Skocz do zawartości

maniek230290

  • Liczba zawartości

    219
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maniek230290

  • Urodziny 23.02.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Potęgowo

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Tez mam ostatnio problem z paskiem... Od pewnego czasu cos mu sie odwidzialo i zaczął mi slabo palic. Powiem tak ze na zimnym silniku pali dobrze, obrót i chodzi ale po przejechaniu kilkusetmetrow gdy dam na luz potrafi zejsc z obrotow i zgasnie. Wtedy juz z odpalenioem nie jest tak kolorowo. Kreci z 30s. i odpali. Gdy jade to odczuwam ze auto nie pracuje tak jak trzeba. Jakby stracilo troszke mocy,lekko szarpie i kopci. sprawdzalem dawkowanie pompek i jest tak :1cyl ~ -0.90mg 2cyl ~ -0.04mg 3cyl~ -0.10mg 4cyl~+ 1.20mg . Szukam jakiejs porady czy szukac winy w pompie vacum czy w samych pompkach.
  2. maniek230290

    Swap AJM na AWX

    Nic nie trzeba robic odrazu http://forum.vw-passat.pl/threads/117930-Wymiana-silnika-ATJ/page2
  3. Witam. Ja mam takie pytanie. Mam passata z 2000r czyli immi 2. Przelozylem silnik z 2001r czyli sterownik silnika ma immo 3 taak? Mozna zrobic adaptacje dla takiego moda?
  4. Nie nie nie sterownik zostal ATJ.
  5. nie ma sprawy. A jaki masz sterownik silnika ? AWX czy ATJ? Z moim AWX-em bylem u tunera i teraz mam 162KM i 375Nm!
  6. to moze ja sie wypowiem. Jestem po przekladce z ATJ na AWX. ATJ niestety zanurkowal w dosc dużej kałuży i pogiely sie korby. Kupilem angola za 5tys 1.9 130km AWX z przebiegiem 200tys mil. Przelozylem (sam z kuzynem bez zadnych mechanikow czy jakis innych tam magikow) silnik z calym osprzetem (przeplywka, wszystkie czujniki, wszystkie rury od IC bo AWX ma na szybkozlaczki a ATJ ma na opaski ) sterownik zostal od ATJ bo bym musial zdejmowac IMMo z AWX. Jezdzilem tak chyba miesiac az w koncu skusilem sie na pomiar mocy i wyszlo 128km i 320Nm a pamietajmy ze mam sterownik od ATJ . Dymu nie puszcz zbiera sie dobrze. Koszt moze i duzy bo 5 tys ale zawsze mozna cos tam sprzedac z czesci.
  7. kolejny raz jestem zadowolony z paczuszki dzieki za kompletny rozrzad do audi a4 no i za fenomenalne zarniki xenon Osram cool blue intense. Jeszcze raz dzieki
  8. telefon w serwisie juz jest teraz czekam na szkode calkowita. Smartfon juz wybrany=Samsung Galaxy s4. HTC fajny tylko ten aparat troche mnie odstraszyl.
  9. Witam forumowiczów! Dziś rozsypał mi się telefon ( Sony Xperia Z) a dokładniej wypadł mi z kieszenie podczas jazdy na motorze Telefon mam ubezpieczony w Ergo Hestii na kwotę 2.649zł (kwota zakupu) jako że będzie szkoda całkowita mam prawo do wyboru nowego smartfona w tej kwocie. Mozę pomożecie mi w wyborze nowego telefonu? Samsung? Nokia a możne HTC? dzięki za wypowiedzi.
  10. jooo zobaczymy moze jutro sie uda cos zoorganizowac jezeli sie alkohol wyczerpie bo od 4 dni do konca pozdrawiam
  11. no i przyszedł czas na mnie... mój tez łyka prąd na klemach jest 0.85A to jest chyba dużo? jutro zabiorę się za przeglądanie bezpieczników i przekaźników
  12. silniki inne bo pierwszy to atj/ajm a drugi to chyba afn plastiki pewnie nie podejda ale dokladnie nie wiem bo nie przymierzalem
  13. to daj zestaw -30 i bedzie sii :ok
  14. nie powinno. ale kultura jazdy sie zmieni. bedzie sztywno i bedzie czuc kazda dziure i kazda nierownosc
  15. ja dokladnie taki sam mam zestaw w moim vr ale troszke na wybojach szoruje byc moze dlatego ze mam seryjny zawias i pewnie dlatego ze silnik do lekkich sie nie zalicza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności