Skocz do zawartości
Variant CL

Wentylator nie działa na wszystkich biegach

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegoś czasu zauważyłem, że nie działa mi dmuchawa na 1 biegu, co dziwne na innych działa...

 

Czy to przełącznik ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej blaszka w przełączniku biegów dmuchawy niekontaktuje lub rezystor, który jest przykrecony w obudowe nagrzewnicy (pod nogami pasazera , niedaleko wentylatora). To taki metalowy kwadrat w ktory jest wpieta kostka z kablami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jest szansa to zlutować ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Od jakiegoś czasu zauważyłem, że nie działa mi dmuchawa na 1 biegu, co dziwne na innych działa...

 

U mnie dokładnie to samo :(

kuczlaw - a od czego ten rezystor, odpowiada tylko za 1 bieg, że pozostałe działają?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Piter___

Też mi nie działało na pierwszym ale winny był przełącznk, wyciągnąłem to była kosmetyczna sprawa bez żadnego lutowania i teraz dziala na każdym biegu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam mało czasu, ale ściągnijcie od rusków schemat. ok.0,5MB PDF. Na pierwszej stronie rozrysowany jest wyłącznik dmuchawy i ten nieszczęsny rezystor.

 

 

http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page09_b4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też mi nie działało na pierwszym ale winny był przełącznk, wyciągnąłem to była kosmetyczna sprawa bez żadnego lutowania i teraz dziala na każdym biegu

 

A mogę wiedzieć co dokłądnie robiłeś ??Coś zaśniedziałe było czy coś ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość r.grabowski

U mnie działa tylko 4 bieg , reszta jest martwa :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Piter___

Cztery biegi to są cztery blaszki, do blaszki od pierwszego biegu nie było styku, więc dogiąłem i teraz dotyka i działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie działa tylko 4 bieg , reszta jest martwa :(

 

Hej, to nie problem, demontujesz pułke pod schowkiem - tamtędy dostaniesz sie do dmuchawy na niej będzie taka "płytka" w którą trzeba wykręcić, na płytce jest rezystor i bezpiecznik termiczny (wszystko montowane jest w kanale po to by układ był chłodzony gdy włączysz nadmuch. Tam gdzie jest bezpiecznik termiczny (wygląda jak dioda) musisz wlutować kawałek drutu z cyny i po kłopocie. Cyna w razie czego zadziała jak bezpiecznik i sie z topi zapobiegając spaleniu instalacji. Miałem dokładnie ten sam problem dwa lata temu - patent działa do dziś, zresztą naprawiałem to już nie tylko w swoim pasku ... dodam jeszcze że po wyjęciu oryginalny bezpiecznik wcale nie wygląda na spalony, możesz najpierw połączyć styki na "krótko" i napewno zadziała ... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli z moim niedziałającym tylko pierwszym biegiem też tak może być ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość szczygiw

No ja mam 3 martwa...

I strasznie mnie to denerwuje bo 2 jest za slaba a 4 za glosna :PP. Jezdze jeszcze Ibiza i tam na 3 jest pieknie...

 

 

Blaszki? Czy rezystor? :x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam 3 martwa

 

No to mamy tak samo. Miałem dzisiaj to naprawiać, ale nie wyszło czasowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość waljo

Może ktoś z kolegów wie dlaczego nie działa chyba silnik od sterowania klapką do regulowania poboru powietrza albo z zewnątrz albo z wnętrza? pilna sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile się nie mylę, to jest tam siłownik podciśnieniowy tzn. sterowany podciśnieniem z kolektora dolotowego. A jeżeli tak, to sprawdź, czy wężyk, którym jest on zasilany jest cały, czy jest dobrze wpięty z obu stron Oraz, czy sam siłownik dobrze działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość waljo

Dzięki za odpowiedz, ale nie rozumiem do czego jest ten wyłącznik który uruchamia obieg powietrza z wewnątrz pojazdu skoro urządzenie jest sterowane podciśnieniem z kolektora dolotowego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czego nie rozumiesz.

Skoro chcesz przełączyć na obieg wewnętrzny, to przełączasz podając włącznikiem podciśnienie i klapka automatycznie się przełącza.

Urządzenie sterowane jest włącznikiem ale wspomagane podciśnieniem z kolektora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mzciej05

Może opornica często się zawiesza i upala wtedy brak biegów nawiewu ja tak miałem elektryk mi polutował i chodzi ale tylko 1/2/4 bieg bez 3-go opornica znajduje pod nogami pasarzera pod kokpitem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość waljo

Dzięki, załapałem o co chodzi z tym podciśnieniem i elektrozaworem.

Odnośnie opornicy od sterowania obrotami dmuchawy to jest OK. Jak tylko sie ociepli to biorę się do pracy, dzięki wszystkim za pomoc.

TEMAT ZAMKNIĘTY.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dyrektor

witam

A czy w wersji z klimą jest tak samo. Tzn. czy wszystkie elementy są w tym samym miejscu? Bo mam dokładnie ten sam problem z 1 biegiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności