-
Liczba zawartości
179 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Resiak82
- Urodziny 14.07.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Mariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Poznań
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1999
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam. Od kilku dni borykam się z błędami ww. Są to błędy nastawnika kolektora to wiem. Nastawnik nie chodzi stoi w miejscu, co może być przyczyną?
-
Autko naprawione. Rura idąca do intercoolera była nacięta, przez to że opiera się na filtrze paliwa. Dobrze Robert trafiłeś, dzięki za pomoc
-
A więc auto odżyło. Rozruszałem sztangę gruszki i wymieniłem te co mogłem wężyki podciśnienia, jeden przy zaworze N18 był popękany. Moc jest ale pojawił się kolejny problem, podczas jazdy przy dodawaniu gazu przy ok 1800 obrotów słychać syczenie z pod maski. Co może być przyczyną?
-
Witam. Zwracam się do kolegów, którzy ogarniają temat analizy logów. Ogólnie brak mocy, błąd 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference. Dokonałem logi dynamiczne z grupy 003 oraz 011. EGR zaślepiony http://vaglogi.pl/log-011_Z1TwB5A.html http://vaglogi.pl/log-003_n5nPkd.html Z góry dzięki za pomoc
-
Byłem sprawdziłem. Po zdjęciu wężyka sztanga stoi w miejscu. Kiedyś próbowałem ją ręcznie podnosić ale już wtedy ciężko chodziła. Sprawdzę jutro jeszcze tą sztangę vcdsem
-
Chodzi Ci o ten wężyk co jest na gruszce?
-
Ok dzięki. Jutro sprawdzę, tylko czy będzie widoczna z góry sztanga czy się rusza? Nawet nie wiem czy uda mi się zrobić logi dynamiczne w razie czego bo ciężko będzie uzyskać 4000 obr
-
Witam. Dzisiaj wsiadłem do Passata którym żona jeździ i tu zonk, auto kompletnie nie ma mocy. Gaz w podłogę a on ledwo dochodzi do 3000 obr. Co może być przyczyną? Tak nagle by się turbo skończyło?
-
Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?
Resiak82 odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B6/B7
Witam. Panowie mam okazję kupić passata b7 2.0 177 KM 4x4 automat DSG, przebieg 200000. Koledzy na co zwrócić uwagę przy zakupie? -
Regeneracja klap kolektora ssącego silnik 2.0 tdi
Resiak82 odpowiedział Łuki0 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam. Czy ktoś się orientuje jakie napięcie powinno być na wtyczce nastawnika kolektora. Chodzi mi o sprawdzenie czy gdzieś nie jest przetarty przewód. Chodzi o błąd P2015 -
Resiak82 obserwuje zawartość → Sterownik Abs
-
Uszczelnienie cieknącej pompy wtryskowej
Resiak82 odpowiedział Jacekp14_2005 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Dzięki właśnie to czytałem na forum golfa Tobie nie przecieło oringu przy składaniu? Nie mam nic do stracenia. Pamiętasz może w jaki oring muszę zakupić? Jakiś nr? -
Uszczelnienie cieknącej pompy wtryskowej
Resiak82 odpowiedział Jacekp14_2005 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Jednak nieszczelność jest w miejscu zaznaczonym strzałką. Czy jest możliwość wymiany uszczelki bez wyciągania pompy? https://www.fotosik.pl/zdjecie/76567572b5cbdcad -
Uszczelnienie cieknącej pompy wtryskowej
Resiak82 odpowiedział Jacekp14_2005 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Tam jest nieszczelność na pewno. Do góry jest wszystko suche a poza tym pod nastawnikiem nie dawno wymieniłem uszczelkę -
Uszczelnienie cieknącej pompy wtryskowej
Resiak82 odpowiedział Jacekp14_2005 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam. Pojawił się u mnie problem z wyciekiem ropki z pompy. Jakieś pół roku temu wymieniałem uszczelkę tą górną na pompie. Teraz wyciek z dołu. Widać to na załączonym filmiku. Czy ktoś z kolegów uszczelniał własnymi siłami w tym miejscu pompę? Jest możliwość się tam dostania czy trzeba pompę na stół wyciągnąć? https://www.fotosik.pl/zdjecie/19954d0ea4ff8861 -
Witam. Koledzy, mam taki problem. Autko stało tydzień na delikatnym skosie pod górke. Po tygodniu stania nie chciał odpalić, kręcił ładnie ale niestety tak jakby paliwa nie dostawał. Kiedyś jak wymieniałem uszczelkę w pompie paliwa to był taki sam problem że nie mógł odpalić. Postanowiłem założyć wężyk na pompe i zaciągnąć paliwo buzią i oczywiście pomogło kiedyś jak i teraz jak stał tydzień. Niestety na drugi dzień w siadam do auta i przy odpalaniu musiał trochę dłużej pokręcić i tak się dzieje teraz jak postoi przez noc. Co może być przyczyną panowie?