kuebk Zgłoś #721 Napisano 7 Września 2015 No pewnie i masz racje, ale co ma to wspolnego z przechodzeniem przeglada? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #722 Napisano 7 Września 2015 Zobaczycie ze przyjda ich kontrole do nas. Od razu laweta gdy wykryja brak dpf. I podobno wysoki mandat. Kontrola na ulicy lub na badaniu technicznym. Nasi stróże prawa nie mają, aż tyle sprzętu żeby sprawdzać większość samochodów. Łatwiej to zrobić na corocznym badaniu technicznym. I może skończmy już OT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #723 Napisano 7 Września 2015 Niech przyjdzie do nas taki zwyczaj, niech kontroluja, niech ludzie zakladaja potem DPFy i naprawiaja auta. Co do EURO4 to wcale nie trzeba miec DPFu zeby spelniac EURO4. Norma EURO to jedno, ale to co masz wbite w homologacji samochodu to drugie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #724 Napisano 8 Września 2015 Oni w niemczech sprawdzaja wg vinu. Po vinie widza ze ma miec dpf i wtedy sprawdzaja testerami jakimis... Tak slyszalem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #725 Napisano 8 Września 2015 wtedy sprawdzaja testerami jakimistiaaaaa.... palec do rury i już wszystko wiedzą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #726 Napisano 8 Września 2015 Na bank Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #727 Napisano 8 Września 2015 No dobra, to idąc dalej nie mogę zmieniać silnika przykładowa z BLS na BXE, bo już homologacja nie zgadza się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #728 Napisano 8 Września 2015 Silnik zmienic mozesz ale DPF musisz miec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #729 Napisano 8 Września 2015 No tak, ale zmieniam BLS który ma DPF-a czyli spełnia normę EURO4 na BXE bez DPF-a który również spełnia normę EURO4. Ekologia Już powoli rozglądam się za benzyną . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #730 Napisano 9 Września 2015 (edytowane) Dpf wymieniony razem z czujnikiem g450. Czujnik nauczony vcdsem, dpf wyzerowany. Auto chodzi jak zloto. Kopa dostal duzego. A i jakos tak biegi plynniej zmienia dsg. Ja kazdemu polecam firme Eurovat. Dodam ze wykonali mi przedmuch przed i po regeneracji, spaw byl dobrze zrobiony. I pomalowali elegancko dpfa na czarno. Edytowane 12 Września 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anid Zgłoś #731 Napisano 12 Września 2015 Witam, Mam następujące pytanie: Mam VCDS-a 10.6 i chcę sprawdzić zapylenie DPF-a, czy tym kablem to zrobię ? Czy sterowniki w B7 różnią się czymś od tych z B6 ponieważ w swoim programie nie mam wyboru B7? Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #732 Napisano 21 Września 2015 Podłączasz kabel, odpalasz soft wybierasz sterownik silnika i program łączy sie z nim automatycznie bez względu na to czy jest to B6 czy B7... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #733 Napisano 23 Września 2015 witam. mam od nie dawna passata 2.0 tdi 170 cr dsg i mam takie pytanie co ile się robi (co ile powinno się) oczyszczanie filtra cząstek stałych bo mi się zrobiło oczyszczanie 2 razy na jednym zbiorniku paliwa. czy tak ma być ? i jest jeszcze jeden taki mały problem brakuje mu mocy od dołu momentu obrotowego, przy poprzednim passacie od 1800 obr normalnie rwał do przodu aż kontrola trakcji się wtrącała a w tym tego efektu brak. czekam na pomoc sugestie rzeczy do sprawdzenia. fotka z bloków pomiarowych dpf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #734 Napisano 23 Września 2015 Czy ten przebieg pomiędzy regeneracją jest liczony wg tego w jakich warunkach pracuje silnik? Mi regularnie dopala się co 370km wówczas zapełnienie filtra jest 11% i po procesie spada do 0. Ostatnio trafiłem na necie wypowiedz, że komuś wgrali nowsze oprogramowanie w serwisie i dopalanie jest jeszcze częściej - na myśli mam 1.9 tdi. Natomiast 2.0tdi było napisane że dopalanie na co 180km. Zrobiłem tylko screena więc wklejam. Osobiście będę teraz testował inne paliwo, czy jest różnica w zapelnieniu filtra przed kolejnym dopalaniem + dodatek envirox. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #735 Napisano 24 Września 2015 Zawsze mnie to zastanawia po co ludzie tak się rozwodzą nad tymi DPFami, sprawdzają wiecznie czy wszystko jest ok czy nie... Jeśli będzie jakiś problem to na desce zapali się ikonka, a w pamięci pojawi się błąd...jak wszystko jest ok to po co szukać dziury w całym? Jest taka potrzeba to niech się wypala nawet co 350km-ów, czy to ważne? Póki nie podnosi się poziom oleju, nie pojawiają błędy to po co się tym przejmować? Już setki razy było o tym pisane, że ECU wie jak często ma wypalać filtr na podstawie odczytywanych parametrów...jak często wciskany jest pedał gazu, sprzęgła, z jakim obciążeniem jeździ samochód, w jakich warunkach zewnętrznych, z jakimi prędkościami itd itd raz wypali filtr po 300km-ch a innym razem po 1000u. Jeśli masa zanieczyszczeń przekroczyła dopuszczalną normę to oznacza, że w filtrze jest sporo popiołów, które ograniczają miejsce w którym może gromadzić się sadza, dlatego filtr może wypalać się częściej ponieważ mniej sadzy jest potrzebne aby zapełnić filtr....co jest chyba logiczne...jeśli częstotliwość regeneracji jest na tyle duża, że powoduje to rozrzedzanie oleju i podniesienie jego poziomu to wtedy należy podjąć jakieś kroki, czyli albo wymienić filtr albo go wywalić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #736 Napisano 24 Września 2015 Odpukac, ja problemów nie mam. Jestem zadowolony z dpf bo nie mam żadnych problemów z zapiekaniem VNT w turbinie. A testy jakie robię dla siebie robię z czystej ciekawości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anid Zgłoś #737 Napisano 24 Września 2015 Podłączasz kabel, odpalasz soft wybierasz sterownik silnika i program łączy sie z nim automatycznie bez względu na to czy jest to B6 czy B7... Dzięki za odpowiedz. Program chce Kod zabezpieczający i niestety nie wiem jakiego użyć do Passata B7 2.0 TDI-CR. Ma ktoś może ten kod? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #738 Napisano 24 Września 2015 Jaki masz program i do czego ten kod? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #739 Napisano 25 Września 2015 Odpukac, ja problemów nie mam. Jestem zadowolony z dpf bo nie mam żadnych problemów z zapiekaniem VNT w turbinie. A testy jakie robię dla siebie robię z czystej ciekawości. A co ma zapieczoną geometria do DPF? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #740 Napisano 25 Września 2015 A no to, że podczas dopalania masz na turbinie 800 st.C i cała sadza się wypala. Normalnie nie jest to do osiągnięcia. Dla mnie to wielka zaleta bo autem robię odcinki po 7km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach