-
Liczba zawartości
15 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O ADR125
- Urodziny 03.12.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Adek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Pęczniew
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
-
Rok produkcji
1999
-
ADR125 obserwuje zawartość → Drgania w B5 - pomocy, pompowtryskiwacze
-
Czujnik prędkości obrotowej wału silnika - pierwsze odpalanie
ADR125 odpowiedział Sedris → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam. Mam problem z Paskiem B5 tdi..motor AJM. Otóż wymieniałem pompowtrysk i po złożeniu i odpaleniu autka wszystko było w porządku..postał parę minut na jałowym w garażu i motor zrobił się ciepły ale wskazówka od temperatury nie drgnęła. Wyjechałem z garażu i po 150 metrach silnik zgasł..wywalił komunikat " motorstorung werkstatt", do tego migała kontrolka od świec i brak reakcji rozrusznika. Po zholowaniu do garażu komputer pokazał błąd 16705 - czyli błąd czujnika G28 w sekcji "engine", 18265 w sekcji "auto trans" i 18265 razem z 18266 w sekcji "abs brakes". Po przekręceniu kluczyka słychać tylko cyknięcie rozrusznika i kontrolki przygasają. Aku jest sprawne, świece też (sprawdzane miernikiem), rozrząd w porządku. Za cholerę nie ruszy nawet pół obrotu ale za to po ostygnięciu kontrolka od swiec nie miga i komunikat motorstorung też ustał. Czy to może być wina tego czujnika G28 ? Proszę o podpowiedzi..może ktoś z kolegów coś takiego przeżył -
No spoko z luźnym króćcem sobie poradziłem, trochę z niej cieknie. ale auto nadal nie odpala. jest coraz gorzej, trzeba kręcic z 10 minut, a z tego weza co leci do serwa to ledwo pompuje powietrze...mocy nie ma. chyba nie mam co dalej szukac tylko pompke trzeba kupic
-
Jeszcze nie mierzyłem bo mam przewód od vacum do serwa do wymiany, kolego Wojtek czy miałeś kiedys problem z vacum? jak sie objawialo? bo mnie zimny nie chce palic, aku mam nowy. swiece tez
-
Wie ktoś gdzie mierzyć podciśnienie w pompie vacum ? i jak odpowietrzyć pompę abs-u bez komputera?
-
Gdzie mierzyć to podciśnienie dokładnie? jakby ktoś mogl fotkę wrzucić...
-
Panowie mnie szarpało Passatem jak miałem zapieczoną kierownicę turbiny...pozwolę sobie przytoczyć mój przypadek. może ktoś rzuci dwa słowa...Pasek zimny nie chce za cholere odpalic...trzeba krecic pare razy, łapie powoli ale jak złapie i się motor zgasi to potem odpala bez problemu. robilem wszelkie logi na VAGU..wszystko OK, jak jest ciepły łapie ładnie ale trzęsie chwile, po lekkiej przegazówce mija natomiast jak wcisnałem mu peedał trochę mocniej do 3000 obr na jałowym to się zdusił... - - - - - aktualizacja - - - - - Może przeczyść styki pompek contact cleanerem..mnie pomogło...
-
Przeguby zewnętrzne - firmy, ceny.
ADR125 odpowiedział klasycznymaster → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Raczej nie. tak mi się wydaje...skrzynia automat, piątka, w Vinie też zakodowana...widocznie tak fabryka dała -
Przeguby zewnętrzne - firmy, ceny.
ADR125 odpowiedział klasycznymaster → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
No i po zdemontowaniu zużytego przegubu okazało się że ma 38 zębów :-) -
Kolego mebelman, skąd ten poradnik...gdzie można dostać resztę? to jakiś manual od 1.9 TDI ?
-
A może ktoś się orientuje gdzie takowy zakład może się mieścić blisko Łodzi. Sieradza czy Zduńskiej Woli ?
-
Pompa vacum paliwowo-podcisnieniowa bosch vw passt b6
ADR125 odpowiedział potenza → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Panowie a co powiecie na to..mój Pasek zimny nie chce za cholere odpalic...trzeba krecic pare razy, łapie powoli ale jak złapie i się motor zgasi to potem odpala bez problemu. robilem wszelkie logi na VAGU..wszystko OK, jak jest ciepły łapie ładnie ale trzęsie chwile, po lekkiej przegazówce mija natomiast jak wcisnałem mu peedał trochę mocniej do 3000 obr na jałowym to się zdusił...mam mały luz na króćcu pompy vacum ale czy tutaj może byc faktycznie przyczyna.... -
AJM 115 - nie pali na zimnym i na ciepłym, paliwo dochodzi
ADR125 odpowiedział ajsiju → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Panowie a co powiecie na to..mój Pasek zimny nie chce za cholere odpalic...trzeba krecic pare razy, łapie powoli ale jak złapie i się motor zgasi to potem odpala bez problemu. robilem wszelkie logi na VAGU..wszystko OK, jak jest ciepły łapie ładnie ale trzęsie chwile, po lekkiej przegazówce mija natomiast jak wcisnałem mu peedał trochę mocniej do 3000 obr na jałowym to się zdusił...mam mały luz na króćcu pompy vacum ale czy tutaj może byc faktycznie przyczyna....ratujcie:-) -
Przeguby zewnętrzne - firmy, ceny.
ADR125 odpowiedział klasycznymaster → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Dzięki za info koledzy -
Przeguby zewnętrzne - firmy, ceny.
ADR125 odpowiedział klasycznymaster → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Najlepiej wyjąć stary i sprawdzić ale chciałbym mieć nowy żeby zaraz założyć ..trudno. chyba trzeba będzie tak zrobić -
Przeguby zewnętrzne - firmy, ceny.
ADR125 odpowiedział klasycznymaster → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Panowie a do automatu z 1999 roku zewnętrzny...jaki? 38 zebow czy 33?...