Czy te otwory powinny być skierowane na zewnątrz czy do wewnątrz samochodu? Jeśli ktoś mógłby sprawdzić u siebie zamocowanie tej uszczelki czy nie powinna być zamocowana bardziej do strony nadwozia? Wrzucam zdjęcia.
-
Cześć, Od jakiegoś czasu, dokładnie w okresie zimowym zmagam się z szarpaniem silnika. Szarpanie występuje na ciepłym silniku, tak jakby silnik dławił się. Po dłuższej spokojnej trasie dojeżdżam do skrzyżowania, czekam, jedynka, ruszam, dwójka i w okolicy 2000 obrotów/min szarpanie samochodem jakby paliwa brakowało, to wtedy pedał gazu w podłogę i przechodzi. Inna sytuacja to po dłuższym postoju na uruchomionym silniku spokojne ruszanie, jedynka, dwójka i identycznie jak w sytuacji powyżej. Żadnych błędów, turbina robiona 2 lata temu, uszczelka pod głowicą robiona rok temu razem z wałkiem rozrządu i resztą tego osprzętu. Jedynie co mi przychodzi do głowy w tej chwili to problem z układem paliwowym, a dokładnie z pompą vacuum. A silnik bierze olej około 100ml na 1000km. Logi, które zrobiłem na szybko: Basic settings: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_bc2gT.html Statyczny: Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_5g5Rf.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_6r6L8S.html Dynamiczny: Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_AqU1bZX.html Grupy 001, 023: http://vaglogi.pl/log-001_023_Ck4ptvO.html
-
Z tą wiązką niech wypowiedzą się inni, którzy ją montowali.
-
Jest przekładalna, ale czy jest sens ją demontować skoro będzie zamawiać cały zestaw? Ale to już decyzja Jacka. Potem tylko będzie przerzucać samą belkę. Tu masz instrukcję podłączenia wiązki https://www.westfalia-automotive.com/fileadmin/pdf/e_anlagen/321/e321600391101-023.pdf
-
Brałem z tej aukcji http://allegro.pl/wiazka-dedykowana-7pin-do-hak-vw-passat-b6-b7-4d-i7018170992.html Tylko wcześniej dzwoniłem i poinformowałem, że chcę 13 pinową, będzie trochę inna cena. Tylko też jest różnica kombi/sedan, prawdopodobnie inne długości wiązki.
-
W instrukcji wiązki wszystko opisane co i gdzie podłączyć, a w przypadku wiązki Westfalii dołączone są adaptery tak żeby nie ciąć i nie lutować. Na twoim miejscu przełożyłbym tylko belkę haka, bo wiązkę i tak pewnie zamówisz w całości.
-
Wydaje mi się, że tak w zależności od tego jaki masz hak i jak wygląda mocowanie gniazda. U siebie założyłem hak wyjmowany, ale później nie mogłem założyć gniazda, więc musiałem demontować.
-
Musisz zakupić wiązkę Westfalii, jeśli chcesz mieć tak jak w oryginale. Oryginalnej w samochodzie nie rozbierzesz.
-
Czy ktoś z forumowiczów przewoził lodówkę Passatem B6 Variant? Pytam, ponieważ mam do odbioru na drugim końcu Polski lodówkę o wymiarach wysokość-1780 mm, szerokość-540 mm , głębokość -580 mm i nie wiem czy brać przyczepkę czy próbować upchać w samochodzie. Część pojedyncza kanapy musi zostać rozłożona, ponieważ będzie drugi kierowca na zmianę. Dzięki
-
O właśnie. W tym miejscu pasek podgrzewa przymarznięta wycieraczkę. Tylko jak sztukować tak długi kawałek?
-
Dokładnie widać to na zdjęciu, zaznaczone czerwonymi kreskami. W tym obszarze pasek grzewczy jest czarny a nie brązowy. Długość około 30-40 cm. https://www.dropbox.com/s/1gtgstuhxxmr047/20170619_182627.jpg?dl=0 Jak sprawdzić latem czy paski grzeją?
-
Odświeżę trochę temat. Pytanie do użytkowników B6 Variant. Czy u Was ostatni pasek u dołu, ten pod wycieraczką też ma przerwę na szerokości całej wycieraczki?