Skocz do zawartości

1ufo

  • Liczba zawartości

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O 1ufo

  • Urodziny 18.07.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Dokładnie to przy wymianie wahaczy trzeba troszkę popukać młotkiem i czasami się troszkę wysunie czujnik od ABS i wtedy jest taka reakcja. Trzeba tylko go wcisnąć na swoje miejsce i wszystko wróci do normy. Pozdrawiam
  2. Dokładnie to przy wymianie wahaczy trzeba troszkę popukać młotkiem i czasami się troszkę wysunie czujnik od ABS i wtedy jest taka reakcja. Trzeba tylko go wcisnąć na swoje miejsce i wszystko wróci do normy. Pozdrawiam
  3. Racja ja też miałem takie wrażenie, ale na fotkach wychodzi duży. pozdrawiam
  4. Jest to śruba która trzyma prowadzenie szyby i jak jej nie ma to te prowadzenie trzyma się dobrze więc bez obaw, a śruba jest dokładnie taka sama jak do trzymania blachy. Pozdrawiam
  5. Witam zamierzam wymienić głośniki w moim passku i dużo czytałem na ten temat ale nie mogę się zdecydować czy kupić głośniki hertza http://allegro.pl/hertz-dsk-165-nowy-zestaw-gw-i-2-gratisy-i1699009088.html czy może helixy http://allegro.pl/helix-blue-62c-wymarzona-muzyka-i-kurier-gratis-i1688475984.html zaznaczę, że chcę je podłączyć pod samo radio bez wzmacniacza a radnio to pionier 4x50w mosfet Pozdrawiam
  6. Witam mam pytanko . ''marek29'' a jakie rezystory należy wlutować bo w schemacie masz napisane, że dioda dowolna, rezystor 100k i rezystor 5,1k natomiast na zdjęciach jest dioda dowolna, rezystor 100k i rezystor 1,2k no i własnie nie wiem co mam kupić Mam nadzieje, że jako laik w elektronice poradzę sobie z przylutowaniem tych elementów. Pozdrawiam
  7. Witam właśnie podłączyłem subwoofer z audi A6 do radia pionier i niestety ale nie jestem zadowolony z tego jak to gra, strasznie cicho i lepszy efekt basu mam z głośników w tylnych drzwiach niż z tego suba, a szkoda bo się troszkę napracowałem, może z DSP wychodzi jakiś lepszy sygnał do wzmacniacza niż z radia. Pozdrawiam
  8. zrobiłem na razie test ale nie stety nie działa . Połączenie kabelka który idzie od czujnika do klimatronika daje tyle, że na zegarach wyświetla się temperatura , ale przy 16 stopniach na zewnątrz pokazuje na zegarach 3 stopnie, a na klimie zmienia się wyświetlana temperatura na 1 stopień, tym czasem gdy sprawdzam na vagu to pokazuje, że temp. zewnętrzna z czujnika to 16 stopni . Tym czasem znalazłem taki Twój opis : "a to dziwne bo na wszystkich moich schematach czujnik temperatury jest podpiety w taki sam sposób do licznika. masa--czujnik--pin26 nie wazne czy po lifcie czy przed. nie jest czasem tak ze climatronik po canie sobie czyta temperature z licznika? nie wiem pytam tylko. Ok. juz wiem co nie tak. schematy podpiecia licznikow sa takie same ale patrzac na schemat climatronika juz jest inaczej. w autach po lifcie czujnik temp. jest podpiety bezposrednio do licznika a climatronik czyta temprature z licznika. natomiast przed liftem czujnik jest podpiety bezposrednio do climatronika a licznik czyta z niego temp. zeby to przełozyc trzeba kilka kabelkow podpiac miedzy climatronikiem a licznikiem. i tak. -czujnik tem. nalezy podpiac bezposrednio do licznika pin26 T32b (normalnie jest wpiety pin8 T12 w climatroniku) - upewnic sie ze jest polączenie miedzy pin25 T32a licznika a pin1 T12 climy - połączyc pin8 T32b licznika z pinem2 T20 climy - computer data line - połączyc pin9 T32b licznika z pinem3 T20 climy - computer data line i po sprawie" ale jeszcze nie miałem czasu tego sprawdzić czy działa . Pozdrawiam
  9. Myślę, że mam auto z Can'em licznik jest z nim na pewno stary jak i nowy . Skoro w B5FL czujnik jest pierw do licznika, a w B5 jest pierw do klimy to czy nie wystarczy, że podepnę kabelek od czujnika do licznika poprzez wpięcie się w kabel, który idzie od czujnika do klimy ? Czyli tak jak POGROMCA proponował
  10. No jak w 2000r. szło z 1 czujnika na 26 pin w liczniku i 1 pin klimy, a w 2001r. z czujnika szło na 26 pin w liczniku więc jeśli dobrze rozumiem ja mam kabelek który idzie z czujnika do licznika prawda, tylko dlaczego u mnie to nie działa ? Pozdrawiam
  11. Witam czyli jak ja mam samochód z 2000r. a licznik założyłem z 2001r. to powinien mi wskazywać prawidłowo, a tym czasem wskazuje mi przez pierwsze 2 sekundy -45*C i potem kreski, vag pokazuje takie błędy : 00779 - Outside Air Sensor (G17) 30-10 Open or Short to B+ intermittent 00779 - Shareweare Version To Decode all DTCs 29-10 Please Register/Active intermittent 01336 - Shareweare Version To Decode all DTCs 49-00 Please Register/Active intermittent Pozdrawiam
  12. Witam bardzo chętnie to sprawdzę ale muszę mieć trochę czasu, którego aktualnie brak i czy oby się przypadkiem nic nie spali jak tak podłączę .Pozdrawiam
  13. A czy mógłbyś mi napisać które piny trzeba połączyć w climatroniku i liczniku ?? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności