Skocz do zawartości
pogromca

Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

Rekomendowane odpowiedzi

Zależy który rok passata., czy masz can czy nie...
Tak jest, swoją drogą sprawdź czy w numerze zegarów masz 920 (CAN) czy 919 (Linia K). przykładowy zapis 3B1 919 890 A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, sprawdzę i pomyślę co dalej, a rok mojego passka to 98.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rok mojego passka to 98.

 

To na 100 % masz 919. Musisz jeszcze sprawdzić czy w zielonej kostce w pinach 19 i 20 masz przewody. Jeżeli tak to pójdzie Ci licznik 920. Jeżeli nie to albo musisz szukać fis bez can, albo zmiana ecu i dokladanie komunikacji. Obstawiam że ich nie będzie. Mam ten sam rocznik i musiałem zmieniać ecu i ciągnąć kable.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To na 100 % masz 919. Musisz jeszcze sprawdzić czy w zielonej kostce w pinach 19 i 20 masz przewody. Jeżeli tak to pójdzie Ci licznik 920. Jeżeli nie to albo musisz szukać fis bez can, albo zmiana ecu i dokladanie komunikacji. Obstawiam że ich nie będzie. Mam ten sam rocznik i musiałem zmieniać ecu i ciągnąć kable.

 

Ciągnąc kable a dokładnie do czego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciągnąc kable a dokładnie do czego?

 

Do sterownika silnika jeśli nie ma obecnie CAN w aucie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okey, dzięki. Sam przymierzam sie do zmiany ecu liczników z fl'a komfort itd. Ale na razie zbieram informacje :ok

 

Mam tego z zielonymi zegarami, masakra, ile bedzie roboty :rozpacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nooo, a jeszcze jak masz map sensor w kompie a nie na rurze to już w ogóle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam tego z zielonymi zegarami, masakra, ile bedzie roboty

 

Nawet nie wiem czy będziesz mógł tak łatwo zmienić ECU na takie z CAN bo w Twoim roczniku był też ECU starego typu z map sensorem wewnątrz... Zapytaj o to najlepiej w temacie "Montaż licznika z CAN w aucie bez CAN" ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładamy kawałek rury od IC/TURBO i mamy czujnik :)

Pytałem już kiedyś i się właśnie dowiedziałem, pracy bedzie nie miara, ale mam to już przed oczami zegary z FL z full fisem :jupi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładamy kawałek rury od IC/TURBO i mamy czujnik

 

No a kable do tego? wszystko bedziesz przerabiał? to nawet immo nie masz w liczniku tylko w boxie...

 

 

mam to już przed oczami zegary z FL z full fisem

 

ja też ;)

 

20160116_201926_zpsvye7ft6d.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisząc ze mam to przed oczami, miałem na myśli tylko w głowie :rozpacz

 

Wystarczy wymienić wiązkę całą silnika (chyba :noniebardzo)

Jesteś pewien że nie mam immo w liczniku??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pisząc ze mam to przed oczami, miałem na myśli tylko w głowie :rozpacz

 

Zrozumiałem co napisałeś. Taki żarcik z mojej strony ;-)

 

Jesteś pewien że nie mam immo w liczniku??

Skoro masz map sensor w sterowniku, to pewnie masz immo1, a one było w boxie nie w liczniku. Łatwo to sprawdzić, bo jeżeli jest w boxie to vagiem połączysz się przez moduł 25-immobiliser. Jeżeli masz w liczniku to podczas próby łączenia się z 25 wyskoczy żeby połączyć się z 17-instruments.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Łatwo to sprawdzić, bo jeżeli jest w boxie to vagiem połączysz się przez moduł 25-immobiliser. Jeżeli masz w liczniku to podczas próby łączenia się z 25 wyskoczy żeby połączyć się z 17-instruments.

 

A ja mam Immo2 i łączę się bez problemu z Immo (25) :ocochodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, ja mam immo2 i jak chcę się połączyć z 25 to wyskakuje że wybierz 17, w tych okienkach co normalnie numery modulow wyświetla .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to robię oryginalnym VCDS'em jak coś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet jak IMMO jest poza licznikiem to z reguły w zakładkę 25 VCDS się połączy.

IMMO I liczniki z zielonym podświetleniem. IMMO II niebieskie podświetlenie w przedliftach. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie jak jest poza licznikiem to powinno przez 25 łączyć z immo. Jak jest w liczniku, to koduje się immo przez 17. A przynajmniej powinno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie z innej beczki. Jakiś kolega z forum miał robić coś w stylu Vfiza ;) Wiadomo coś w tej sprawie? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vfiz kosztuje około 550 zł z tego co widzę..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności