Skocz do zawartości

Jaca89

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wie ktos ktory jest do awx? 5f9590cd61ab6ae4880e998f33fdf0544cb14695962ff272c4cf6be81f92b56a (1) 7339c566678d6b71bf024cd9386464af84e4e83d9c159d2d6a78ea560f88b50c (1) Czemu 1 ma 2 wyjscia a drugi 3?
  2. Czy sztanga turbiny na biegu jalowym przy wciskaniu pedalu gazu powinna pracowac?
  3. Mam ten sam problem, sprawdze jutro przepływke i zamienie n18 z n75, jak nie to, to dalej macanka. Najlepiej oddac auto fachowcom, mysle o chip tuningowcach, oni reguluja wszystkie parametry itp. To tylko moje zdanie, 3majmy temat do rozwiazania. Moje logi sa w temacie 1.9awx tryb awaryjny, logi
  4. Witam, jest to moj pierwszy post jak i pierwsze logi. Mam madzieje, ze wykonalem je prawidlowo. Problemem jest wlaczanie trybu awaryjnego tj. wylaczanie turbiny przy wciskaniu pedala do "dechy" w okolicach 3-4k obrotow na 3 i wyzszych biegach. Prosze o analize logow dyn. i statycznych. Czy musze od razu dac turbine do przeczyszczenia, czy macie jakies sugestie? Pozdrawiam. Jacek http://vaglogi.pl/log-004_tCobDGU.html http://vaglogi.pl/log-018_WrzLnJ3.html http://vaglogi.pl/log-003_007_008_K0VQ1.html http://vaglogi.pl/log-023_kdlkhO4.html http://vaglogi.pl/log-003_011_008_u435H.html http://vaglogi.pl/log-013_9cPT7s.html http://vaglogi.pl/log-003_007_008_aX078.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności