Skocz do zawartości
Variant CL

Wentylator nie działa na wszystkich biegach

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Wczoraj mi przestała działać dmuchawa więc dzisiaj do sklepu i do roboty.Zakup bezpiecznika termicznego i pomocne narzędzia i dziś zrobione.Zdjęcie1090.jpg Bardzo delikatnie wlutowałem i udało się.Na koniec montaż i próba :jupi .Wszystko działa!!!!!!!!!!!!!!

Zdjęcie1082.jpg

Edytowane przez Norbi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zanim wygonicie mnie do szukajki powiem tylko, że zwraca mi: connection to localhost:9312 failed (errno=111, msg=Connection refused)

 

Kilka dni temu padł mi całkowicie nadmuch, ponieważ jest zimno i nie bardzo chcę rozkręcać całą deske jeśli okaże się to bezzasadne, proszę o informację, czy w przypadku "padu" silnika dmuchawy, jestem w stanie go wybebeszyć (i go reanimować/wymienić) bez konieczności opróżniania klimy i demontażu całej deski?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zanim wygonicie mnie do szukajki powiem tylko, że zwraca mi: connection to localhost:9312 failed (errno=111, msg=Connection refused)

 

Kilka dni temu padł mi całkowicie nadmuch, ponieważ jest zimno i nie bardzo chcę rozkręcać całą deske jeśli okaże się to bezzasadne, proszę o informację, czy w przypadku "padu" silnika dmuchawy, jestem w stanie go wybebeszyć (i go reanimować/wymienić) bez konieczności opróżniania klimy i demontażu całej deski?

 

Pozdrawiam

 

 

Może by tak najpierw sprawdzić bezpiecznik? Ja od tego zacząłem i trafiłem za pierwszym razem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem od bezpieczników, zdjąłem pokrywę i sprawdziłem że do dmuchawy dochodzi 12V po przekręceniu pokrętła na 1 bieg, więc to raczej silnik, który od kilku miesięcy popiskiwał na 2/3 biegu.

 

dmuchawa.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

Czy wie ktoś może w jaki sposób dostać się do opornicy w Passacie B4 rocznik 94 wersji kanadyjskiej?

Nie ma tam schowka, zamiast niego jest belka na całej szerokości samochodu. Znalazłem tylko 2 śruby od strony drzwi i nie wiem jak to dalej ugryźć. Z góry dzięki za pomoc.

 

Hej

Chciałem ponowić pytanie kolegi ponieważ i ja nie moge namierzyć tej nieszczęsnej opornicy. Klima sie zapnina na 1,2,3 lecz nawiewu brak. Na 4 jest nawiew lecz kompresor nie startuje (podejrzewam że to normalne). Czyli sam przełącznik jest ok żadne blaszki w nim nie kucneły.

Przeszukałem miejsce nad nogami pasażera (nie wiele tam przestrzeni , poduszka).

 

 

P B4 95r 1.8B klima zwykła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej

Chciałem ponowić pytanie kolegi ponieważ i ja nie moge namierzyć tej nieszczęsnej opornicy. Klima sie zapnina na 1,2,3 lecz nawiewu brak. Na 4 jest nawiew lecz kompresor nie startuje (podejrzewam że to normalne). Czyli sam przełącznik jest ok żadne blaszki w nim nie kucneły.

Przeszukałem miejsce nad nogami pasażera (nie wiele tam przestrzeni , poduszka).

a przekaźnik sprawdzałeś??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a przekaźnik sprawdzałeś??

 

Który, czego w jakim celu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Który, czego w jakim celu?

ten od włączania nawiewu.. ale fakt, skoro 4 bieg działa to pewnie przekaźnik sprawny..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przeszukałem miejsce nad nogami pasażera (nie wiele tam przestrzeni , poduszka).

Musisz zdemontować poduszkę, jeśli giną biegi 1,2 i 3 a 4 jest zawsze to bankowo opornica, jest temat jak tanio ją naprawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak jak mowi lebow, opornica w dmuchawie, to samo miałem w puncie, działał mi np 3 bieg a pierwszy i drugi nie, zlutowałem opornice kablem, o jakimś tam oporze i działa do dziś:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

Czy wie ktoś może w jaki sposób dostać się do opornicy w Passacie B4 rocznik 94 wersji (z klimatyzacją) kanadyjskiej?

Nie ma tam schowka, zamiast niego jest belka na całej szerokości samochodu. Znalazłem tylko 2 śruby od strony drzwi i nie wiem jak to dalej ugryźć. Z góry dzięki za pomoc.

 

Dzięki wszystkim za odezwę lecz nie ma w waszych wypowiedziach odpowiedzi na pytanie kolegi thormentor które zacytowałem mając ten sam problem. Przyczyna jest ustalona:papa

Wszyscy od początku tego tematu piszą o przyczyna i rodzajach usunięcia usterki lecz nikt nie tłumaczy, wskazuje miejsca gdzie znaleźć ten termiczny opornik w B4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lecz nikt nie tłumaczy, wskazuje miejsca gdzie znaleźć ten termiczny opornik w B4.
No jak nie...? W tym temacie masz jak byk

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a ja w pasku b3 mam takiego asa, że nie działają biegi 1,2. 3 i 4 smigają bez problemu... też opornica?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, a ja w pasku b3 mam takiego asa, że nie działają biegi 1,2. 3 i 4 smigają bez problemu... też opornica?

Najprawdopodobniej, ale sprawdź sobie jeszcze styki (blaszki) we włączniku dmuchawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze Robuś.

Sprawdź styki na pokrętle nawiewu. Ja jak kupiłem auto nie działał bieg 1 i 2. Wystarczyło lekko odgiąć miedzianą blaszkę na pokrętle i wszystko działa.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi sie zeby to była blaszka, bo wczoraj tak na szybko docisnąłem i nie działaju...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawa jest całkiem porządku jeśli okaże się że trzeba ingerować w elektronikę, jesli poluzują sie blaszki to kaplica bo będą sie luzować do momentu aż się nie pourywają, co najgorsze raz odgięta blaszka nie jest tak sztywna jak sprawna i przeskakujące iskry rozgrzewają przełącznik i topią wszystko do okola, po 1,5 roku użerania się z takowym usterka wymiana była jedyna opcją i po raz pierwszy od zakupu auta wszystko działa jak nalezy :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kreciolek

Miałem podobnie - nie działały mi biegi 1,2 i 3, natomiast 4 działał dobrze. Wyciągnąłem panel, dogiąłem blaszkę, spryskałem kontakt-sprayem i śmiga bez problemu. Ale niestety dziś mnie czeka wymiana całego przełącznika, bo aktualnie zamontowany rozleciał się, że mam cały czas gorące powietrze i nawiew na twarz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

przeglądałem wszystkie wątki n/t nawiewu w B4 i nie znalazłem odpowiedzi na problem który występuje u mnie (B4 1,8 94r.)

Problem polega na tym, że nie działa nawiew na żadnym biegu, do tego nie działa obieg wewnętrzny oraz nie załącza się klimatyzacja. Sprawdziłem bezpieczniki nr 6 i 19 są sprawne. Czy ktoś na forum miał taki przypadek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności