Magoo Zgłoś #3101 Napisano 21 Grudnia 2015 A może by tak się po prostu do tych istniejących dolutować? No ale one służą do czego innego więc to nie zda egzaminu raczej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kicoro Zgłoś #3102 Napisano 21 Grudnia 2015 Pamiętasz tylko mity, a nie realia. Uważaj, klasa z butów wyłazi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3103 Napisano 21 Grudnia 2015 No ale one służą do czego innego więc to nie zda egzaminu raczej... Jak mogą być od czego innego, skoro są w miejscu odpowiedzialnym za radio. Rozbierz kostkę, wypnij te piny zapamiętujac w którym miejscu były, i zobacz co przestanie działać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #3104 Napisano 21 Grudnia 2015 Jak mogą być od czego innego, skoro są w miejscu odpowiedzialnym za radio. Rozbierz kostkę, wypnij te piny zapamiętujac w którym miejscu były, i zobacz co przestanie działać... Zwróc uwagę na pinout, który wstawiłem. W przedlifcie te piny w zielonej kostce odpowiadają za co innego. Sygnał z radia w przedlifcie idzie na osobnej czerwonej wtyczce do licznika. Tylko, że ja chcę licznik z FL'a, który sygnał z radia ma na pinach 30,31,32 zielonej kostki a u mnie już te piny są zajęte czymś innym bo mam przedlifta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #3105 Napisano 21 Grudnia 2015 (edytowane) Zwróc uwagę na pinout, który wstawiłem. W przedlifcie te piny w zielonej kostce odpowiadają za co innego. Sygnał z radia w przedlifcie idzie na osobnej czerwonej wtyczce do licznika. Tylko, że ja chcę licznik z FL'a, który sygnał z radia ma na pinach 30,31,32 zielonej kostki a u mnie już te piny są zajęte czymś innym bo mam przedlifta. Przecież nie skomunikujesz inaczej 849 z radiem. :doh Podepnij do niego radio jak w rozpisce i nie wnikaj w to co tam jest podłączone. 849 z radiem np. Gamma V ma komunikację po PIN 30-32 i tam masz się podpiąć, a skoro coś tam jest to dolutować. :ok Edytowane 21 Grudnia 2015 przez vipereeek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3106 Napisano 21 Grudnia 2015 Zwróc uwagę na pinout, który wstawiłem. W przedlifcie te piny w zielonej kostce odpowiadają za co innego. Sygnał z radia w przedlifcie idzie na osobnej czerwonej wtyczce do licznika. Tylko, że ja chcę licznik z FL'a, który sygnał z radia ma na pinach 30,31,32 zielonej kostki a u mnie już te piny są zajęte czymś innym bo mam przedlifta. Do 99 30 – Sygnał wyjściowy 2 z prędkościomierza -G21- 31 – Wskazanie położenia dźwigni przełączania zakresów 32 – Sygnał zużycia paliwa 99-01 30 – Niewykorzystane 31 – Niewykorzystane 32 – Niewykorzystane Wynika z tego że jak masz licznik zrobiony na can, to piny te są niepotrzebne. Wypnij je, zobacz czy wszystko działa, i podłącz to co potrzebujesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #3107 Napisano 22 Grudnia 2015 Chodzi o to co mam zrobić z przewodami, które aktualnie są w tych pinach? Nie rozumiesz, że Twój ori licznik, a licznik który chcesz zamontować mają inne pinouty?? Co z tego, że pozostawisz we wtyczkach wszystkie przewody na swoim miejscu skoro i tak tam gdzie jest różnica to to będzie kolidować. Chcesz nowszy licznik musisz piny w kostkach dostosować pod niego, a to, że nowszy licznik ma już Can po którym niektóre rzeczy się komunikują to inna inszość. Przykład: co z tego, że masz spalanie w starym liczniku na pinie 32 jak w tym nowym liczniku na tym pinie jest Enable. Myślisz, że jak pod pin Ena będzie dalej wpięte spalanie to będzie pokazywać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #3108 Napisano 22 Grudnia 2015 Dobra, wszystko jasne. Piny, które obecnie znajdują się w zielonej wtyczce pod 30 i 32 wyjmuję i do miejsc 30,31,32 podpinam wiązkę od radia. W liczniku od FL'a te wyjęte kable nie będą potrzebne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Me-how Zgłoś #3109 Napisano 23 Grudnia 2015 Jest ktos z okolic Boleslawca (i okolice to podjadę) i może pomóc w zmianie półfis na fis? Oczywiście wynagrodzenie będzie (pieniężne, procentowe itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3110 Napisano 23 Grudnia 2015 A z czym masz problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Me-how Zgłoś #3111 Napisano 24 Grudnia 2015 Ogólnie problemów to nie mam z niczym, bo jeszcze nie zacząłem. Nie mam kabla tacho itd. więc szukam kogoś kto już to przerabiał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3112 Napisano 24 Grudnia 2015 Kable są, jak chce Ci się taki kawałek jechać, to zapraszam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pi0trek121 Zgłoś #3113 Napisano 24 Grudnia 2015 Jest ktos z okolic Boleslawca (i okolice to podjadę) i może pomóc w zmianie półfis na fis? Oczywiście wynagrodzenie będzie (pieniężne, procentowe itd. Jak będzie Ci się chciało podjechać do szczecina to zapraszam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #3114 Napisano 27 Grudnia 2015 Pytanie mam licznik 3B1 919 880 bez fis bez can , chce założyć na full fis, na allegro są do kupienia 3b1 919 890 B, 3BO 919 890 J który kupić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3115 Napisano 27 Grudnia 2015 (edytowane) 3b1919890b - diesel 3b0919890j - benzyna. Edytowane 27 Grudnia 2015 przez tauka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzesiekk20 Zgłoś #3116 Napisano 2 Stycznia 2016 Jest może jakiś cudowny sposób uruchomienia "grzanych świec" w liczniku z benzyny? Mam diesla a licznik z benzyny full fis. Wiem że w serii nie występuje "grzanie świec" ale może ktoś już wpadł jak to wykombinować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pi0trek121 Zgłoś #3117 Napisano 3 Stycznia 2016 Jest może jakiś cudowny sposób uruchomienia "grzanych świec" w liczniku z benzyny? Mam diesla a licznik z benzyny full fis. Wiem że w serii nie występuje "grzanie świec" ale może ktoś już wpadł jak to wykombinować? Jeżeli masz benzynowe zegary to musisz wlutować diodę i prawdopodobnie rezystor do diody, no i oczywiście eeprom z wersji diesla, ale to chyba już masz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3118 Napisano 3 Stycznia 2016 Samo wlutowanie diody nie pomogło, dalej już nie szukałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pi0trek121 Zgłoś #3119 Napisano 3 Stycznia 2016 Samo wlutowanie diody nie pomogło, dalej już nie szukałem. Ktoś w tym wątku pisał, że brakuje też rezystora, ponad to dioda musi być wlutowana w dobrym kierunku, bo przewodzi tylko w jedną stronę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #3120 Napisano 3 Stycznia 2016 No że przewodzi w jednym kierunku to jasne. Podejrzewam, że właśnie tego rezystora mi jeszcze brakło, ale już się nie zaglebiałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach