Jump to content

PatrykDE

  • Content count

    36
  • Joined

  • Last visited

About PatrykDE

  • Birthday 07/26/1995

Informacje osobiste

  • Imię
    Patryk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Starogard Gdański

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2005

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam.pierwsze to Po zakodowaniu, kalibracji czujnika skrętu niby wszystko jest okej, ale kontrolka ESP nadal się pali, ABS się nie świeci ale nie działa. Czujnik skrętu w BS 001 Status OK, W bloku pomiarowym 05 czujnik skrętu również reaguje., Do tego wywala mi taki o to błąd W ABS. 18256 -Please chceck DTC Memory of engine controller, P1848 35-00. W ECU 17931 - Crash Signal forum airbag Controller : implausible signal P1523 35-10--- Intermittent 18062 - Please check DTC Memory of instrument Cluster P1654 35-00 W Liczniku 01177 - Engine control unit 64-10 Not currently testable - intermittent Ogóle sprawa wygląda tak że Passat jest z 2005r. Siedział w nim silnik AVF, niestety klękł i wleciał AVG z wiązką i ECU NA 121 Pin obsługujący ESP. z audi a4 b5 2000r.Błedy mogą sobie wyskakiwać pod vagiem, ale najważniejsze jest to aby działało ESP I ABS.Czy jest ktoś mi w stanie w tym pomóc? Bo jazda bez ABS i ESP nie jest najlepszym pomysłem, tym bardziej że jeździ nim też kobieta,a mi to spokoju nie daje.
  2. PatrykDE

    Amortyzatory wymiana

    Witam wszystkich, Ja znowu się męczę z zawieszeniem sportline, passata kupiłem niedawno ale już wiem że zawias mi nie pasuje. Jest bardzo sztywny, czuć najmniejsze nierówności, nawet mogę to porównać do audi a4 b7 ponieważ właśnie z niego się przesiadłem na passata, z myślą że będzie wygodniejszy ale jednak nie jest. Byłem na teście amortyzatorów, przód wyszedł 92%, a tył 87%.Szkoda by je było zmieniać ale chyba będzie trzeba, bo komfortu brak. Szukać oryginalnych używanych mcpersonów czy zmienić tylko amorki ?
  3. Witam, jaka jest dokładnie komórka odpowiedzialna za komunikat immo na fis , i ewentualnie jaką wartość wpisać aby już nie wyskakiwał ? Kontrolka już usunięta fizycznie , tylko komunikat został. Licznik 847E.
  4. Witam, jestem po zmianie licznika z 3C0920871E na 3C0920871T z końca 09roku . Pacjent to Passat B6 z listopada 07.roku . Radio rcd300,Gateway E, zestaw telefoniczny premium z klawiaturą, do tego kierownica multifunkcyjna. Nie zależy mi na PL menu i stagingu, ale na samym menu/ustawienia (w starym liczniku była zakładka settings, można było zmienić date, czas L&H,język) którego teraz nie mam, guzik odpowiedzialny za przełączanie funkcji na kierownicy nie działa (strzałki góra,dół i OK działa), nie mogę sterować utworami na radiu, brak conv L&H w liczniku mimo tego że jest i działa. Również nie wyświetla mi zestawu do rozmowy na FIS/ie. Temperatury oleju brak.Muszę teraz zmienić kodowanie licznika, kierownicy czy jak ,żeby to wszystko działało i się wyświetlało jak należy. Odłączenie aku na 30 min nic nie pomogło.Ogólnie olał bym ten temat gdyby nie to że nie mogę teraz wykorzystać w pełni multifunkcji chociażby do zmiany utworów muzyki. Z kodowaniem nie powinno być problemu w razie czego, posiadam VCDS/A. Pytanie zadaje ze względu na to że z tych całych 58 stron w końcu nie znalazłem odpowiedzi konkretnej na temat samego menu/ustawienia i problemu z guzikiem funkcyjnym. Jeszcze jedno, jaki jest numer ramki? kolor srebrny , bo na portalach jest praktycznie niedostępny więc muszę zamówić w aso.
  5. PatrykDE

    czujnik temperatury spalin B6

    No wszystko okej, ale który to jest w końcu czujnik. Ten przed dpf/em czy za? a może gdzieś indziej się znajduje. Sam szukam właśnie tego czujnika temperatury i nie mogę dojść który to jest.
  6. Przekaźniki sprawdzone i dla pewności podmienione na inne, bez skutku niestety. Czy istnieje jakaś szansa że coś jest uszkodzone w skrzyni biegów?
  7. Witam wszystkich. Niedawno u mojej kobiety robiłem przekładkę silnika wraz ze skrzynią biegów ze względu na słabą kompresję w ATJ i wyjącą skrzynią biegów. Było 1.9TDI ATJ + skrzynia 6b i swap wykonany na AVB + skrzynia DQS. Od tego czasu prędkościomierz zaczął wariować aż w końcu przestał działać w ogóle. Powiedzmy że raz w tygodniu zadziała na 3 minuty gdy auto jest po postoju nocnym. Do tego wraz z prędkościomierzem doszedł problem z wskaźnikiem paliwa który wariuje i robi co chce. Najczęściej wskaźnik wariuje podczas nawet delikatnego skrętu lub bardzo słabych ruchów na kierownicy.VCDS nie pokazuje żadnych błędów. Czujnik prędkości przy skrzyni biegów podmieniłem na inny sprawny i nie rozwiązało to problemu. Również zmiana ECU oraz licznika nic nie dała. Wtyczki przy skrzyni oraz pompce paliwa są całe i mają przejścia.Podczas testu VCDS wskaźniki działają poprawnie. Również po zmostkowaniu wychylają się na maksa. Sama instalacja wydaje się być cała, zero zaśniedziałych pinów. Kurcze nie mam już pomysłu gdzie szukać usterki, jeszcze z wskaźnikiem paliwa to pół biedy bo tylko co chwilę piszczy bo widzi rezerwę ale bez prędkościomierza "nie da się" jeździć ,a przynajmniej kobieta nie ogarnia. Passat 2000r.
  8. Witam Panowie po długiej przerwie,co prawda na tą chwilę nie posiadam Passata ale mam problem w sumie który w paszczurach zapewne też występuje,chodzi o Galaxy MK1 1.9 TDI AFN, w aucie było wszystko okej do czasu kiedy zacząłem odczuwać spadek mocy.Teraz kiedy się to dzieje? Dzieje się kiedy silnik ma powyżej 40 stopni i jest bardzo słaby od 800 do 3000tyś obr, po przekroczeniu tej granicy czuć strzał mocy i momentalnie wkręca się i jedzie jak szatan.Na zimnym silniku czasami to występuje a czasami nie.Drugi problem to że samochód odcinał czasami przy 90km/h a czasami przy 150km/h.Po podłączeniu VCDS/a wyskoczył błąd z przeładowaniem także wynik był wiadomy, wyciągam i czyszczę geometrię. Jakie było moje zdziwienie kiedy się okazało że geometria jest okej.Dla świętego spokoju i tak ją rozebrałem i wyczyściłem,teraz przynajmniej nie ma już problemu z przechodzeniem w tryb awaryjny.A co do mocy auta jedzie jak jechało,dalej w dolnych partiach obrotów tak jak wyżej pisałem to niesamowity muł.Auto nie kopci, została podmieniona przepływka i N75, nic nie pomogło.Nowe wężyki również wleciały.Ogólnie zauważyłem że pali również więcej. Jeździ na oleju 5W40.Dawka ustawiona na 3.0mg a kąt na 42.Kat wycięty, a egr odłączony i zaślepiony. Poniżej zamieszczam linki do logów, może z nich uda się coś wywnioskować bo już powoli rozkładam ręce.Logi robione na 4 biegu do samego końca. 003-008-011 4 bieg. http://log.malonetuning.com/chart/232753#H8KLCAAGwovDvVoCA23CjU0Ow4IgEMKFw6%2FDgnomKVrDtTDChAXDisKETlLCocKBwqnCqcKeXsKgScOjw4LDpXvDn8O7MUY9w5LDs8OOwpEww6TCtC5Fw4FgwqHCmXPDisO8wqEqQQXCisKUwp3CkMOaSXxRFsKUwoQbwrrCjVtjw69Mw6wJwr0TV0jCmnkGw4krw70jwrfCgzjDr8OxfcOMwqjDjGHCkn5TwpM%2Fw4AMwqBhwoQLXMOhBMK6wr4pw51TbsKVVMKWwpnDu8KqHsKtw70CwrUcfD7DkAAAAA%3D%3D 001-008-011 4 bieg. http://log.malonetuning.com/chart/232754#H8KLCAAxwo7DvVoCA23CjU0Ow4IgEMKFw6%2FDgnomKVrDtTDChAXDisKETlLCocKBwqnCqcKeXsKgScOjw4LDpXvDn8O7MUY9w5LDs8OOwpEww6TCtC5Fw4FgwqHCmXPDisO8wqEqQQXCisKUwp3CkMOaSXxRFsKUwoQbwrrCjVtjw69Mw6wJwr0TV0jCmnkGw4krw70jwrfCgzjDr8OxfcOMwqjDjGHCkn5TwpM%2Fw4AMMMOCBcKuwqDDoQTCusK%2BKcOdU27ClVTClsKZw7vCqh7CrcO9AkYpJ8Kow5AAAAA%3D
  9. Witam. Od paru dni mam problem z moim pasztetem, 3 dni temu czyściłem kolektor dolotowy i egr z nagaru. Od tego czasu mam wrażenie że auto słabiej jedzie i zaczęło wywalać błąd egr, natomiast jest chyba jeszcze problem z MAF i dla tego mam prośbę i sprawdzenie logów. Oprócz tego po czyszczeniu egr klapa gasząca jakoś dziwnie zaczęła działać. niby gruszka ją zamyka ale i tak mocno "zabuja" silnikiem, dopiero jak sam ręcznie zamknę klapę to auto ładnie zgaśnie bez jakiegokolwiek bujania. Zrobiłem logi podczas jazdy na 3 i 4 biegu z kanałów 3/8/11 i w bassicu. http://vaglog.pl/log-003_008_011_xSDqn.html http://vaglog.pl/log-003_008_011_yM7HTaQ.html Ten błąd jeżeli skasuję to wraca za 2 minuty albo 3/4 godziny. Tutaj reszta w bassicu. Dodam tylko jeszcze że wszystkie wężyki od podciśnień wymieniłem na takie gumowe zbrojone
  10. Panowie, ma ktoś wsad do licznika vdo 3b0 920 822 A wersja EU? Bo posiadam licznik z takim numerem tylko ze anglik, przełożyłem juz tarczki, zostaje tylko zmiana wsadu.
  11. PatrykDE

    Zmiana podświetlenia zegarów

    Panowie, kupiłem licznik 3b0 919 890A , wszystko ładnie pięknie, problem w tym że nie działa w nim podświetlenie zegarów i wskazówek. Podłączyłem go na krótko i wszystko działa prócz podświetlenia. Próby odpalenia przeprowadzam na stole, na PIN 20 jest dany + , reszta mas i plusów też podłączona.
  12. No i już po wszystkim, winien takiego spalania był nieszczelny wężyk do n75, przy okazji "przeglądu" wymieniłem też filtr paliwa i filtr powietrza. Teraz z powrotem spalanie na postoju wynosi 0,4/0,5l a do prędkości 90km/h wychodzi 4,3 ;>
  13. Podczas gdy robiłem logi, samochodu nie szło dogrzać, na liczniku było 90" jak wryte a na vagu nie chciało więcej jak 74' wbić, co nie zmienia faktu że czujnik już wymieniłem, ładnie pokazuje w ecu i na liczniku 90',spalanie też zeszło ale tylko i wyłącznie na postoju.Było 0.9l teraz jest 0,6/07 ale podczas jazdy dalej spalanie jest wysokie.Odkąd też zaczął się właśnie problem ze spalaniem z lewej strony od skrzynki bezpieczników zaczęło się wydobywać dziwne pstryknięcie co jakiś czas podczas jazdy lub na postoju po lekkim przegazowaniu. Jak zakładam jest to pewnie jakiś przekaźnik, podczas gdy "pstryknie" naglę spalanie znowu wzrasta i po chwili znowu się normuje, wygląda to tak jak by sobie jakieś "ssanie" załączał, chociaż nie wiem czy coś takiego jest w PD. Styki w kostkach były czyszczone nie dawno, a piny po doginane także to raczej wykluczam. A i bym zapomniał, gdy jest zimny spalanie jest normalne i jest takie jakie było kiedyś, wraz ze wzrostem temp. do ok 50' + idzie do góry spalanie na postoju i podczas jazdy.
  14. Witam. Z dnia na dzień paszczur zaczął palić ogromne ilości paliwa. Na postoju zawsze było 0.4l/H teraz jest 0.9/1.0. Spalanie średnie też wzrosło, przed tem było ok. 5.2l/100 a teraz nie mogę zejść poniżej 8/9l przy bardzo oszczędnej jeździe. Ogólnie po wlaniu 15l przejechałem 150km więc wychodzi i nawet więcej niż na fis .Do tego rano podczas zapalania cały się trzęsie przez 10 sec <świece sprawne>. Dodam tylko jeszcze że egr jest zastąpione flanszą a wężyk zaślepiony. Poniżej daję logi, może coś z nich wyniknie. Dynamiczne;Tutaj w dwóch próbach zacząłem od 1500-4000 na 3 biegu i na drugich 1500-4000 na 4 biegu. http://vaglog.pl/log-001_003_004_caFmbh5.html http://vaglog.pl/log-001_003_004_14CDx.html http://vaglog.pl/log-003_008_011_yEB9ob.html http://vaglog.pl/log-008_010_011_7x44C8.html Statyczne; http://vaglog.pl/log-001_6ucTi.html http://vaglog.pl/log-003_wDt9za.html http://vaglog.pl/log-013_Eeq2sqM.html http://vaglog.pl/log-018_EZmpSw.html http://vaglog.pl/log-023_l6E85bc.html http://vaglog.pl/log-000_5f6amU.html http://vaglog.pl/log-004_1dc6SOp.html http://vaglog.pl/log-007_MotYX.html http://vaglog.pl/log-011_9D3dLgp.html Po skasowaniu błędu czujnika temp. nie wraca od razu , tylko po kilku dniach.Po za tym często występują notlaufy ,podczas przyspieszania.Czasami 2 tyg. nic się nie dzieje a czasami 10 razy przez cały dzień odetnie. Czy czujnik temperatury może powodować aż tak wysokie spalanie?
  15. U mnie też króciec dostał luzu. Póki co to mam to zaklejone klejem dwuskładnikowym do metalu. Ale mam takie wrażenie że i tak nie jest to do końca szczelne ponieważ czasami brakuje hamulców po 2 wciśnięciach pedału oraz później tak jak by turbina się załącza czego przed tym defektem nie było. No i teraz dzięki takiemu tematowi wiem co i jak zrobić ,aby to ponownie działało jak należy bez wymiany pompy. Kwestia tylko czy może pamiętasz/pamiętacie jaka była średnica tych gumowych węży które zostały użyte w poradniku?
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy