domcio1000 Zgłoś #1041 Napisano 22 Sierpnia 2011 witam kolegów niedawno robilem przekladke lifta 2001 r 19 tdi 130 KM i zostal mi od niego licznik 1/2 fis i mam takie pytanko: kolega ma busa t4 2.5 tdi 2000 r i nie ma zadnego fisa . Czy jak bym pzelozyl tarcze z jego licznika do mojego podlaczyl manetke do przelaczania fisa przekodowal immo jak w pierwszym poscie i zmienil wsad na europejski to moze to zatrybic??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #1042 Napisano 22 Sierpnia 2011 t4 ma chyba kilka pinów inaczej we wtyczkach.... nie powiem dokładnie, ale coś z paliwem mi świta. Zacznij od sprawdzenia pinoutu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin79 Zgłoś #1043 Napisano 23 Sierpnia 2011 (edytowane) Koledzy, pytanie z drugiej strony. Wymieniam właśnie silnik (apt na apu), siłą rzeczy będzie inny sterownik - czy muszę coś programować vagiem? Immo jest w liczniku więc raczej bez programowania kluczyków (o ile dobrze myślę) ale czy trzeba robić jakąś adaptację sterownika pod licznik? Już wiem - trzeba na nowo zaprogramować kluczyki, bez tego mamy błąd immo Edytowane 24 Sierpnia 2011 przez Marcin79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kicoro Zgłoś #1044 Napisano 23 Sierpnia 2011 Z pinami mozna sobie poradzic ale problem jest w tym ze T4 nie ma immo w zegarach a passat ma. Dlatego to nie bedzie dzialac w najlepszym przypadku licznik bedzie piszczał i wyswietlał błąd imobilizera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domcio1000 Zgłoś #1045 Napisano 24 Sierpnia 2011 Z pinami mozna sobie poradzic ale problem jest w tym ze T4 nie ma immo w zegarach a passat ma. Dlatego to nie bedzie dzialac w najlepszym przypadku licznik bedzie piszczał i wyswietlał błąd imobilizera. kolego 2000 rok t4 nie ma immo w liczniku ? jestes pewien? musze to sprawdzic ---------- Post added at 23:51 ---------- Previous post was at 23:48 ---------- kolego 2000 rok t4 nie ma immo w liczniku ? jestes pewien?musze to sprawdzic a jak by tak faktycznie bylo to nie mozna wylaczyc tego immo jakos? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #1046 Napisano 25 Sierpnia 2011 a jak by tak faktycznie bylo to nie mozna wylaczyc tego immo jakos? Można. Było opisywane już. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #1047 Napisano 25 Sierpnia 2011 Witam panowie wiem że temat za pewnie stary ale na forum Golfa nic się nie dowiedziałem wiec pytam Was....a mianowicie posiadam Golfa IV rok 2001 silnik TDI 101km oznaczenie silnika ATD licznik jaki posiadam to 1J0 920 805G - 24C02 - Motometer chciałem założyć sobie licznik z 1/2 fis mam na oku taki 1J0 920 822C Motometer i moje pytanie brzmi czy będzie pasował czy muszę szukać innego..Jeżeli będzie pasował to czy mogę na was liczyć w sobotę zczytam epromy i podeślę na forum..Z góry dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #1048 Napisano 25 Sierpnia 2011 a forum Golfa nic się nie dowiedziałem kiepsko szukałeś i tyle ciekawe jak szybko uda ci się dostać do tych MM, w każdym razie czemu nie odczytasz pinu z nowego i nie dodasz po ludzku kluczy ? masz immo2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #1049 Napisano 26 Sierpnia 2011 Wtam ponownie dzieki za zainteresowanie...mogę odczytać piny ale niestety nie posiadam nowych pastylek a nie wiem czy stare dadzą się w programować w nowy licznik aż tak bardzo się na tym nie znam..a co do forum Golfa to stron jest dużo ale żadna nie odpowiedziała na moje pytanie :dolamamwięc postanowiłem zapytać tutaj bo już nie raz mi pomogliście za co bardzo dziękuje..:-):dobrze:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #1050 Napisano 26 Sierpnia 2011 mogę odczytać piny ale niestety nie posiadam nowych pastylek a nie wiem czy stare dadzą się w programować w nowy licznik immo2 można wielokrotnie programować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #1051 Napisano 26 Sierpnia 2011 Dzięki jutro się za to zabiorę..:dobrze zrobię tak jak mi napisałeś...a może orientujesz się czy manetkę podłącza się tak samo jak w passacie ? Jeszcze raz serdeczne dzięki.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #1052 Napisano 26 Sierpnia 2011 identycznie, też mam golfa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #1053 Napisano 26 Sierpnia 2011 DZIĘKI WIELKIE:dobrzeJAK JESTEŚ Z ŁODZI TO ZAPRASZAM NA PIWO . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #1054 Napisano 26 Sierpnia 2011 Wtam ponownie dzieki za zainteresowanie...mogę odczytać piny ale niestety nie posiadam nowych pastylek a nie wiem czy stare dadzą się w programować w nowy licznik aż tak bardzo się na tym nie znam..a co do forum Golfa to stron jest dużo ale żadna nie odpowiedziała na moje pytanie więc postanowiłem zapytać tutaj bo już nie raz mi pomogliście za co bardzo dziękuje..:-) Tutaj masz ciekawą lekturę, sporo można się dowiedzieć: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=74808 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #1055 Napisano 27 Sierpnia 2011 zczytalem eepromy licznikow ten pierwszy to moj a drugi zakupiony. Mam problem z odczytaniem pinu z zakupionego licznika, i moze sie uda odczytac pin z eepromu. Dzieki i czekam na odp. cinek golf.zip cinknoyfss.zip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1056 Napisano 27 Sierpnia 2011 zczytalem eepromy licznikow ten pierwszy to moj a drugi zakupiony. Mam problem z odczytaniem pinu z zakupionego licznika, i moze sie uda odczytac pin z eepromu.Dzieki i czekam na odp. Co to za licznik?Ma chyba jakiś skopany wsad.Poniżej masz screeny wsadu obydwu liczników.PIN w nowym to 0000,ale ten wsad jest jakiś dziwny.Nawet nie ma w nim numeru licznika,nie wspominając o tym że wg.immo wygląda na starszy od twojego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #1057 Napisano 27 Sierpnia 2011 I nowy ma milion kilometrow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal-g1 Zgłoś #1058 Napisano 27 Sierpnia 2011 jak prubuje sie polaczyc z licznikiem to wyskakuje mi takie cos Laczy Bosch Motometer RB8/BPV... OK 1J0920822C KOMBI+WEGFAHRS. BOO V59 Check for MotoMeter tacho... Tacho is MotoMeter! SW: 817 Tacho is MotoMeter! SW: 808 Wrong Tacho Selected !!! Disconnect and Select another Type! Unknown Software Vesrion ! !!! Dostep ZABRONIONY! i z drugim Laczy Motometer B00/MM0... OK 1J0920822C KOMBI+WEGFAHRS. BOO V59 Check for MotoMeter tacho... Tacho is MotoMeter! SW:82 Try to log in... Please wait! Message Lost Error! !!! Dostep ZABRONIONY! moze cos nie tak robie ale z innymi licznikami sie laczy bez problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #1059 Napisano 27 Sierpnia 2011 To jest właśnie kochany MotoMeter i kabelki za stówę. Kombinuj z "zaptaszaniem" modeli do momentu aż uzyskasz pełny dostęp, w międzyczasie zacznie bardzo długo przeliczać "wejście" do licznika zanim uzyskasz Access GRANTED. A jak nie to dodaj klucze po normalnemu, nie widziałem żeby tutaj ktoś przepisywał epromy z MM, może przeoczyłem. Gdzieś chyba miałem recepturkę jak przepisać eprom z bosh do vdo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kicoro Zgłoś #1060 Napisano 28 Sierpnia 2011 Patrick, można wyłączyć immo w liczniku? to jak, możesz podesłać link ? pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach