Skocz do zawartości

Resiak82

  • Liczba zawartości

    179
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Resiak82

  • Urodziny 14.07.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Od kilku dni borykam się z błędami ww. Są to błędy nastawnika kolektora to wiem. Nastawnik nie chodzi stoi w miejscu, co może być przyczyną?
  2. Autko naprawione. Rura idąca do intercoolera była nacięta, przez to że opiera się na filtrze paliwa. Dobrze Robert trafiłeś, dzięki za pomoc
  3. A więc auto odżyło. Rozruszałem sztangę gruszki i wymieniłem te co mogłem wężyki podciśnienia, jeden przy zaworze N18 był popękany. Moc jest ale pojawił się kolejny problem, podczas jazdy przy dodawaniu gazu przy ok 1800 obrotów słychać syczenie z pod maski. Co może być przyczyną?
  4. Witam. Zwracam się do kolegów, którzy ogarniają temat analizy logów. Ogólnie brak mocy, błąd 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference. Dokonałem logi dynamiczne z grupy 003 oraz 011. EGR zaślepiony http://vaglogi.pl/log-011_Z1TwB5A.html http://vaglogi.pl/log-003_n5nPkd.html Z góry dzięki za pomoc
  5. Byłem sprawdziłem. Po zdjęciu wężyka sztanga stoi w miejscu. Kiedyś próbowałem ją ręcznie podnosić ale już wtedy ciężko chodziła. Sprawdzę jutro jeszcze tą sztangę vcdsem
  6. Chodzi Ci o ten wężyk co jest na gruszce?
  7. Ok dzięki. Jutro sprawdzę, tylko czy będzie widoczna z góry sztanga czy się rusza? Nawet nie wiem czy uda mi się zrobić logi dynamiczne w razie czego bo ciężko będzie uzyskać 4000 obr
  8. Witam. Dzisiaj wsiadłem do Passata którym żona jeździ i tu zonk, auto kompletnie nie ma mocy. Gaz w podłogę a on ledwo dochodzi do 3000 obr. Co może być przyczyną? Tak nagle by się turbo skończyło?
  9. Witam. Panowie mam okazję kupić passata b7 2.0 177 KM 4x4 automat DSG, przebieg 200000. Koledzy na co zwrócić uwagę przy zakupie?
  10. Witam. Czy ktoś się orientuje jakie napięcie powinno być na wtyczce nastawnika kolektora. Chodzi mi o sprawdzenie czy gdzieś nie jest przetarty przewód. Chodzi o błąd P2015
  11. Dzięki właśnie to czytałem na forum golfa Tobie nie przecieło oringu przy składaniu? Nie mam nic do stracenia. Pamiętasz może w jaki oring muszę zakupić? Jakiś nr?
  12. Jednak nieszczelność jest w miejscu zaznaczonym strzałką. Czy jest możliwość wymiany uszczelki bez wyciągania pompy? https://www.fotosik.pl/zdjecie/76567572b5cbdcad
  13. Tam jest nieszczelność na pewno. Do góry jest wszystko suche a poza tym pod nastawnikiem nie dawno wymieniłem uszczelkę
  14. Witam. Pojawił się u mnie problem z wyciekiem ropki z pompy. Jakieś pół roku temu wymieniałem uszczelkę tą górną na pompie. Teraz wyciek z dołu. Widać to na załączonym filmiku. Czy ktoś z kolegów uszczelniał własnymi siłami w tym miejscu pompę? Jest możliwość się tam dostania czy trzeba pompę na stół wyciągnąć? https://www.fotosik.pl/zdjecie/19954d0ea4ff8861
  15. Witam. Koledzy, mam taki problem. Autko stało tydzień na delikatnym skosie pod górke. Po tygodniu stania nie chciał odpalić, kręcił ładnie ale niestety tak jakby paliwa nie dostawał. Kiedyś jak wymieniałem uszczelkę w pompie paliwa to był taki sam problem że nie mógł odpalić. Postanowiłem założyć wężyk na pompe i zaciągnąć paliwo buzią i oczywiście pomogło kiedyś jak i teraz jak stał tydzień. Niestety na drugi dzień w siadam do auta i przy odpalaniu musiał trochę dłużej pokręcić i tak się dzieje teraz jak postoi przez noc. Co może być przyczyną panowie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności