PrzemoZak Zgłoś #3161 Napisano 30 Stycznia 2016 Czy licznik z angola pełen fis da się przerobić na europe ? Można zmienić tarczę prędkości nie niszcząc zegarów. Pytam bo mogę kupić tanio taki licznik. Auto z 2002r tak jak mój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dekoder1 Zgłoś #3162 Napisano 30 Stycznia 2016 Tak. Ja mam u siebie licznik po takiej zmienię . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrzemoZak Zgłoś #3163 Napisano 30 Stycznia 2016 długo się bawiłeś ? z czym są kłopoty ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dekoder1 Zgłoś #3164 Napisano 30 Stycznia 2016 Co do czasu to nie pamiętam . Ale Ja dokładalem manetki oraz przewody bo Miałem golasa i teraz mam drugi licznika z pełnym fisem bo przez jakiś czas jeździłem z połowa i licznikiem na angielskiej tarczy . A kodowanie zrobiłem comanderem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrzemoZak Zgłoś #3165 Napisano 30 Stycznia 2016 jak zrobiłeś kodowanie to nie fałszowało ci spalania na galony? i czy prędkość pokazywał dobrze? Mam nadzieje że kodowanie eliminuje te problemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dekoder1 Zgłoś #3166 Napisano 30 Stycznia 2016 Ja wgrałem wsad z innego licznika i kodowanie miałem europejskie . Wszystkie dane typu prędkość i spalanie litry galony masz w wsadzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrzemoZak Zgłoś #3167 Napisano 30 Stycznia 2016 Jeśli zgram wsad z mojego zegara bez fisu i kupie licznik angielski z fisem i podłączę go do auta to śmiało wgram swój program, wcześniej zmienię tarczkę zegara to bedzie git... Tak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dekoder1 Zgłoś #3168 Napisano 30 Stycznia 2016 Mniej więcej . Są dwa sposoby ręcznie wszystko dodasz albo zmiana wsadow. Ale przeczytaj cały post i zobacz ze są dwa rodzaje wsadow różnią się rozmieszczeniem i najlepiej wkleić dane ze starego do nowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrzemoZak Zgłoś #3169 Napisano 30 Stycznia 2016 Czytałem i tyle tego że aż oczy bolą. Wolałem się upewnić. Dziękuje za cierpliwość i pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3170 Napisano 30 Stycznia 2016 (edytowane) PrzemoZak, wyświetlanie km, i spalania w litrach/km zmienisz vag com, a tarcza i wsad mogą zostać angielskie. Jezeli zmienisz tarczę predkościomierza na EU, to i wsad musisz zmienić n a EU. Wsad musisz mieć z takiego samego licznika jak masz, tylko z europy. Ze zwykłego bez fis nie podejdzie. Podaj numer gb to ci powiem jaki (w miarę możliwości) eu wgrać. Edytowane 30 Stycznia 2016 przez tauka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pi0trek121 Zgłoś #3171 Napisano 30 Stycznia 2016 najwięcej roboty jest z przewodami i samo rozbieranie zegarów, a tak to chwila moment Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamasz114 Zgłoś #3172 Napisano 5 Lutego 2016 Witam potrzebuje obrazka pod tekstem Od modelu 2004 występują już liczniki zakończone numerem 8X9(809,829,849), są one zamienne z pozostałymi, ale wsad się trochę różni. Na zdjęciu zaznaczyłem fragmenty, które należy przenieść, w przypadku gdy stary oraz nowy licznik są zakończone na 8X9. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #3173 Napisano 5 Lutego 2016 Witam potrzebuje obrazka pod tekstem Od modelu 2004 występują już liczniki zakończone numerem 8X9(809,829,849), są one zamienne z pozostałymi, ale wsad się trochę różni. Na zdjęciu zaznaczyłem fragmenty, które należy przenieść, w przypadku gdy stary oraz nowy licznik są zakończone na 8X9. Przecież jest w pierwszym poście,trochę poniżej tekstu,który przytoczyłeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrzemoZak Zgłoś #3174 Napisano 8 Lutego 2016 Ma ktoś wsad który podejdzie do angielskiego licznika 3b0920 tak żeby zrobić z niego eupę który podejdzie do b5 fl 2002r 1,8t. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3175 Napisano 8 Lutego 2016 Najważniejszej części numeru nie podałeś... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrzemoZak Zgłoś #3176 Napisano 8 Lutego 2016 (edytowane) sorki 3b0920 927 vo8 VOD Edytowane 8 Lutego 2016 przez PrzemoZak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3177 Napisano 8 Lutego 2016 Generalnie żeby go wsadzić, to trzeba vagiem tylko zmienić kodowanie żeby było km i litry na wyświetlaczu. Wsad musisz zmienić, jeżeli będziesz zmieniał tarcze prędkości na eu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
organiser Zgłoś #3178 Napisano 12 Lutego 2016 witam,posiadam Toledo 2 z 99r 1.9 tdi i chcę zmienić licznik na ten mfa licznik i pająk już siedzą ale nie moge zrobić mu adaptacji w bloku 50 czy możecie zajrzeć do wsadów i ewentualnie je przerobić, czy ten licznik z mfa to immo 3? niby nie pisze w vagu nr VIN 17 znaków tylko sam immo id 14 znaków tu wsad ze starego licznika http://przeklej.org/file/tL0YEX/licznik.stary.bin a tu ten z mfa http://przeklej.org/file/maBR8k/wsad.mfa.bin ewentualnie przesyłam nr vin: VSSZZZ1MZYB045491 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #3179 Napisano 12 Lutego 2016 Jaka jest różnica między licznikiem 3B0920827A a 3B0920829A? Wiem, że 829A jest nowszy a jakieś inne różnice są może? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #3180 Napisano 12 Lutego 2016 Jaka jest różnica między licznikiem 3B0920827A a 3B0920829A? Wiem, że 829A jest nowszy a jakieś inne różnice są może? Różnią się strukturą wsadu tak samo jak 847 z 849 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach