Skocz do zawartości
  • Zawartość

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O [email protected]

  • Urodziny 04.04.1994

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Olsztyn

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Proszę o interpretacje moich logów, turbo ma dziure w okolicach 2tyś obr, jakies pomysły czym może być to spowodowane? Wgl dziwi mnie zadane doładowanie, 970 i nagle 1600. Ktoś grzebał w programie? 115+118 http://vaglogi.pl/log-115_118_sOiVe.html Pozdrawiam.
  2. Witam. Passat b6 2.0tdi BMP DSG Turbo hybryda, pompķi BQ na końcówkach AL, myślę że to mało istotne. EGR, DPF, PRZEPUSTNICA, SONDA usunięte że sterownika i fizycznie. Problem dotyczy doladowania, auto aktualnie na etapie strojenia i pojawily się problemy. Sterownik powyżej 3tys obr co jakiś czas zmniejsza ilość doladowania, tzn zadane ciśnienie. Czuć to podczas jazdy tak zwany kangurek. Logi: http://vaglogi.pl/log-004_008_011_AqxmCn.html Brak błędów, wszystko wygląda Okej, soft na 200% poprawny bo już wszystko w nim było zmieniane i bez poprawy. Czujniki jakieś? Wiązka? Wiązka była lutowana około 30 kabelkow, możliwe że któryś jest kabelek zamieniony? Ale błędów brak. Pzdr.
  3. @jihad dedykowany to jest tylko z nazwy. Nie dorabiałem, tylko dokupiłem kolanka i silikony, oraz obejmy zeby to poskręcać. Z tego dedykowanego przydał mi się intercooler (wiadomo) i chyba 2 silikony max i 2 obejmy nic więcej. Dlatego podliczając to wszystko osobno wychodzi taniej i masz cały dolot od turbo do kolektora z silikonu i alu, zero oryginału Polecam stronę D1spec taniej trochę niż na FMIC.pl ale nie mówię że to zła firma bo i tak w niej zamawiam
  4. Moim zdaniem? Nie da się, chyba że jakoś z dużym wykorzystaniem starych rur od IC itd. Ale nie mam pojęcia, jak to spasować. Musiałem poobliczać sobie jakie kolanka itd i zamówiłem osobno, jakbym zrobił tak od razu około 700zł i bym miał całość, od turbo po sam kolektor, w alu i silikonie. A tak trochę kasy mi na to poszło. Ale człowiek uczy się na błędach
  5. tauka słuchaj a mam pytanie, jak zwrotnice A6C5 lift będę zakładał, to przeguby z passata będą pasować?
  6. M@jsteR

    Aha turbo awx

    Sam tak jeżdżę z tym że suszarka z AWX siedzi w AFN na seryjnym programie
  7. Właśnie, czym tu się sugerować.. długością wahaczy, pomierzyć czy zwrotnice takie same.. Kupiłem w sumie już 3 zwrotnice a6c6 tanio nie wyszło Z etki chyba nie dojdziesz za bardzo czy będzie okej..
  8. Tarcze z zaciskami miałem właśnie od S4 B5, zwrotnice od A6C6, i możliwe że tarcze musze od a6c6 i po kłopocie, po niedzieli będę dopiero za to się brał.
  9. A widzisz i tu mamy problem rozwiązany, niby nr te same a jednak coś się różni
  10. Zwrotnice a6c6, pojadę może wezmę ze sklepu i przymierze banana z a6c6
  11. To ja już nie wiem, a miałbyś może możliwość zmierzyć sworzeń banana? Jesteś pewien że tarcze o wysokości 46? W sumie zmierzę swoje i będę pewien Dzięki za pomoc bo bym sie z tym piep... nie wiadomo ile
  12. Tarcze to pół biedy, dostałem je w gratisie z zaciskami, zjechane i tak do wymiany Czy te dane, będą podane jako parametr tarczy? Co do tulejek to wiem, bo zamawiałem juz druga zwrotnice, bo właśnie w poprzedniej nie było jednej tulejki. Prosty wahacz pasuje w jedna i drugą dziurę, banan ma luz.
  13. Masakra panowie. Dzis zabrałem się za montaż iii... Zacisk ma się nijak to zwrotnicy, tzn otwory pasuja można przykręcić, ale tarcza już nie pasuje. Jakby piasta była za mocno wysunięta lub zacisk potrzebował jakiś tulejek dystansowych zeby bardziej wystawał. Rysunek przedstawiający o co mi chodzi dokładnie (czerwony zacisk, czarny tarcza) http://s5.ifotos.pl/img/zzzzzzzzz_qpxpwxh.png Dodam jeszcze, że prosty wahacz sworzniem pasuje, a banan ma za mały sworzeń.
  14. A jak z przewodami hamulcowymi? Pytam, bo chce przerzucić heble w jeden dzień, auto mi potrzebne, nie może stać
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności