tauka Zgłoś #3261 Napisano 29 Marca 2016 Siema posiada ktoś z was gwint FK zmieniał ktoś z was w ostatnim czasie wkład amortyzatora ? Jakiś zamiennik ktoś coś pilne. A co to ma wspólnego z wymianą licznika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anhel Zgłoś #3262 Napisano 29 Marca 2016 ałłł sory nie tu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #3263 Napisano 30 Marca 2016 Odpięty CAN, manetka podpięta jak w oryginale - nie pomogło. Nadal się resetuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3264 Napisano 31 Marca 2016 Can na 100% nie ma nic do rzeczy. Jedynie uwalony licznik na moje oko. No chyba że jeszcze gdzieś na wiązke masa przebija. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dioda83 Zgłoś #3265 Napisano 31 Marca 2016 Ja stawiam na wiązkę. Jeśli masz możliwość to wytargaj obecny licznik i podepnij go pod zasilacz lub coś podobnego i testuj przez jakiś czas, wtedy wykluczysz usterkę wiązki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #3266 Napisano 31 Marca 2016 Ostatnio się zrobiła taka zależność, że po postoju przez noc, gdy rano odpalam FIS się nie kasuje a po całym dniu łapie reseta... Na weekendzie przejrzę jeszcze wiązkę manetki. Może jeszcze się uda pożyczyć licznik od kogoś... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #3267 Napisano 31 Marca 2016 A może zimne luty w liczniku? W nocy jest chłodno to wszystko ładnie łączy, a jak w dzień jest cieplej to przestaje łączyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #3268 Napisano 31 Marca 2016 A może zimne luty w liczniku? W nocy jest chłodno to wszystko ładnie łączy, a jak w dzień jest cieplej to przestaje łączyć. Nie mam pojęcia, drugi licznik podłożony i ten sam efekt... Nie podchodzi mi to na zimne luty, poza tym tylko FIS się resetuje. No i teraz tylko taka akcja, że kasuje się po postoju przez dzień, jakiś czas temu resetowało nawet po nocy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #3269 Napisano 3 Kwietnia 2016 U mnie się tak w starym działo, najpierw się sam kasował a później już w ogóle nie działała funkcja mfa2. Zmieniłem licznik i wszystko jak należy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PatrykDE Zgłoś #3270 Napisano 7 Kwietnia 2016 (edytowane) Panowie, Mój passek to B5 3BG. Totalny golas jeżeli chodzi o wyposażenie,rocznik 2002.Nie posiada Pełnego Fisa ani 1/2 fis. Więc kupiłem licznik wraz z manetką z anglika. Licznik niestety nie posiada obudowy zewnętrznej (poniżej foto) oraz nie znam pinu licznika. Posiadam kabel VAG KKL i Vag Coma 312.Czy tym vagiem dam radę zgrać pin ze starego licznika i z nowego? Jeżeli nie w jaki interfejs lepiej się zaopatrzyć i czy te poniższe kable będą nadawały się do tego. http://allegro.pl/vag-k-can-liczniki-pin-immo-off-kluczyki-full-diag-i4867838742.html http://allegro.pl/super-tacho-polski-vag-korekta-licznika-pin-immo-i4975307709.html Załóżmy że udało by mi się zgrać wsad do nowego licznika.Czy po wgraniu wsadu europejskiego będę musiał zmieniać tarczę licznika, czy przestawią się wskazania mile/km na wyświetlaczu jak i na samej wskazówce? Szczerze mówiąc jeżeli by szło to chciał bym wymienić tarczę na tą bez mil, czyli tą ze starego licznika , czy jest taka możliwość? Teraz ostatnie pytanie. Co z czujnikiem temperatury zewnętrznej jak nie posiadam climatronica tylko ręczną klimę? Edytowane 7 Kwietnia 2016 przez PatrykDE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #3271 Napisano 7 Kwietnia 2016 Jak wgrasz wsad z wersji eu to skala predkosciomierza będzie wg licznika bez fisa i możesz przełożyć tarczki. Co do wgrywanie kluczyków przez vag coma to byś musiał zmienić pastylki w kluczykach bo immo3 jest jednorazowego kodowania. Żeby zostały stare pastylki to trzeba przekopiować informacje o kluczykach ze starego licznika do nowego. Ja robiłem to vag commanderem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PatrykDE Zgłoś #3272 Napisano 7 Kwietnia 2016 Czyli po wgraniu wsadu z licznika EU do Angola i tak trzeba zmienić tarczki dobrze rozumiem? A co z czujnikiem temperatury zewnętrznej jak nie posiadam climatronica tylko ręczną klimę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3273 Napisano 8 Kwietnia 2016 Czujnik temperatury musisz zamontować i podłączyć do licznika. Co do km na liczniku, to nie musisz zmieniać wsadu. Wystarczy zmienić kodowanie licznika, i będziesz miał km i litry. Jeżeli natomiast chcesz zmienić tarczke to wsad obowiazkowo zmieniasz. Te kable powinny dac radę z wgraniem wsadu. Co do kodowania kluczyków, to tak jak pisał cultus3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #3274 Napisano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) Tauka muszę troszkę Cię poprawić w sprawie temperatury, Patryk masz polifta więc jak masz climatronic to na pewno czujnika nie musisz podłączać i temperatura normalnie się będzie wyświetlać, bo i tak czujnik jest podpięty do licznika pomimo że golas i dalej canem idzie do climatronica. Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez CULTUS3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3275 Napisano 8 Kwietnia 2016 Cultus3 muszę troszkę Cię poprawić w sprawie temperatury, bo Patryk wyraźnie napisał że nie ma climatronica, tylko klime ręczną, więc i czujnika nie będzie miał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dioda83 Zgłoś #3276 Napisano 8 Kwietnia 2016 A co z czujnikiem temperatury zewnętrznej jak nie posiadam climatronica tylko ręczną klimę? To bankowo musisz zrobić to tak jak napisał tauka Czujnik temperatury musisz zamontować i podłączyć do licznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #3277 Napisano 8 Kwietnia 2016 A czy ktoś ogarnął już temperaturę w przypadku auta z klimatronikiem z roku 1997? Mam licznik full fiss bez can i nie pokazuje mi temperatury na liczniku nadal. Mam dokładać drugi czujnik z przodu auta czy jak to ogarnąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3278 Napisano 8 Kwietnia 2016 Musisz sprawdzic w liczniku pin26 t32b czy masz przewód i czy idzie on do pinu1 t20 climatronica. Jeżeli nie ma to pociagnij ten przewód i powinno zadziałać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CULTUS3 Zgłoś #3279 Napisano 8 Kwietnia 2016 Cultus3 muszę troszkę Cię poprawić w sprawie temperatury, bo Patryk wyraźnie napisał że nie ma climatronica, tylko klime ręczną, więc i czujnika nie będzie miał To wyszło tylko moje nie doczytanie Ale zaznaczyłem że musi być climatronic więc czuję się w 50% wytłumaczony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3280 Napisano 8 Kwietnia 2016 To wyszło tylko moje nie doczytanie Ale zaznaczyłem że musi być climatronic więc czuję się w 50% wytłumaczony Jesteś wytłumaczony w 50% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach