Pokonamwas Zgłoś #3241 Napisano 21 Marca 2016 (edytowane) A był can do climatronika seryjnie dociagniety? czy musiałes go dokładać? nie sprawdzałem czy jest pociągniety can . na ktorym pinie ma być? ok w takim razie kupie ten panel i sprawdze . dzięki wielkie wam jak zamontuje panel dam znać. symbol silnika ATJ wydaje mi sie że jest tam Can? Edytowane 21 Marca 2016 przez Pokonamwas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3242 Napisano 21 Marca 2016 - połączyc pin8 T32b licznika z pinem2 T20 climy - computer data line - połączyc pin9 T32b licznika z pinem3 T20 climy - computer data line Były te kable, czy je dokładałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pokonamwas Zgłoś #3243 Napisano 21 Marca 2016 nie było tych kabli . ten był upewnic sie ze jest polączenie miedzy pin25 T32a licznika a pin1 T12 climy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3244 Napisano 21 Marca 2016 No czyli nie było can. W przedliftach can byl jeszcze taki szczątkowy. Dlatego musisz teraz zmieniać panel na poliftowy z can. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #3245 Napisano 22 Marca 2016 Jestem po montażu 1/2 FIS z 3BG w Passacie B5 1.9 TDI AFN. Aby zamontować licznik z 3BG musiałem zmienić ECU na 018GA. Zauważyłem, że gdy auto postoi przez całą noc to FIS się kasuje (średnie spalanie, zasięg, przejechane kilometry). Jednak licznik przebiegu dziennego (pod prędkościomierzem) nie jest wyzerowany. Oczywiście mam na myśli tryb 2 w FIS'ie (bo 1'ka to wiadomo kasuje się sama). Gdzie szukać przyczyny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3246 Napisano 22 Marca 2016 Strzelam na uszkodzony licznik, bo to jest tylko i wyłącznie funkcjonalność licznika. Albo spróbuj wrzucić inny wsad, może coś to pomoże. A na pewno nie zaszkodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #3247 Napisano 22 Marca 2016 Albo spróbuj wrzucić inny wsad, może coś to pomoże. A na pewno nie zaszkodzi. Akurat mam problem z odczytaniem wsadu... Za pierwszym razem gdy połączyłem się Commanderem z licznikiem by odczytać PIN do immo wszystko było OK. Po zakończonym montażu 1/2FIS chciałem zmienić sobie przebieg na właściwy oraz ustawić podświetlenie wskazówek - niestety Commander ma problem z odczytaniem wsadu - odczytuje 4 linijki wsadu, PIN do immo jest 6 cyfrowy oraz odczytany przebieg jest zupełnie inny niż wyświetlany na liczniku. Na szczęście zapisałem sobie swój wsad przy pierwszym odczycie (gdy potrzebowałem PIN do immo) ale nie jestem pewien czy podczas wgrywania go nie przerwie się proces... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3248 Napisano 22 Marca 2016 Zrób reset licznika licznika w komanderze. Też tak mi się czesto zdarza, ze tylko 4 liniki czyta. Jak to nie pomoże, to odłącz na chwilę aku i wtedy zadziała. Tylko skoro na ori wsadzie jest ten bład z kasowaniem, to wgraj inny wsad, dla pewności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #3249 Napisano 22 Marca 2016 Masz może jakiś pewny wsad? Licznik obecny to 3B0920829AX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #3250 Napisano 22 Marca 2016 OO, patrzę post z Fejsbuka:P Tam też pisałem, albo uwalona płyta ale raczej wsad. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3251 Napisano 22 Marca 2016 (edytowane) Tutaj taki sam problem jak Twój, a w ostatnim poście wsad. Ja mam niestety tylko 929ax. Edytowane 22 Marca 2016 przez tauka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #3252 Napisano 27 Marca 2016 Kolejny licznik podłożyłem i problem jest nadal. Może trochę dłużej się nie kasował... 25.03 wieczorem założyłem nowy licznik. 26.03 rano - OK, nie skasował się. 26.03 wieczór - OK, nie skasował się. 27.03 rano - skasował się... Poprzedni potrafił się skasować po 3h postoju, po całej nocy ale potrafił też przez cały dzień się nie skasować... Nie wiem czy to ma znaczenie ale napiszę... Moja manetka od FISu jest podpięta następująco: Wtyczka T32b zielona(licznika)------Wtyczka T6e czarna(przy przełącznikach zesp.) 23 ------------------------------------------------------------------------ 2 24 ------------------------------------------------------------------------ 1 25 ------------------------------------------------------------------------ 4 Wtyczka T32a niebieska(licznika) 7 -------------------------------------------------------------------------- 3 Piny 1,2,4 są podpięte zgodnie z powyższym schematem, zaś pin 3 podpięty jest do masy (stelaża deski rozdzielczej). Czy to miałoby wpływ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3253 Napisano 27 Marca 2016 Raczej nie powinno, bo to po prostu ma być masą, która jest przekazywana na piny po naciśnięciu przycisków. A czemu nie wpiałeś się w ten przewód co trzeba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #3254 Napisano 27 Marca 2016 A czemu nie wpiałeś się w ten przewód co trzeba Bo nie miałem lutownicy wtedy gdy podpinałem wiązkę manetki A "na skrętkę" tego nie chciałem podpinać Dziś jeździłem z odpiętą manetką FIS - rezultat ten sam - fis skasowany... Czyli manetkę,jej wiązkę, liczniki mogę wykluczyć. Chyba, że drugi licznik też jest zdechnięty... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3255 Napisano 27 Marca 2016 Spróbuj jeszcze jeden licznik. Załóż zwykły z mfa w zegarku nawet, jeżeli w nim też się tak będzie działo, to wina gdzieś w wiazce. Byłbyś wyjątkowym pechowcem, jakbyś trafił dwa zepsute liczniki. Ja mam kilka licznikow, i w żadnym mu się tak nie działo. A pisałeś do ludzi z tego tematu, co Ci wrzuciłem, czy jakiś to rozwiązali? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #3256 Napisano 28 Marca 2016 A pisałeś do ludzi z tego tematu, co Ci wrzuciłem, czy jakiś to rozwiązali? 3 osoby z tego tematu miały taki problem. Pierwsza z nich - napisałem do niego PW - czekam na odpowiedź. Druga - wymiana licznika pomogła. Trzecia - jest to osoba co sprzedała mi licznik. Jeszcze jutro sprawdzę 3 rzeczy, jak one nie zadziałają to będę szukał następnego licznika do próbowania Edit: Przez noc fis się nie skasował, wczoraj wystarczyło mu 4h by go zresetowało... Dziś podpiąłem masę manetki pod pin 7 niebieskiej wtyczki licznika. Dodatkowo odpiąłem CAN od ECU i zobaczymy co się będzie działo - póki co denerwująca jest jazda z komunikatem stop i czerwoną kontrolką oleju - info do tego właśnie leci po CAN. Ale spróbować trzeba więc trochę się pomęczę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3257 Napisano 28 Marca 2016 (edytowane) A może masz manetke uszkodzona, i gdzieś robi się zwarcie do masy na resecie... Jak by zmiana licznika nic nie pomagała sprawdziłbym jeszcze to. Ewentualnie gdzieś wiązka od manetki. Edytowane 28 Marca 2016 przez tauka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #3258 Napisano 28 Marca 2016 A może masz manetke uszkodzona, i gdzieś robi się zwarcie do masy na resecie... To nie ona - jeździłem z odpiętą i było to samo... Ewentualnie gdzieś wiązka od manetki. Jak nadal problem będzie to jeszcze ja odepnę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deejaysebi Zgłoś #3259 Napisano 29 Marca 2016 Panowie a może ktoś poda procedurę dla benzyny 1.8 APT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anhel Zgłoś #3260 Napisano 29 Marca 2016 Siema posiada ktoś z was gwint FK zmieniał ktoś z was w ostatnim czasie wkład amortyzatora ? Jakiś zamiennik ktoś coś pilne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach