Skocz do zawartości

slawek83

  • Liczba zawartości

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O slawek83

  • Urodziny 09.01.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    slawek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    człuchów

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. egr zaslepiony pare lat temu ,bez chipa. rury posprawdzane.. mysle o coolerze bo cos słuchac syczenie..musze znalesc czas zeby sprawdzic dokladnie ..z turbiny widzialem od dołu ze kapie tez...
  2. te forum juz widze umiera....
  3. Witam mam problem z Passat b5 '99 1.9tdi 90pk turbo bez zmiennej geometrii. Otóz brak mocy tryb awaryjny po 120km/h. Sprawdzone wszystkie węze , wymienione węzyki od zaworu N75,wymieniony zawor N75 nowy Piereburg, filtr paliwa wymieniony,wydech bez kata, Turbina przy starcie ciagnie dopiero pozniej od okolo 2,3 tys obr.na kazdym biegu, przepływke odpinałem i jeszcze gorzej jedzie. Na logach widac ze przepływka i turbo ma Niedoładowanie tak odczytałem jako lajk bo nie mam wiedzy o logach. Prosze tylko o konkretne odpowiedzi jak ktos miał taka usterke Podaje logi dynamiczne z vagcom grupy 03,08,10,11 http://vaglogi.pl/log-003_eMGZ5.html http://vaglogi.pl/log-011_2djrm.html http://vaglogi.pl/log-008_pFkFYZ9.html http://vaglogi.pl/log-010_R68P05.html Miałem ostatnio błąd w vagcom 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent Na moje tłumaczenie jakieś problem z kontrolą ciśnienia doładowania...juz niewiem gdzie szukac
  4. Witam mam pytanie otóż przy dodawaniu gazu na postoju czy jeżdzie w okolicach od ok 2 tys obrotach słychać taki świerszczący szum w okolicach turbiny i (zawsze przy dodawaniu gazu) nie jest to zaden wąż dodam jeszcze ze tak jezdze od 2 lat!!! nigdy jakos nie zwracałem na to uwagi az do dzis czy turbina tak cały czas pracuje? troche dziwny jest ten dżwiek (tak jakby cos podobnego do łożyska kręcącego się bez smaru) troche smiesznie napisałem ale taki głos i tak juz od 2 lat jezdze...może ktos z was spotkał się z tym prosze o jakies podpowiedzi pozdrawiam
  5. U mnie było tak ze jak zapaliła mi sie rezerwa i zalałem tylko 3 litry ropki i wskazówka podwyzszyła się troche do góry i nie była na czerwonym polu co powinnoa kontrolka w tym czasie zgasnac to paliła sie cały czas a jak dolałem ok 10 litrów to kontrolka zgasła...
  6. i jak panowie ktoś pomoże? jak wyżej opisałem
  7. Witam a ja mam taki delikatny problemik z klamka od drzwi kierowcy zewnętrzna , tzn jest tak jakby lużna lekko i przy którymś razem przy otwarciu drzwi i pociągnięcia za klamke to linka mi spadnie niekiedy i musze odkrecac i zakładac! a przy załozeniu linka trzyma sztywno w klamce na ząbkach takze jak mozna tą usterke naprawic. pozdrawiam!!!
  8. http://twojeopony.com/p/36/995/opony-letnie-205-55r16-goodyear-eagle-f1-gsd3-91w-wyszukaj-opony-letnie-samochody-osobowe.html ---------- Post added at 11:43 ---------- Previous post was at 11:42 ---------- co myslicie o tych oponach wyzej co napisałem pozdrawiam... ---------- Post added at 11:44 ---------- Previous post was at 11:43 ---------- do mojego paska
  9. tydzien czasu jezdzilem na tym zaworku i wszystko było ok zadnych błedów nie było... autko lepiej przyspieszało jak 110 konny tdi... a potem mechanik zamienił mi na nowy orginalny dopasowany do mojego silnika i wróciło wszystko do normy... kurcze z chęcią bym wstawił ten większy zaworek ale obawiam sie na dłuższy okres trasy tzn zjazdu do polski w kwietniu ok.1100km czy nic nie rozwali w silniku bądz turbiny....a musze przyznac ze od 3 lat mam paska i zawsze dbam o silnik ....
  10. a mozna na tym wiekszym n75 jezdzic? nic sie nie posypie? prosiłbym tez o inne wypowiedzi forumowiczów
  11. Witam otóż autko łapało mi tryb awaryjny i problemem był zaworek n75 pojechałem do mechanika polskiego (obecnie jestem za granicą) i kilka dni miałem czekac na tą część... ale wstawil mi na ten czas zawór n75 od audi 1,9 tdi 130 km troche większy od mojego i musze przyznac ze autko lepiej mi przyspieszało tak jakby było bardziej dynamiczne było !!! kilku dniach wstawił mi nowy z serwisu orginalny dopasowany do mojego 90 konnego diesla i stwierdziłem ze na tamtym zaworku lepij autko przyspieszało tak jakby wiecej koni przybyło tak mi sie wydawało az mam che spowrotem wstawic ten n75 od audi.... i pytanie czy zamiana na wiekszy od mocniejszego silnika zawór daje lepsze osiągi i czy z silnikiem sie nic nie stanie??? czekam na odpowiedzi pozdrawiam!!!
  12. Dzisiaj z rana sprawdziłem i nadmuch chodzi!!!! ale błąd nadal wyskakuje 4f9. prubuje skasowac przytrzymujać econ i nic , moze inaczej trzeba skasowac ten błąd ?? prosze o o jakies odpowiedzi z góry bede bardzo wdzięczny
  13. a jakies wskazówki co zrobic zeby ruszyło ? co moze być przyczyna?
  14. Witam otóż dzisiaj po włączeniu silnika wszystkie cyferki sie pojawiły na wyswietlaczu klimatronika i mam bład 4f9 a w okolicy filtra przeciwpyłkowego słychac takie cykanie tak jakby to wentylator cykał na włączonym zapłonie i nic nie dmucha nawiew. mozecie mi napisac wskazówki tego cykania? będe bardzo wdzięczny. pozdrawiam
  15. Witam potrzebuje oleju na dolewke castrol 10w40 diesel a nie jestem w polsce obecnie i nie moge go dostac to jaki moge dokupic i dolać. kolega pisał wyżej ze castrol nie mozna mieszac prosze o jakies odpowiedzi z góry dzieki pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności