Skocz do zawartości
Slay

WYMIANA TYLNYCH AMORTYZATORÓW (amortyzator tylny)

Rekomendowane odpowiedzi

Nie, bo w 4motion jest zawieszenie całkiem innej konstrukcji. Sprężynę masz na amortyzatorze a w ośce jest belka i na niej sprężyna i do tego amortyzator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, muszę u siebie wymienić tylne amory i mam mały dylemat.

Dzwoniłem do sklepu i krzyknęli mi 197 zł za 1 amortyzator Bilstein bez odbojów ani osłon.

Sprawdziłem na "aledrogo" i znalazłem coś takiego:

http://moto.allegro.pl/amortyzatory-tyl-passat-b5-audi-a6-bilstein-i3034322387.html

Linki wrzucone we wcześniejszych postach już nie działają, stąd pytanie czy te z linku powyżej się nadadzą?

Bo różnica w cenie dość spora...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie że podejdą :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, muszę u siebie wymienić tylne amory i mam mały dylemat.

Dzwoniłem do sklepu i krzyknęli mi 197 zł za 1 amortyzator Bilstein bez odbojów ani osłon.

Sprawdziłem na "aledrogo" i znalazłem coś takiego:

http://moto.allegro.pl/amortyzatory-tyl-passat-b5-audi-a6-bilstein-i3034322387.html

Linki wrzucone we wcześniejszych postach już nie działają, stąd pytanie czy te z linku powyżej się nadadzą?

Bo różnica w cenie dość spora...

sawiał bym na sachs , jeśli nie masz 4 motion będą pasowały

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, wymianiałem tylne amory w moim sedanie. Przed zakupem miałem dylemat co wybrać, czy Maxgear itd po 80 zł. czy coś lepszego. Ostatecznie facet w sklepie zaproponował mi KYB excel G po 160 za sztukę. Myślę że róznica w cenie między nołnejmem a KYB jest, ale wybór KYB pozwoli mi na bezawaryjną eksploatację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja się podepne pod temat z zapytaniem. Dopiero pojutrze jadę na trzepaki bo Paskiem miota jak szatan po ulicy jak jadę i stwierdziliśmy ze znajomym że na oko mają może ze 30-40% max jeszcze. I definitywnie kwalifikują się do wymiany... Ale nie wiem czy wymieniać też sprężyny? podejrzewam że jeszcze nigdy nie było tam nic robione i ogólnie poprzedni właściciel trochę nie dbał o paska... No i teraz mam trochę inwestycji w nim niestety... Czy sprężyny też wymieniać czy zostawić stare?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , posiadam z tył sprężyny gwintowane(regulowane) i amortyzatory sportowe.Wylały mi się amortyzatory i teraz pytanie. Czy zwykłe amortyzatory będą grały z twardą sprężyną ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj pozbyłem się lejącego Amora! Nie dość że wylany to jeszcze o innym skoku tłoczyska! Jak tak można wymieniać amory i to jeszcze jeden! Drugi pusty że aż wpadł do środka po ucięciu ;)

 

Tak czy owak 3 godzinki roboty wraz z męczarnią związaną z zapieczonymi gniazdami :)

 

Poradnik SUPER!

 

Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

podepnę się do tematu bo czeka mnie wymiana amora z tyłu.. Mianowicie chodzi mi ośruby M10x90 .. czy one są jakieś specjalne? wzmacniane czy coś? czy można założyć takie zwykłe z markietu o tych wymiarach? pytam bo akurat zwykłe mam...

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

śruby w zawieszeniu powinny mieć wytrzymałośc 10.9 ewentualnie 8.8. Jeśli takie masz to mogą być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś kto wymienił amorki z tyłu na B4 (Bilstein) ma głośne piski w trakcie jazdy ? nie wiem czy to wina poduszki czy samego amorka. Na starych amorkach tego nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

podepnę się do tematu bo czeka mnie wymiana amora z tyłu.. Mianowicie chodzi mi ośruby M10x90 .. czy one są jakieś specjalne? wzmacniane czy coś? czy można założyć takie zwykłe z markietu o tych wymiarach? pytam bo akurat zwykłe mam...

 

Pozdrawiam

 

Dodatkowo nakrętki nie są zwykłe tylko samo zabezpieczające (jajowate z jednej strony) - za każdym razem powinny być nowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy ktoś kto wymienił amorki z tyłu na B4 (Bilstein) ma głośne piski w trakcie jazdy ? nie wiem czy to wina poduszki czy samego amorka. Na starych amorkach tego nie było.

 

Piszczą Ci odboje :) Przerabiałem to samo u siebie. Trzeba nasmarować cały otwór w odboju łagodnym smarem, może być to wazelina.

 

Podczas pracy trzpień amortyzatora porusza się w niewielkim zakresie w kierunku góra-dół dzięki elastyczności poduszki. Odbój siedzi sztywno w obudowie poduszki, więc trzpień porusza się wewnątrz odboju, co generuje irytujące piski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od dołu da się tam dostać czy jednak od góry ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jestem po wymianie amorow tyl sachs , czy u was tez tak buja tylem czy moze bylem przyzwyczajony do starych na ktorych auto byle sztywne , po nacisnieciu na tyl autem bujnie 2 razy i dopiero sie zatrzymuje , na przegladzie wyszlo ze tyl ma po 60 % a przod po 90%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Amortyzator 60% to niby OK, ale mógłby mieć więcej. . Co prawda od 40% zaliczają na stacjach jako sprawne, ale nowy tylko 60% ? . Nowy amor 60% sprawności to chyba mało ? . Może to bujanie to nie wina amortyzatorów, a sprężyn ?

czy u was tez tak buja tylem czy moze bylem przyzwyczajony do starych na których auto byle sztywne
skoro auto było sztywne, to po co wymieniałeś ? Moje autko właśnie bujało jak padły. Wymieniłem, przestało bujać. Edytowane przez pasektdi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymienilem bo olej puscily

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam cos mi w moim b5 siadlo przy amortyzatorze z tylu, jakas czesc(widoczna na zdjeciu) odpadla, tmp_16852-IMAG00011113287589.jpgale chyba sam sprezyna jest cala(ale niewiem czy to ma znaczenie i czy zdaza sie jej pekniecie itp)) jest ok , zamieszczam zdjecie moze pomoze w dizgnozie i ocenie co trzeba by bylo wymieniec...I ogolnie czy dalbym rade przejechac tym do mechanika oddalonego ok 5min jesli bym zdecydowal ze nie bede sam naprawial?

Edytowane przez michalchal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odbój to wymiany. Do mechanika dojedziesz na luzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega wyżej napiksał. Odboje i osłony amortyzatorów są do wymiany. W sklepie zestaw na obied strony kupisz za około 80 zł. Wartego je wygmienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności