Skocz do zawartości

Aleosuza

  • Zawartość

    126
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Aleosuza

  • Urodziny 24.04.1997

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

252 wyświetleń profilu
  1. Ciekawe aukcje

    No fajne, fajne. Tylko to 1/3 wartości auta
  2. Panowie potrzebna pomoc, czy jeżeli wsadzę ecu 038 906 012 FK (seat toledo ASV), do tego turbo awx już będzie włożone, to dojadę 50km do tunera?
  3. Polecane Usługi w Regionie

    Panowie ma ktoś numer do Darona?
  4. tuning AHU 90KM

    Panowie, jak to jest ze sprzęgłem od awx do ahu? To pasuje p&p? Nieubłaganie zbliża się chwila, gdy trzeba będzie zrobić sprzęgło. Myślałem o kupnie używanej dwumasy + nowa tarcza, bo przeraża mnie 1500zł wyrzucone na same sprzęgło. Chociaż zastanawiam się, czy ja przypadkowo nie mam włożonej jednomasy. Mam nowe poduszki lemfordera, i drga w sumie cały silnik, wraz z kierownicą i samochodem. Chyba, że to wina wtrysków/dwumasy czy tam poduszek. Prawda jest taka, że dowiem się jak rozbiorę skrzynię, bo inaczej tego nie stwierdzę. A i co Wy na pomysł kupna używanej dwumasy od AWX?
  5. Piszczenie podczas jazdy

    Rozbieraj hamulce. Może stoi zacisk na tych prowadnicach. Przynajmniej ja bym tak zrobił, bo to tylko chwila.
  6. tuning AHU 90KM

    Zobaczymy, na razie potrzebuje porady co i jak zrobić Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
  7. tuning AHU 90KM

    W ciągu najbliższych 5 lat nie zmienię auta, no chyba że rozbiję, doprowadziłem passata do dobrego stanu, więc uważam, że wyłożyć trochę kasy na te minimalne 150 km to nie jest głupi pomysł A co do kosztów, to oczywiste jest to, że wszystko z rozsądkiem, jeżeli okaże się, że na 180 km trzeba dwa razy więcej wyłożyć niż na 150 km, to spasuje
  8. tuning AHU 90KM

    Polecam poczytać o modyfikacjach tego silnika przez innych użytkowników forum
  9. tuning AHU 90KM

    Powoli odkładam pieniądze na modzenie silnika, no i też szukam pomysłu jakie by tu graty wsadzić. Mam do Was kilka pytań, pierwsze to ile wytrzyma seryjny jednomas w AHU? Druga sprawa ile wytrzyma sprzęgło obite kevlarem z dociskiem mocniejszym? Zastanawiałem się nad 0.216 i turbo AWX, tylko nie wiem ile mocy na tym osiągnę, drugi plan to są wtryski 0.232 i turbo BRD, tylko martwi mnie ile wytrzyma sprzęgło kevlar + docisk sachs. Ewentualnie biorę pod uwagę także pompę 11. Ogólnie to chodzi mi po głowie ECU 012 + zmienna geometria + BRD + 0.232 + pompa 11, ale pompa to na koniec. Waszym zdaniem uciągnie to sprzęgło obite kevlarem i z dociskiem sachs performance? Ile można osiągnąć z takiego zestawu? Dziękuję z góry za porady Ewentualnie może jakiś inny zestaw sprzęgła? Przyznam się, że chętnie bym zrobił tak 160-180km... Ale nie wiem jakie graty na taką moc, na pewno turbo BRD, ale jakie wtryski/sprzegło?
  10. Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?

    Łożyska sprawdzone, pół roku od zakupu tarcz było idealnie, a i po montażu mierzone było odchylenie tarczy, było prawie idealnie. A wiem, że to zwichrowane tarcze bo łatwo poznać, podczas dohamowywania powolnego szarpie delikatnie i buja kierownicą
  11. Ciekawe aukcje

    Nie tylko Ty.
  12. Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?

    Dobrze, że mnie uświadomiłeś, że nie powinno się zakładać ceramiki do nawiercanych tarcz. Swoją drogą dziwne te drgania, bo brat w mitsubishi carisma ma nacinane tarcze brembo i nic, ale to nic się nie trzęsie czy szumi...
  13. Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?

    Panowie potrzebuję rady. Jesienią zeszłego roku założyłem komplet tarcz i klocków TRW na przód. Jakiś miesiąc temu zacząłem czuć delikatne bicie przy 130 i podczas hamowania, winny okazał się dolny wahacz, więc szybka wymiana i podczas jazdy jest idealnie. Ale podczas hamowania już nie, wygięte tarcze. W tej chwili nie bardzo wiem co począć. Brałem pod uwagę toczenie ale to raczej opada. Będę reklamował tarcze, może akurat mi je uznają, bo nie są przegrzane. W ogóle nie miałem jakoś bardzo mocnych hamowań, bo właśnie bałem się przegrzania tarcz. Tak więc teraz zastanawiam się nad kupnem wzmocnionych tarcz Brembo za 500zł, lub budżetowego wzmocnionego ABE za 200zł. Przyznam szczerze, że mam bardziej chęć na Brembo, bo jeżeli uznaliby mi reklamację to te 300zł, które będę musiał dołożyć spokojnie przeboleję. Ale co jeśli okaże się, że nie uznają mi reklamacji i że to wina auta? Wtedy 600zł pójdzie się kochać, a i znowu będzie trzeba wymieniać tarcze i zmieniać zwrotnice albo cholera wie co jeszcze. W tej chwili większość zawieszenia jest wymieniona, tylko 2 górne wahacze zostały. W ogóle co może być powodem kolejnego zwihrowania tarcz? Panowie pomóżcie, bo potrzebuję opinii kogoś kto pomyśli na spokojnie i bez emocji, bo mnie już coś zaczyna trafiać... I chwała Wam za to jak przeczytaliście całe moje wypociny
×