brovar Zgłoś #621 Napisano 2 Stycznia 2015 Prosze mi powiedzieć czy pierw może pojeździć i może się sam wypali a jak nie to zwykły kabel na usb za 50 zl i vag com i z opisu postępować jak w nim i już? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #622 Napisano 2 Stycznia 2015 a jak nie to zwykły kabel na usb za 50 zl i vag com i z opisu postępować jak w nim i już? Takim kablem nic nie zrobisz w B6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brovar Zgłoś #623 Napisano 2 Stycznia 2015 no już zgupiałem od tego wszystkie bo czytałem wątek diagnostyka i mówią że wystarczy zwykły to jaki mam kupić żeby działało:) wypalanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario11 Zgłoś #624 Napisano 2 Stycznia 2015 no już zgupiałem od tego wszystkie bo czytałem wątek diagnostyka i mówią że wystarczy zwykły to jaki mam kupić żeby działało:) wypalanie[/quote Do podglądania silnika 2.0tdi BMP, kasowania błędów , robienia testów elektrycznych, nastaw podstawowych, kodowań i prawdopodobnie wypalenia filtra DPF (tego nie musiałem jeszcze robić w swoim BMP) wystarczy ci zwykły vag kkl od Viakena plus VCDS LIte 1.2 pełna wersja. Docelowo jednak do obsługi reszty sterowników potrzebujesz kabelek hex-can-usb z wyższym VCDS powiedzmy 11.11. Mój vag kkl obsługuje silnik taki jak twój przy pomocy VCDS Lite 1.1, 1.2, Vag Com 311.2 i Polski Vag 4.9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brovar Zgłoś #625 Napisano 3 Stycznia 2015 dzięki w takim razie będe musial kupić kl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario11 Zgłoś #626 Napisano 3 Stycznia 2015 dzięki w takim razie będe musial kupić kl Słuchaj ja tylko chciałem powiedzieć,że możesz to zrobić jeżeli już masz taki kabel . Jeżeli nie masz to zainwestuj trochę więcej i kup sobie kabel hex-can-usb, który obsłuży też resztę sterowników w twoim samochodzie.(abs, poduszki i.t.p), a nie tylko silnik. Ja mam z e-service , a ty możesz sam sobie kupić np z Aliexpress w krainie ryżu za 25 dolców. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brovar Zgłoś #627 Napisano 3 Stycznia 2015 no szukałem ale tam jest dużo hexów czy możesz mi podać jakiś link nawet na pw do którego warto się odnieśc i kupić czy on będzie lepszy od kkl tolkiena. no nie wiem jak mi się będzie ten filtr zachowywał po wymianie turba mam nadzieje że się nie zapchal;:_) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmobile Zgłoś #628 Napisano 14 Stycznia 2015 Witam . Przeczytałem cały wątek dotyczący Dpf Tu i na innych forach mam silnik 2,0 CR przebieg 25tys Przybywa mi oleju w silniku w dość sporych ilościach ok 50-80ml na 100km Diagnostyka VCDS i VAS Serwis i poza serwisem, brak błędów, korekty w normie na wtryskach max 0,5 suma na 0 nie ma regeneracji niezakończonych i trwających zapylenie filtra wliczone i mierzone ok 20gr ostatnia regeneracja ok 500km , oil ash 0,01 Parametry DPF według serwisu i niezależnego diagnosty ok filtr w b.dobrym stanie. Sugestia serwisu Walnięty czujnik G 450 mimo iż parametry w normie i brak błędów. Moc auta pełna nie buja na wolnych obrotach, jedynie co to dość intensywny zapach spalin na zimnym i ciepłym silniku (ale podobno tak jest miałem BMW z Dpf i też śmierdziało). Może ktoś ma jakiś pomysł ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #629 Napisano 20 Marca 2015 Czy jeśli udało mi się połączyć VAGiem 311.2 z modułem silnika w mojej skodzie 2008r. (BLS), to czy jest również możliwość przeprowadzenia procedury wypalania DPF, czy tylko i wyłącznie vcds, który jest dedykowany do tych roczników? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #630 Napisano 21 Marca 2015 tmobile, ten typ tak ma...widocznie latasz na krótkich odcinkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michael230 Zgłoś #631 Napisano 19 Kwietnia 2015 Czy wiecie może jakie średnice węży gumowych idą do czujnika g450? Muszę je wymienić na trochę dłuższe. Czy to muszą być jakieś specjalne węże czy wystarczą olejoodporne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #632 Napisano 21 Kwietnia 2015 (edytowane) tmobile, ten typ tak ma...widocznie latasz na krótkich odcinkachNie jestem pewien. Mój pasio(wprawdzie inny silnik) lata tylko po mieście i to odcinki ok. 5 km. Od czasu do czasu trochę dalej. I stan oleju mam stały od wymiany do wymiany. Zapełnienie DPF sięga do ok. 20-25% i się sam wypala(nawet nie wiem kiedy-VCDS pokazuje, że ostatnio jakieś 300 km). Piotr, jestem w stanie zrozumieć gdyby ubywało tyle, ale jeżeli przybywa to nie jest to normalny objaw. 50-80 ml/100km to po 10kkm wyleje Ci się przez bagnet. Pytanie skąd ten olej? Przecież z silnika do silnika to by miał ten sam stan! Jesteś pewien, że w silniku to oleju przybywa, a nie np. płynu chłodniczego? Edytowane 21 Kwietnia 2015 przez bbbb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #633 Napisano 24 Maja 2015 (edytowane) Panowie, myślę o regeneracji DPF-a w tym warsztacie ich metodą (jakaś chemia w kąpieli ultradźwiękami) - co o tym sądzicie? http://www.dpf-technologies.com/ Autem przejechałem ~6kkm i w tym czasie 3 razy zapaliła mi się kontrolka DPF-a, ale po przejechaniu 4-5km z obrotami na poziomie 2kRPM kontrolka zgasła. Do tego co jakieś 300-400km widzę, że w aucie odpala się procedura wypalania filtra (obroty na poziomie 1kRPM), ale znów przejeżdżając te 3-4km z obrotami na poziomie 2kRPM filtr wypala się i obroty wracając do normy. Chyba powyższe świadczy o tym, że filtr DPF powili się kończy? Aha: auto ma 180kkm prawdziwego przebiegu (krajowy, poflotowy, serwisowany w ASO). Silnik BMR z 2008 roku. Edytowane 24 Maja 2015 przez agamek12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #634 Napisano 24 Maja 2015 Ciekawa ta oferta, dobrze wiedzieć na przyszłość. póki co ze swoim łobuzem nie mam problemów. u mnie wartość popiołu to 36g (164000km) więc obstawiam że jeszcze 130000km przejadę. Robię także krótkie odcinki do pracy 7km , ale z dpf jak narazie żadnych problemów, nawet ciężko wyczuć kiedy się wypala, bo u mnie jakoś obroty się nie podwyzszaja tylko czuć jakby auto miało więcej mocy gdy się oczyszcza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #635 Napisano 24 Maja 2015 Ciekawa ta oferta, dobrze wiedzieć na przyszłość. póki co ze swoim łobuzem nie mam problemów. u mnie wartość popiołu to 36g (164000km) więc obstawiam że jeszcze 130000km przejadę. Robię także krótkie odcinki do pracy 7km , ale z dpf jak narazie żadnych problemów, nawet ciężko wyczuć kiedy się wypala, bo u mnie jakoś obroty się nie podwyzszaja tylko czuć jakby auto miało więcej mocy gdy się oczyszcza. Gorzej, że nie potrafię znaleźć w internecie żadnej opinii o ich robocie. Niby zrobią to za 500zł (z demontażem filtra), niby dają rok gwarancji... Ale czy nic przy okazji nie zepsują? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #636 Napisano 24 Maja 2015 To nie lepiej juz zamontowac nowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #637 Napisano 24 Maja 2015 To nie lepiej juz zamontowac nowy? Ile kosztuje montaż nowego filtra? 2-3-4kzł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #638 Napisano 24 Maja 2015 No montaz to pewnie tyle samo co w wypadku regeneracji, a sam filtr roznie - przy obecnych cenach nie powinno byc problemu zeby zmiescic sie w 2k. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #639 Napisano 26 Maja 2015 No montaz to pewnie tyle samo co w wypadku regeneracji, a sam filtr roznie - przy obecnych cenach nie powinno byc problemu zeby zmiescic sie w 2k. Jakiś namiar w Warszawie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamyk1984 Zgłoś #640 Napisano 26 Maja 2015 Witam, Może ktoś pomóc w interpretacji wyników dpf (załącznik) ? Zaolejenie 240 ml - filtr brudny A co oznaczają te wartości węglowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach