Buszmen Zgłoś #101 Napisano 5 Sierpnia 2012 Możecie mi wytłumaczyć jak wyjąć zamek? wykręciłem dwie śruby M8, wyjąłem tą zaślepkę przy klamce, a linka od klamki nadal trzyma. Czy ten plastik na zdjęciu ma się wyjmować? [ATTACH=CONFIG]87302[/ATTACH] Zaślepka powinna wyjść w całości wtedy ciągniesz za klamkę i pęsetą wyciągasz "półwałek" z linką bezpośrednio z tyłu klamki.Zaznacz lub zapamiętaj położenie owego elementu, aby poprawnie wszystko później działało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #102 Napisano 5 Sierpnia 2012 Uploaded with ImageShack.us Gdzieś w tym miejscu co zaznaczyłem za uszczelką jest śrubka na torx odkręć ją ale nie do końca tak żeby nie wypadła. Jak ją odkręcisz to wyjmiesz ten plastik i będziesz miał dostęp do linki. Jak ją wyjmiesz to zamek powinien wyjść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danwpl Zgłoś #103 Napisano 26 Sierpnia 2012 nie wiem jak Wam te kołki zchodziły, ciagnałem zagietym drutem do siebie, próbowałem wbic do srodka, i za cholere nie chcialy zejsc... az w koncu polamałem zatrzaski na prowadnicy... pozniej jeszcze jak podlaczalem glosnik i przycisk el. szyb. zlamalem biale zatrzaski na klamce wewnetrznej, takze zajebiscie mi poszlo, drzwi jak sie nie otwieraly, tak sie nie otwieraja i jestem juz pare zł do tyłu. Pewnie musze drzwi kupić, bo złamaly sie białe zatrzaski z plastiku ktory jest na tapicerce...................... masarka............. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #104 Napisano 26 Sierpnia 2012 Pewnie musze drzwi kupić, bo złamaly sie białe zatrzaski z plastiku ktory jest na tapicerce...................... masarka............. Które białe zatrzaski? nie wiem jak Wam te kołki zchodziły, ciagnałem zagietym drutem do siebie, próbowałem wbic do srodka, i za cholere nie chcialy zejsc... Z kołkiem różnie bywa, faktycznie. az w koncu polamałem zatrzaski na prowadnicy... masz na myśli ślizgi które "jeżdżą" po szynach?Można je kupić na alledrogo;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danwpl Zgłoś #105 Napisano 26 Sierpnia 2012 Białe zatrzaski wewnetrzne, które trzymaja klamkę, głosnik i przycisk el. szyb. Hmm, nie wiem czy to były ślizgi, wyglądały na zatrzaski. Żeby wrócić do pierwotnego stanu muszę wymienić boczek, a klamka jak nie działa tak nie działa. Trudno, nastepnym razem oddam do mechaniora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #106 Napisano 30 Sierpnia 2012 Uploaded with ImageShack.us Gdzieś w tym miejscu co zaznaczyłem za uszczelką jest śrubka na torx odkręć ją ale nie do końca tak żeby nie wypadła. Jak ją odkręcisz to wyjmiesz ten plastik i będziesz miał dostęp do linki. Jak ją wyjmiesz to zamek powinien wyjść. tej śrubki nie da się całkiem wykręcić bo ma blokadę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koper Zgłoś #107 Napisano 20 Września 2012 nie mogę poradzić sobie z tym plastikowym bolcem co trzyma szybe na prowadnicy...jak go wypchnąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krackers Zgłoś #108 Napisano 14 Października 2012 (edytowane) Wczoraj walczyłem z tymi kołkami zabezpieczającymi szybę... 20 minut próbowałem wypchać i wepchnąć mniejszy kołek za pomocą zagiętego pręta i poprzez wkręcenie wkręta, niestety bez rezultatów. Kołek siedział tak mocno że nawet nie chciał drgnąć. W końcu rozwierciłem mniejszy kołek i wylazł bez problemów ( a raczej to co z niego zostało:P). Jak ktoś ma problem z ich wyjęciem, a nie chce rozwiercać, to niech spróbuje podgrzać suszarką bądź opalarką może to pomorze. Nr kołów z etki 6N0 839 511. Edytowane 14 Października 2012 przez Krackers Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #109 Napisano 14 Października 2012 Podgrzanie jak najbardziej pomaga ja tak rozbierałem z 6 razy tylne drzwi i zawsze wszystko dzialało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gracek Zgłoś #110 Napisano 14 Października 2012 Dobrym sposobem jest wkręcenie śruby w jeden kołek a drugi bez problemu można wyjąć drutem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #111 Napisano 18 Kwietnia 2013 jutro czeka mnie rozbiorka drzwi prawych tylnych z tym ze zastanawiam sie jak mam opuscic szybe by wyjac kolki skoro u mnie wlasnie szyba nie opuszcza cos sie popsulo dlatego rozbieram.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #112 Napisano 18 Kwietnia 2013 jutro czeka mnie rozbiorka drzwi prawych tylnych z tym ze zastanawiam sie jak mam opuscic szybe by wyjac kolki skoro u mnie wlasnie szyba nie opuszcza cos sie popsulo dlatego rozbieram.... ponoć ręcznie można opuścić silniczek ale jest on później do wymiany więc może taniej będzie wywalić szybę? :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #113 Napisano 19 Kwietnia 2013 ktos wiecej sie wypowie co z tym zrobic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #114 Napisano 19 Kwietnia 2013 ktos wiecej sie wypowie co z tym zrobic? Ja u siebie rozpinałem gumową charmonijkę między drzwiami si sprawdzałem czy prą dochodzi. Były trzy kable przełamane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko002 Zgłoś #115 Napisano 19 Kwietnia 2013 (edytowane) no udalo sie rozbieralem drzwi 1 raz a powodem nie opuszczania szyby byl "wypadniety kolek "ktory lezal na dnie drzwi wiec cale drzwi musialem rozbierac. :marecek Edytowane 19 Kwietnia 2013 przez marko002 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anulkas743 Zgłoś #116 Napisano 25 Kwietnia 2013 witam:) rozebrałam dziś drzwi do momentu odkręcenia blach i zawisłam na takich dwóch czarnych "kołeczkach":( czytam i czytam i nie wiem co dalej... zepsuć je czy coś odkręcić? proszę o obrazową radę. dodam, że drzwi mam zamknięte, nie mogę ich otworzyć a tym bardzie wykręcać śrub w rancie drzwi, dlatego robię demontaż od środka. proszę o rady:) Dokładnie jak piszesz. Ja to robiłem przy zamkniętych drzwiach. (opis częściowo pożyczyłem z forum bodajże od Marka) Odkręcasz śrubę na torx od dołu tak wygląda zaślepka z drugiej strony Pod nią są 2 śruby trzymające boczek w środkowej części. (śrubokręt krzyżak) W moim przypadku jeszcze była korbka do szyb, w której zaślepkę podważamy i wysuwamy jak na zdjęciu Odkręcamy śrubkę krzyżakiem I bierzemy się za odpinanie metalowej blachy Najważniejsza czynność to ustawienie szyby a by w widocznym na zdjęciu otworze pokazał podwójny kołek przytrzymujący szybę. Za pomocą zagiętego druta (ja wykorzystałem szprychę) wyciągamy mniejszy kołek.... ....a następnie większy Ważna czynność szybę unieść do góry (bez tego nie odciągniemy blachy) i zamocować za pomocą taśmy bądź klina (ja użyłem taśmy jako mniej inwazyjnej) Kolejna czynność odkręcamy śruby (klucz 10) 7 szt. Lekko z wyczuciem odciągamy blachę. I cały środek drzwi jest do wglądu. Wszystkim którzy skorzystają z tego manuala życzę miłej pracy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #117 Napisano 25 Kwietnia 2013 proszę o rady jeśli masz na myśli( a zapewne tak jest:)) kołeczki w lewym (lewe drzwi) górnym rogu to wepchnij je na siłę do środka bądź rozwierć i wepchnij (można je później zastąpić śrubką z nakrętką chyba fi 8 One trzymaja zamek na blasze a ten z kolei jest przykręcony od tyłu drzwi;)Musisz też odpiąć linke od klamki wewn i tez wepchnąć do środka oraz później odpiąć kostkę zasilania od zamka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anulkas743 Zgłoś #118 Napisano 26 Kwietnia 2013 dzięki za info:) tą część mam już za sobą, udało się, wepchnęłam i już, teraz gorsze, co z tym zamkiem, jak się za niego zabrać żeby drzwi otworzyć :doh (u mnie tylne prawe)? rozebrać, wykręcić czy co? ps. dodała bym zdjęcie moich drzwi ale nie wiem jak, może w profilu pogrzebię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anulkas743 Zgłoś #119 Napisano 26 Kwietnia 2013 udało się oto moje drzwi (kabel tymczasowo podłączyłam z powrotem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #120 Napisano 26 Kwietnia 2013 anulkas743 PO pierwsze edytuj posty a nie pisz jednego pod drugim. Łatwiej się czyta i trudniej narazić się "zielonemu" Zameczki mają tą francowatą przypadłość , ze lubią się zaciąć. Mnie się to już przytrafiło dwa razy w tych samych drzwiach w różnych zamkach...Jak masz sukinsyna na wierzchu, to dokładnie go umyj WD 40, jakąś benzyną ekstrakcyjną i rozruszaj! Część mechaniczna możesz nawet zamoczyć w oleju napędowym a później wymyć. Na koniec dokładnie nasmaruj smarem który będzie dobrze przylegał, będzie odporny na temperatury(wysokie i niskie) Ja smarowałem białym smarem Boll'a ale zapewne dostaniesz coś bardziej odpowiedniego stricte do zamków samochodowych;) Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach