Skocz do zawartości

brovar

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O brovar

  • Urodziny 03.03.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Pawel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    tar

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2007
  1. no szukałem ale tam jest dużo hexów czy możesz mi podać jakiś link nawet na pw do którego warto się odnieśc i kupić czy on będzie lepszy od kkl tolkiena. no nie wiem jak mi się będzie ten filtr zachowywał po wymianie turba mam nadzieje że się nie zapchal;:_)
  2. dzięki w takim razie będe musial kupić kl
  3. no już zgupiałem od tego wszystkie bo czytałem wątek diagnostyka i mówią że wystarczy zwykły to jaki mam kupić żeby działało:) wypalanie
  4. Prosze mi powiedzieć czy pierw może pojeździć i może się sam wypali a jak nie to zwykły kabel na usb za 50 zl i vag com i z opisu postępować jak w nim i już?
  5. witam serdecznie mam pytanie ponieważ padła pompa oleju i niestety turbo to zastanawia mnie jeden fakt co zrobić po naprawie z dpf . czy on będzie bardziej zapchany jak go wyczyścić nikt autem nie jeździl po tej awarii w wężach jest troszke oleju. co proponujecie. czy w moim assacie dpf jest na płyn czy suchy bo sam nie wiem?
  6. dzięki bartekzks jutro w takim razie będę dzwonił do tomka no ja mam już pompę nie na łańcuch lecz na zębatki także będzie taniej ale to polega tylko na zrobieniu gniazda i wymienie ołówka a 500 zł nie mało:). A ile ty placiłeś za wycięcie dpf. nie wiem czy on jest suchy czy mokry czy wystarczy go tylko komputerowo wypalić. Kolejne pytanie czy ktoś może mi powiedzieć jak to jest z ustawieniem zembatek przy montarzu pompy
  7. hm no możesz podesłac numery części przelicze co i jak a u tomka ile kosztuje ta regeneracja zawsze 500 zł czy coś taniej? kolego mam jeszcze pytanie ty masz u siebie dpf ? o przepraszam w opisie pisze że go wywaliłeś a ile kosztuje jego wywalenie czy prócz wywalenia wkładu trzeba coś programować?
  8. no tak można wywalić ale czy ktoś mi powie z jakimi kosztami się to wiąże bo jeśli te same pieniądze to może lepiej od razu to zrobić a czy gdzieś na forum bo nie znalazłem w temacie jest jakiś opis tego
  9. Witam panowie i mnie dopadł problem kontrolki oleju i uszkodzenia gniazda wałka jak również wytarcia zabieraka. Pompa jest na koła zębate oznaczenie silnika BMP. Przebieg oryginalny 143 tys km a jednak. Turbina też ma luzy na wirniku także chyba też pasuje zrobić. Co polecacie u kogo zrobić tą pompę u tomka? Jaka jest cena jak to jest z czasem jak z wysyłką? czy jest możliwość że podeśle mi na zamianę wałek z zabierakiem a ja odeślę stary? czy może muszę całą pompę wysyłać? Jeśli chodzi o turbinę to czy od razu ją robić czy może pierw złożyć pompę odpalić i zobaczyć co z turbo? dodam że mam dpf. Bardzo proszę o podpowiedź PS Tomek jeśli będziesz czytał ten post odpowiedz bo zrobił bym to u ciebie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności