sivy07 Zgłoś #101 Napisano 9 Lutego 2014 to jest tandem, pompą podcisnienia i pompą paliwa w jednym pudełku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hansb5 Zgłoś #102 Napisano 9 Lutego 2014 wiem że to jest jeden element ale można go rozdzielić np. przy uszczelnieniu. Chodziło mi o to czy vacum ma jakiś wpływ na podawanie paliwa?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #103 Napisano 9 Lutego 2014 wiem że to jest jeden element ale można go rozdzielić np. przy uszczelnieniu. Chodziło mi o to czy vacum ma jakiś wpływ na podawanie paliwa?? cholerny wpływ , przecież pisze jak byk że jest podwójna , robi ciśnienie paliwa jak i podciśnienie , do tego ma zaworek zwrotny na powrocie wbudowany co przepuszcza powyżej ok 1 bar, czyli jak zaworek jest kaput to będzie gorsze odpalanie auta - LUK pompy stary model często awaria tego sprężynka pęka nie do naprawienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hansb5 Zgłoś #104 Napisano 9 Lutego 2014 nie zrozumieliśmy się i ja trochę nie jasno napisałem, jak pisałem o vacum to chodziło mi o część wytwarzającą podciśnienie a nie o całą pompę, znam jej budowę i wiem o tym zaworku oraz zakresie ciśnień które wytwarza itp. Miałem na myśli czy jeśli pompa nie będzie wytwarzała podciśnienia (pomijając brak wspomagania hamulców) to czy sam człon paliwowy będzie działać bez przeszkód?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek9 Zgłoś #105 Napisano 10 Lutego 2014 tak może być tak że niema podciśnienia a paliwo podaje prawidłowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek 3 Zgłoś #106 Napisano 16 Lutego 2014 Po przeczytaniu całego tematu chciał bym zmierzyć pd ciśnienie vakum części paliwowej , czy może mi ktoś powiedzieć jak je zmierzyć gdzie się podpiąć jaki barometr kupić na allegro? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adis Zgłoś #107 Napisano 17 Lutego 2014 Witam, mam pewien problem: Od pewnego czasu pojawia mi się check na desce rozdzielczej. Na początku po podłączeniu komputera diagnostycznego wyskakiwał błąd P0 411 "Problem z układem doprowadzenia powietrza wtórnego, awaria pompy" po wymianie 2 dziurawych wężyków i skasowaniu błędów problem na około 500km zniknął. Po przejechaniu 500 km pojawił się ponownie check tym razem z błędem P0 411 "Układ doprowadzenia powietrza wtórnego: nieprawidłowy odczyt" a do tego po rozgrzaniu silnika i zatrzymaniu się np na krzyżówce z wentylacji wydobywa się bardzo nieprzyjemny zapach. Nie mam pojęcia od czego może on pochodzić. Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machina123 Zgłoś #108 Napisano 25 Lutego 2014 Dziś samodzielnie dokonałem przeszczepu starej pompy z końcówką A z której ciekł olej napędowy na nową pompę z końcówką N z 2010r. tak wyszło że znów luk, ale na szczęscie z poprawionym króćcem i znacznie nowszy nie cieknący model za jedyne 150zł plus nowa metalowa uszczelka pod pompę. faktycznie po docięciu imbusa nie było większych problemów z wymianą tandem. Przy okazji wymieniłem spaloną świece podgrzewacza płynu, nowa 45zł beru. Zapalił po dwóch kręceniach po ok 6 sekund. Hamulce żyleta. Zobaczymy jak będzie z paleniem po nocy, wcześniej nie było problemów. Dzięki koledzy za cenne wskazówki:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marceli Zgłoś #109 Napisano 25 Maja 2014 Podpowie mi ktoś czy jeśli mam powietrze w paliwie na powrocie z pompy mogę automatycznie stawiać na nią? Uszczelniacze na pompowtryskach wymieniane rok temu, do tego zdarza się że nie pali ze strzała, bywa że po tygodniu stania pali od razu, a czasami wystarczy noc i trzeba kręcić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz220V Zgłoś #110 Napisano 28 Maja 2014 Witam a czy ktoś mi może powiedzieć czy można jakoś uszczelnić tą pompę jeśli troszkę z niej cieknie dodam że moc ma ok nic nie traci i z hamulcem też nie ma problemów?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #111 Napisano 28 Maja 2014 nie baw się w uszczelnienia , wymień na inną, nie dość że na węże kapie i się niszczą od ropy to pamiętaj że to układ paliwowy a pd nie lubią syfu z rozpuszczonych "uszczelniaczy" , przecież koszta nie są jakieś masakryczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek230290 Zgłoś #112 Napisano 2 Lipca 2014 Witam. Tez mam ostatnio problem z paskiem... Od pewnego czasu cos mu sie odwidzialo i zaczął mi slabo palic. Powiem tak ze na zimnym silniku pali dobrze, obrót i chodzi ale po przejechaniu kilkusetmetrow gdy dam na luz potrafi zejsc z obrotow i zgasnie. Wtedy juz z odpalenioem nie jest tak kolorowo. Kreci z 30s. i odpali. Gdy jade to odczuwam ze auto nie pracuje tak jak trzeba. Jakby stracilo troszke mocy,lekko szarpie i kopci. sprawdzalem dawkowanie pompek i jest tak :1cyl ~ -0.90mg 2cyl ~ -0.04mg 3cyl~ -0.10mg 4cyl~+ 1.20mg . Szukam jakiejs porady czy szukac winy w pompie vacum czy w samych pompkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machina123 Zgłoś #113 Napisano 2 Lipca 2014 podaj jeszcze jakie masz wartości bip na kanale 023 tylko na rozgrzanym silniku. gdy występuje problem z odpaleniem oraz w trakcie pracy gdy silnik nie pracuje jak trzeba podaj jeszcze wartości z kanału 018 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ADR125 Zgłoś #114 Napisano 1 Grudnia 2014 Gdzie mierzyć to podciśnienie dokładnie? jakby ktoś mogl fotkę wrzucić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek1987 Zgłoś #115 Napisano 1 Grudnia 2014 W miejscu zaznaczonym na czerwono (bezpośrednio pod pompę), lub kawałek dalej pod kolankiem idącym do EGR jest trójnik należy się tam wpiąć (można sprawdzić czy nie spada podciśnienie podczas naciskania hamulca) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ADR125 Zgłoś #116 Napisano 2 Grudnia 2014 Jeszcze nie mierzyłem bo mam przewód od vacum do serwa do wymiany, kolego Wojtek czy miałeś kiedys problem z vacum? jak sie objawialo? bo mnie zimny nie chce palic, aku mam nowy. swiece tez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michcio1985 Zgłoś #117 Napisano 2 Grudnia 2014 mam ten sam problem w Borze Ajm z 1999r. zimna pierwszy raz ciężko zapala i rzuca silnikiem jakby świece nie grzały(są sprawne),póżniej pali na obrót,ogólnie wszystko wygląda ok, dlatego z zainteresowaniem czytam ten temat o Vacum. panowie, wytłumaczcie tak łopatologicznie gdzie się wpiąć z manometrem do zmierzenia ciśnienia paliwa? na powrocie do filtra? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek1987 Zgłoś #118 Napisano 2 Grudnia 2014 michcio1985 Z tyłu na pompie jest śruba na imbus odkręcasz ją i wpinasz tam manometr. ADR125 Wymieniałem pompę na nowszą boscha. Problemy takie jak każdy kto ma pompę luka- luźny króciec w dodatku ciekło z niego olejem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bifu Zgłoś #119 Napisano 2 Grudnia 2014 Wyczyścić, odtłuścić, zakupić np. http://www.technicqll.pl/index.php/pl/produkty/epoksydy/20-klej-metalowy-300kg-epoksydowy trochę cierpliwości i problem ruszającego króćca rozwiązany. Wystarczy poszukać jest temat na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ADR125 Zgłoś #120 Napisano 2 Grudnia 2014 No spoko z luźnym króćcem sobie poradziłem, trochę z niej cieknie. ale auto nadal nie odpala. jest coraz gorzej, trzeba kręcic z 10 minut, a z tego weza co leci do serwa to ledwo pompuje powietrze...mocy nie ma. chyba nie mam co dalej szukac tylko pompke trzeba kupic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach