Patrick Zgłoś #941 Napisano 6 Maja 2011 ok, dzięki. Tylko dostanie tego licznika narazie graniczy z cudem. Jest jakis odpowiednik tego od anglika, benzyny, który da się przekodować na funkcjonalność 3B0920847A lub AX. Pozdrawiam Anglik to będzie 3B0920947A, a z benzyny będzie miał literkę D jak mnie pamięć nie myli. Ja mam właśnie z benzyny i jestem happy. Jedynie obrotek jest do 7tyś, ale wskazuje prawidłowo i nie świeci mi spiralka świec, ale to też mnie nie zraża. Mam licznik z diesla na części, to kiedys może przełożę tarczkę i diodę lub rezystor przelutuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #942 Napisano 7 Maja 2011 ok, dzięki. Tylko dostanie tego licznika narazie graniczy z cudem. Jest jakis odpowiednik tego od anglika, benzyny, który da się przekodować na funkcjonalność 3B0920847A lub AX. Pozdrawiam Ewentualnie 3B0920845A lub AX i wgrać wsad od 3B0920847A lub AX. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryger Zgłoś #943 Napisano 7 Maja 2011 znalazłem 3B0920847E za ,,jedyne" 450zł. Czym się różni ten z końcówką E od A? Cenia sobie te liczniki z pełnym FISem-są droższe od B6 Dziękuję wszystkim za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezes2k6 Zgłoś #944 Napisano 13 Maja 2011 WITAM WSZYSTKICH FACHOWCÓW. MAM NIE ZWYKLE INTERESUJĄCE PYTANIE I MOŻE KTOŚ JUŻ SIĘ SPOTKAŁ Z PODOBNYM PROBLEMEM . POSIADAMP PASSATA Z 1999 115KM KOMBI. POSIADAŁ ON WYŚWIETLACZ LED MIĘDZY ZEGARAMI KTÓRY NIE WYSWIETLAŁ PRAWIDŁOWO TZN. POD KONTEM PROSTYM ZERO WIDOCZNOŚCI. ZAKUPIŁEM ZEGARY CO PRAWDA OD ANGLIKA ALE Z IDENTYCZNYM SPRAWNYM WYSWIETLACZEM. WYLUTOWAŁEM ,WLUTOWAŁEM NOWY I OK. ALE DZIWNA ŻECZ SIE STAŁA PUZNIEJ. WRAZ ZE WZROSTEM TEMPERATURY W KABINIE I NA ZEWNĄTRZ WYSWIETLACZ SŁABIEJ SWIECI. SERIO PRZY NISKICH TEMPERATURACH JEST OK A IM WYŻEJ TYM GOŻEJ. MOZE MA KTOS POMYSŁ O CO CHODZI.CZEKAM NA INFO . PRYWATNIE [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kicoro Zgłoś #945 Napisano 14 Maja 2011 Wymieniłeś na wyświetlacz który już też był słaby, to drugi z objawów zanikanie w wyższych temperaturach, najpierw w samych rogach wyświetlacza (i jest to często niezauważalne gdyż tam normalnie nic się nie wyświetla ale widać to już na testach VAGCOM)Z czasem rozszerza się na coraz większą powierzchnie i objawia się w coraz niższych temperaturach) Jeśli jesteś zainteresowany to mam nadmiar płyt głównych liczników 1/2FIS w b.dobrym stanie to mogę odstąpić. Więcej na PW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #946 Napisano 15 Maja 2011 Myślę, że mam auto z Can'em licznik jest z nim na pewno stary jak i nowy . Skoro w B5FL czujnik jest pierw do licznika, a w B5 jest pierw do klimy to czy nie wystarczy, że podepnę kabelek od czujnika do licznika poprzez wpięcie się w kabel, który idzie od czujnika do klimy ? Czyli tak jak POGROMCA proponował no i? zrobileś? jak tak to co i jak wszyscy są ciekawi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1ufo Zgłoś #947 Napisano 15 Maja 2011 (edytowane) no i?zrobileś? jak tak to co i jak wszyscy są ciekawi. zrobiłem na razie test ale nie stety nie działa . Połączenie kabelka który idzie od czujnika do klimatronika daje tyle, że na zegarach wyświetla się temperatura , ale przy 16 stopniach na zewnątrz pokazuje na zegarach 3 stopnie, a na klimie zmienia się wyświetlana temperatura na 1 stopień, tym czasem gdy sprawdzam na vagu to pokazuje, że temp. zewnętrzna z czujnika to 16 stopni . Tym czasem znalazłem taki Twój opis : "a to dziwne bo na wszystkich moich schematach czujnik temperatury jest podpiety w taki sam sposób do licznika. masa--czujnik--pin26 nie wazne czy po lifcie czy przed. nie jest czasem tak ze climatronik po canie sobie czyta temperature z licznika? nie wiem pytam tylko. Ok. juz wiem co nie tak. schematy podpiecia licznikow sa takie same ale patrzac na schemat climatronika juz jest inaczej. w autach po lifcie czujnik temp. jest podpiety bezposrednio do licznika a climatronik czyta temprature z licznika. natomiast przed liftem czujnik jest podpiety bezposrednio do climatronika a licznik czyta z niego temp. zeby to przełozyc trzeba kilka kabelkow podpiac miedzy climatronikiem a licznikiem. i tak. -czujnik tem. nalezy podpiac bezposrednio do licznika pin26 T32b (normalnie jest wpiety pin8 T12 w climatroniku) - upewnic sie ze jest polączenie miedzy pin25 T32a licznika a pin1 T12 climy - połączyc pin8 T32b licznika z pinem2 T20 climy - computer data line - połączyc pin9 T32b licznika z pinem3 T20 climy - computer data line i po sprawie" ale jeszcze nie miałem czasu tego sprawdzić czy działa . Pozdrawiam Edytowane 15 Maja 2011 przez 1ufo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #948 Napisano 15 Maja 2011 witam mam pytanie miałem w pasku B5 3B 99r 1/2 FIS 115 KM AJM zegary normalne te przed liftowe, a teraz zmieniłem na te poliftowe i wszytko działa oprócz temperatury tzn. nie pokazuje mi temperatury tylko są kreski da się to zrobić żeby działało to i pokazywało temp. z tego co tu wyczytałem to trzeba jakies kabelki dodatkowe pociągnąć ale muszę wiedzieć konkretnie skąd i w które miejsce sie wpiąć bo prawde mówiąć to nie wiem o co tu chodzi z tego co napisaliście i jak by byłyy jeszcze fotosy jak co i gdzie to by było super a i dziękuje kolegom Patrick, i riccardoa, za podanie odpowiedniego liku do tematu oczywiście przyznałem to co trzeba w odpowiednich tematach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyniarz Zgłoś #949 Napisano 16 Maja 2011 mam problem , odczytałem kody immo obydwu liczikow ale gry próbuje zaprogramować kluczyk w adaptaion 21 jest 0 i nie mogę zmienić tego pomocy !! czy coś robię nie tak ? czy nieda sie tego licznika zaprogramować ? skoda octavia 2000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gelo600 Zgłoś #950 Napisano 16 Maja 2011 Witajcie,mam pytanko takiego typu,a mianowicie które zegary załozyć do passata AFN-a 3B1 919 890A czy 3B1 919 890B?? dodam ze oryginalny numer zegarów to:3BO 919 880D. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #951 Napisano 16 Maja 2011 a w :login 11 wpisywales odczytany pin? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyniarz Zgłoś #952 Napisano 16 Maja 2011 tak , zalogowalo mnie pinem z nowego licznika , lecz wchodzac w kanal 21 nie moge zmienic wartości , tak jakby nie mogło tego zapamietac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #953 Napisano 17 Maja 2011 Witam wszystkich. Mam do kupienia licznik do b5 z niebieskim podświetleniem i z pełnym fis o numerze 3B0 919 890 J ale jest on z benzyny a ja mam tdi. Mój licznik też z niebieskim podświetleniem 3B0 919 861 J. W Etce patrzyłem i wydaje mi się, że odpowiednikiem 890 J do tdi powinien być 890 M. Mam pytanie czy ktoś z szanownych forumowiczów nie posiada wsadu do 890M ewentualnie czy mógłbym komuś podesłać wsad z mojego 861 J do przerobienia bo nie znam się za bardzo na tym a nie chce czegoś spierniczyć. Z tego co widziałem w etce licznik 890 M jest tak jak mój do 220km/h to tarcze powinny pasować z starego (czyba że kontrolki są inaczej rozmieszczone). Prosze mnie poprawić jeśli coś poknociłem i pozdrawiam wszystkich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #954 Napisano 17 Maja 2011 Witam wszystkich. Mam do kupienia licznik do b5 z niebieskim podświetleniem i z pełnym fis o numerze 3B0 919 890 J ale jest on z benzyny a ja mam tdi. Mój licznik też z niebieskim podświetleniem 3B0 919 861 J. W Etce patrzyłem i wydaje mi się, że odpowiednikiem 890 J do tdi powinien być 890 M. Mam pytanie czy ktoś z szanownych forumowiczów nie posiada wsadu do 890M ewentualnie czy mógłbym komuś podesłać wsad z mojego 861 J do przerobienia bo nie znam się za bardzo na tym a nie chce czegoś spierniczyć. Z tego co widziałem w etce licznik 890 M jest tak jak mój do 220km/h to tarcze powinny pasować z starego (czyba że kontrolki są inaczej rozmieszczone). Prosze mnie poprawić jeśli coś poknociłem i pozdrawiam wszystkich. Tu poszukaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=64999&highlight=poszukuje%2Fposiadam+wsad,jeśli nie będzie to daj znać w tamtym temacie ,to ci wrzucę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #955 Napisano 17 Maja 2011 Tu poszukaj http://forum.vw-passat.pl/showthread...dam+wsad,jeśli nie będzie to daj znać w tamtym temacie ,to ci wrzucę. Wielkie dzięki. Mam jeszcze jedno pytanie, bo jest tam kilka wsadów 3b0 919 890 m i różnią się końcówką np. 890m v10, 890m v21 albo 890mx i nie wiem który ma być lub czym się różnią. Nie wiem czy dobrze myśle ale chyba trzeba odczytać vagiem jaki jest teraz w liczniku tylko którym starym 861 J czy tym z benzyny 890 J. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #956 Napisano 17 Maja 2011 Wielkie dzięki.Mam jeszcze jedno pytanie, bo jest tam kilka wsadów 3b0 919 890 m i różnią się końcówką np. 890m v10, 890m v21 albo 890mx i nie wiem który ma być lub czym się różnią. Nie wiem czy dobrze myśle ale chyba trzeba odczytać vagiem jaki jest teraz w liczniku tylko którym starym 861 J czy tym z benzyny 890 J. Te oznaczenia nie mają znaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryger Zgłoś #957 Napisano 21 Maja 2011 znalazłem 3B0920847E za ,,jedyne" 450zł. Czym się różni ten z końcówką E od A? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gelo600 Zgłoś #958 Napisano 23 Maja 2011 Co jest grane w takim przypadku,a mianowicie gdy zczytałem kod pin z zegarów za pomocą vag tacho,a gdy próbuje sie zalogowac za pomoca vag com to wywala komunikat ze błędny kod??? dodam ze robilem probe na innych zegarach i na innych normalnie sie loguje za pomoca vag coma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gelo600 Zgłoś #959 Napisano 25 Maja 2011 nikt nie podpowie co jest grane?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #960 Napisano 25 Maja 2011 dwa razy miałem taki przypadek, zawsze z licznikiem immo3: - raz w golfie z 2002r gdzie był oryginalnie motometer a chcieliśmy włożyć vdo, mimo odczytu obu pinów nowy licznik nie chciał za nic w świecie przejść procedury kodowania kluczy. był to pierwszy i jedyny samochód do tej pory w którym nie udało mi się przełożyć licznika, chociaż nie próbowałem ponownie. - drugi raz kiedy kupiłem licznik przy którym ktoś majstrował w epromie - wyłączył immo i zakleił taśmą kontrolkę immo żeby nie było widać mrugania... wystarczyło wgrać oryginalny eprom. Spróbuj wrzucić inny wsad do licznika który nie chce przyjąć pinu, nigdy nie wiadomo czy ktoś coś nie majstrował przed Tobą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach