dioda83 Zgłoś #3141 Napisano 17 Stycznia 2016 Zależy który rok passata., czy masz can czy nie... Tak jest, swoją drogą sprawdź czy w numerze zegarów masz 920 (CAN) czy 919 (Linia K). przykładowy zapis 3B1 919 890 A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleosuza Zgłoś #3142 Napisano 17 Stycznia 2016 Dzięki, sprawdzę i pomyślę co dalej, a rok mojego passka to 98. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3143 Napisano 17 Stycznia 2016 rok mojego passka to 98. To na 100 % masz 919. Musisz jeszcze sprawdzić czy w zielonej kostce w pinach 19 i 20 masz przewody. Jeżeli tak to pójdzie Ci licznik 920. Jeżeli nie to albo musisz szukać fis bez can, albo zmiana ecu i dokladanie komunikacji. Obstawiam że ich nie będzie. Mam ten sam rocznik i musiałem zmieniać ecu i ciągnąć kable. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@jsteR Zgłoś #3144 Napisano 19 Stycznia 2016 To na 100 % masz 919. Musisz jeszcze sprawdzić czy w zielonej kostce w pinach 19 i 20 masz przewody. Jeżeli tak to pójdzie Ci licznik 920. Jeżeli nie to albo musisz szukać fis bez can, albo zmiana ecu i dokladanie komunikacji. Obstawiam że ich nie będzie. Mam ten sam rocznik i musiałem zmieniać ecu i ciągnąć kable. Ciągnąc kable a dokładnie do czego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #3145 Napisano 19 Stycznia 2016 Ciągnąc kable a dokładnie do czego? Do sterownika silnika jeśli nie ma obecnie CAN w aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@jsteR Zgłoś #3146 Napisano 19 Stycznia 2016 Okey, dzięki. Sam przymierzam sie do zmiany ecu liczników z fl'a komfort itd. Ale na razie zbieram informacje :ok Mam tego z zielonymi zegarami, masakra, ile bedzie roboty :rozpacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3147 Napisano 19 Stycznia 2016 Nooo, a jeszcze jak masz map sensor w kompie a nie na rurze to już w ogóle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #3148 Napisano 19 Stycznia 2016 Mam tego z zielonymi zegarami, masakra, ile bedzie roboty Nawet nie wiem czy będziesz mógł tak łatwo zmienić ECU na takie z CAN bo w Twoim roczniku był też ECU starego typu z map sensorem wewnątrz... Zapytaj o to najlepiej w temacie "Montaż licznika z CAN w aucie bez CAN" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@jsteR Zgłoś #3149 Napisano 21 Stycznia 2016 Dokładamy kawałek rury od IC/TURBO i mamy czujnik Pytałem już kiedyś i się właśnie dowiedziałem, pracy bedzie nie miara, ale mam to już przed oczami zegary z FL z full fisem :jupi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3150 Napisano 21 Stycznia 2016 Dokładamy kawałek rury od IC/TURBO i mamy czujnik No a kable do tego? wszystko bedziesz przerabiał? to nawet immo nie masz w liczniku tylko w boxie... mam to już przed oczami zegary z FL z full fisem ja też Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@jsteR Zgłoś #3151 Napisano 21 Stycznia 2016 Pisząc ze mam to przed oczami, miałem na myśli tylko w głowie :rozpacz Wystarczy wymienić wiązkę całą silnika (chyba :noniebardzo) Jesteś pewien że nie mam immo w liczniku?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3152 Napisano 21 Stycznia 2016 Pisząc ze mam to przed oczami, miałem na myśli tylko w głowie :rozpacz Zrozumiałem co napisałeś. Taki żarcik z mojej strony Jesteś pewien że nie mam immo w liczniku?? Skoro masz map sensor w sterowniku, to pewnie masz immo1, a one było w boxie nie w liczniku. Łatwo to sprawdzić, bo jeżeli jest w boxie to vagiem połączysz się przez moduł 25-immobiliser. Jeżeli masz w liczniku to podczas próby łączenia się z 25 wyskoczy żeby połączyć się z 17-instruments. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #3153 Napisano 21 Stycznia 2016 Łatwo to sprawdzić, bo jeżeli jest w boxie to vagiem połączysz się przez moduł 25-immobiliser. Jeżeli masz w liczniku to podczas próby łączenia się z 25 wyskoczy żeby połączyć się z 17-instruments. A ja mam Immo2 i łączę się bez problemu z Immo (25) :ocochodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3154 Napisano 21 Stycznia 2016 Hmmm, ja mam immo2 i jak chcę się połączyć z 25 to wyskakuje że wybierz 17, w tych okienkach co normalnie numery modulow wyświetla . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #3155 Napisano 21 Stycznia 2016 Ja to robię oryginalnym VCDS'em jak coś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #3156 Napisano 21 Stycznia 2016 Nawet jak IMMO jest poza licznikiem to z reguły w zakładkę 25 VCDS się połączy. IMMO I liczniki z zielonym podświetleniem. IMMO II niebieskie podświetlenie w przedliftach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3157 Napisano 21 Stycznia 2016 No właśnie jak jest poza licznikiem to powinno przez 25 łączyć z immo. Jak jest w liczniku, to koduje się immo przez 17. A przynajmniej powinno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pemek2610 Zgłoś #3158 Napisano 26 Stycznia 2016 Panowie pytanie z innej beczki. Jakiś kolega z forum miał robić coś w stylu Vfiza Wiadomo coś w tej sprawie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #3159 Napisano 26 Stycznia 2016 Nie z naszego forum,ale jak na razie nic się nie ruszyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #3160 Napisano 27 Stycznia 2016 Vfiz kosztuje około 550 zł z tego co widzę.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach