Skocz do zawartości

PrzemoZak

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O PrzemoZak

  • Urodziny 13.12.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemo
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gródek

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Koledzy jaki wsad podpasuje zamiast angielskiego 3B091993OB (auto diesel 1.9 tdi)
  2. jak da rade to daj odnośnik bo doszedłem do czwartej strony twoich postów i wymiękam.
  3. Koledzy zmieniłem sobie licznik za pól-fis wszystko działa pięknie dzięki temu forum .Zostaje jeden kłopot z radiem. gdzie znajdę kod do radia? może jest gdzieś zapisany we wsadzie licznika? POMOCY !!! bo szkoda radia.
  4. Dzięki. Mam jeszcze jeden problem taki że jak twożę zmodyfikowany wsad to komp zapisuje go jako bib a nie jako eep czy jakoś tak. A takiego pliku już mi nie wykrywa
  5. Witam.Mam taki problem,w niebieskiej złączce do zegarów mam zajęty 7 pin a wolny 6.czy tam podłączyć kabel do setrowania fisa??
  6. Ma ktoś wsad który podejdzie do angielskiego licznika 3b0920 tak żeby zrobić z niego eupę który podejdzie do b5 fl 2002r 1,8t.
  7. Czytałem i tyle tego że aż oczy bolą. Wolałem się upewnić. Dziękuje za cierpliwość i pomoc
  8. Jeśli zgram wsad z mojego zegara bez fisu i kupie licznik angielski z fisem i podłączę go do auta to śmiało wgram swój program, wcześniej zmienię tarczkę zegara to bedzie git... Tak ?
  9. jak zrobiłeś kodowanie to nie fałszowało ci spalania na galony? i czy prędkość pokazywał dobrze? Mam nadzieje że kodowanie eliminuje te problemy.
  10. Czy licznik z angola pełen fis da się przerobić na europe ? Można zmienić tarczę prędkości nie niszcząc zegarów. Pytam bo mogę kupić tanio taki licznik. Auto z 2002r tak jak mój.
  11. Ja rozwiązałem u siebie problem Okazało się że mam nieszczelność rury intercolera, przez co łapał nieznacznie lewe powietrze. Nieszczelność była widoczna tylko w momencie kiedy silnik schodził z obrotów a turbina pędem tłoczyła jeszcze powietrze.
  12. Ja mam tak samo. Mam 1.8t AWT 2002r jak zimny to szarpie i gaśnie, jak ciepły to super. Zmieniłem czujnik temperatury bo nie było ssania, przepływomierz BOSH i świece NGK Platyna. Niestety poprawa nieznaczna. :rozpacz - - - - - aktualizacja - - - - - Ale gaz sekfęcyjny a tam jest listwa z zaworkami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności