MrZi Zgłoś #181 Napisano 9 Października 2010 Skoro tak to zapytam czy ktos probowal odczytac wartosci zapelnienia DPF w Passat CC? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #182 Napisano 9 Października 2010 Jak sprawdzic G450 jesli nie zapala sie ani jedna lampka ostrzegawcza ?Oraz czy male ilosci km miedzy akcjami sterownika (wypalanie ) moze powodowac G450 jesli lampki sie nie pala . Pytam bo nie mam kabla , ale wydaje mi sie ze gdyby padl ten G450 to zapalila by sie jakas lampka i wtedy dopiero zapisal by sie blad tego . Jakas podpowiedz bedzie ? Zna sie ktos na tym ? ---------- Post added at 00:14 ---------- Previous post was at 23:01 ---------- Fajnie by bylo widziec w ten sposob http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=731983#post731983 zapelnienie filtra ,stan wypalania ,za jaki czas akcja sterownika ,ilosc nieudanych wypalen , ilosc ON wtrakcie wypalanie oraz temp podczas . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilk281 Zgłoś #183 Napisano 10 Października 2010 Witam. Panowie jak mam wypalić ten filtr cząstek stałych skoro temperatura spalin nie osiąga 700*C. Czego szukać w takim przypadku od czego zacząć. Czujnik G450 był wymieniony na nowy. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilk281 Zgłoś #184 Napisano 10 Października 2010 Witam. Dzisiaj, żeby sprawdzić jak to jest z tą temperaturą spalin podpieliśmy z kolegą passata z filtrem cząstek stałych z tym że u niego ten filtr działa. Tzn. jak mu się zapalił filtr to kolega go przegazował no i lampka przestała się świecić czyli regeneracja poszła ok. Dzisiaj po podpięciu pod vcds w bloku pomiarowym 075 temperatura spalin przy normalnej jeździe ok 300*C dopiero jak jechał na IV biegu ok 130 to temperatura osiągnęła ponad 500*C. Mam więc pytanie: Jak osiągnąć wymaganą temperaturę 700*C do wypalenia filtra? Zarówno w Audi A4 jak i w Passacie są porównywalne przy podobnej jeździe. Czy vcds może zaniżać te dane? Z tego co zaobserwowałem to trzeba by jechać ze 160 km/h żeby taką temperaturę osiągnąć. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilk281 Zgłoś #185 Napisano 10 Października 2010 Czy temperaturę 700*C można dopiero uzyskać po włączeniu procedury regeneracji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrZi Zgłoś #186 Napisano 10 Października 2010 Ponawiam swoje pytanie, czy zczytywal ktos poziom zapelnienia DPF w Passacie CC? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilk281 Zgłoś #187 Napisano 11 Października 2010 Regeracja powiodła się. Wypaliłsię do 0,0%. Dzięki Sipowitz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #188 Napisano 13 Października 2010 (edytowane) Regeracja powiodła się. Wypaliłsię do 0,0%. Dzięki Sipowitz. Czyli 700 stopni tylko daje regeneracja vcds-em lub przez sterownik ? Mam pytanie dowas ,podpinajac fejsa i patrzac na odczyty z DPF-a ,konkretnie cisnienie ktore bada G450 to jakie tam wyniki podaje wam ? Jakie fizyczne sa objawy obes...ia G450 , poza lampkami czy bledami na vcds ? Bo to ze DPF czesciej sie czysci ,moze powodowac nieszczelnosc dolotu . Edytowane 13 Października 2010 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #189 Napisano 14 Października 2010 Ponawiam swoje pytanie, czy zczytywal ktos poziom zapelnienia DPF w Passacie CC? Zobacz w grupy 100-104 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilk281 Zgłoś #190 Napisano 14 Października 2010 Szary u mnie było tak że dopiero jak wklepałem ten kod od regeneracji to temperatura rosła powyżej 600*C i filtr się zaczął wypalać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrZi Zgłoś #191 Napisano 15 Października 2010 Znalazlem takie cos: http://forums.tdiclub.com/showpost.php?p=2874111&postcount=9 wg tego jest: 099-1 Engine Speed 100-3 Particle Filter Differential Pressure 105-2 Requested Regenerations 106-3 Driven Distance Since Regeneration 108-2 Particle Filter Carbon Mass (spec) Note that the units for 106-3 are kilometers, which don't work in my head, so I convert to miles. Having Engine Speed displayed helps me to nail 2000 RPM exactly when I'm measuring the differential pressure. Jak stad odczyt poziom zapchania DFP? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #192 Napisano 19 Października 2010 Nie wypalajcie filtra w trybie "serwisowym" kiedy tylko macie na to ochotę :fajny Jeśli jest problem z DPFem to trzeba najpierw sprawdzić dlaczego, usunąć usterkę a potem ewentualnie wypalić filtr "serwisowo"....inaczej uszkodzicie go i tak czy siak doprowadzicie do tego że będzie trzeba go wymienić.... Wymieniamy i usuwamy kilka DPFów/FAPów tygodniowo, uszkodzenia spowodowane przez wymuszone regeneracje to norma...zatkane, stopione i skręcone kanaliki...taki filtr zapycha się expresowo i nadaje się jedynie do wymiany... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrZi Zgłoś #193 Napisano 19 Października 2010 Niezbyt kolege kmink rozumiem, rozumiem ze lepiej sprawdzic poziom zapchania DPF i jesli bedzie powiedzmy 30-40% to go wypalic niz doprowadzic do stanu zapalenia kontrolki i wtedy moze sie to wypalanie calkowicie nie udac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #194 Napisano 19 Października 2010 Raczej odwrotnie. Chodzi o to, żeby dać komputerowi decydować o tym, kiedy ma się wypalać, a nie co chwilę sprawdzać poziom zapełnienia i wymuszać wypalenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrZi Zgłoś #195 Napisano 20 Października 2010 Ponawiam swoje pytanie czy ktos diagnozowac zapelnienie DPF w silniku CR? Moze wersja VCDS 908 jest za stara do tego typu silnikow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #196 Napisano 21 Października 2010 Raczej odwrotnie. Chodzi o to, żeby dać komputerowi decydować o tym, kiedy ma się wypalać, a nie co chwilę sprawdzać poziom zapełnienia i wymuszać wypalenie No tak ,a jesli jest jakas usterka . Wydaje mi sie ze chodzi o usuniecie innych powodow/usterek ktore powoduja szybsze zapychanie filtra . Czasami moze cos powodowac zla prace filtra i wtedy wypalenia wywolane fejsem moga tylko pogorszyc sytuacje ,a nie poprawic . To mial na mysli kolega kmink . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #197 Napisano 31 Października 2010 kmink ma oczywiscie racje.Podstawa to silnik sprawny.Bardziej doslownie to tak jakbys byl chory z temperatura 39 stopni a lekarz powiedzial ze wez sobie zimny prysznic i nie bedzie temp.Zapchany dpf to skutek najczesciej nie przyczyna! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrZi Zgłoś #198 Napisano 31 Października 2010 Do ROSIEL: Mozesz mi powiedziec jak sprawdzic poziom zapelnienia DPF w silniku CR za pomoca VCDS? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
khkierownik Zgłoś #199 Napisano 10 Listopada 2010 a czy ktoś z Was miał napełniony fitr w 55% i udało się wypalić, czy ewentualnie przyczyną zapełnienia filtra może być zapchany filtr paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #200 Napisano 10 Listopada 2010 a czy ktoś z Was miał napełniony fitr w 55% i udało się wypalić, czy ewentualnie przyczyną zapełnienia filtra może być zapchany filtr paliwa? może się to udać...ale czasami dla filtra może się to tragicznie skończyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach