Gość salomon Zgłoś #21 Napisano 5 Marca 2006 U mnie działa tylko 4 bieg , reszta jest martwa Witam, chcialbym powrocic do tego watku, otoz u mnie mam ten sam problem (dziala tylko 4 bieg). Jednak za opisem kolegi wyjalem z wentyltora plytke z rezystarami i bezpiecznikiem, jednak tam jest wszystko OK, tzn kazdy rezystor ma rezystancje i sam bezpiecznik ma przejscie (rowniez go zwieralem). Jednak co zauwazylem tylko w momencie wlaczenia 4 biegu pokretlem pojawia sie napiecie +12 na styku tego bezpiecznika, w pozostalych przypadkch w ogole nie ma tam napiecia!!?? Aha sprawdzilem rowniez sam przelacznik (zwieralem inne biegi) ale rowniez nie dziala!! Ma moze ktos jeszcze inny pomysl jak to zrobic? Z gory dzieki za info Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lukasz861103 Zgłoś #22 Napisano 17 Maja 2007 u mnie ten sam problem działa normalnie na 4 za to 3 i 1 w ogóle nie działają a jak włączę 2 i pociągnę pokrętło do siebie to wentylator się włącza i działa do póki nie wjadę w dziury. jednak pociąganie pokrętła do siebie nie załącza dmuchawy na 1 ani na 3 nic ich normalnie nie rusza... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #23 Napisano 18 Maja 2007 Czyli trzeba przygiąć blaszke... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
taison28 Zgłoś #24 Napisano 19 Maja 2007 Czyli trzeba przygiąć blaszke... Dokładnie. Właśnie wczoraj to robiłem jakieś 2-3 minuty roboty. Na razie działa dobrze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niemniem Zgłoś #25 Napisano 19 Maja 2007 dokładnie to dosłownie sekunda roboty ... sam sie biłem w głowe że tych blaszek nie zagiąłem wcześniej .. no ale zanim ktoś nie zrobi to niewie ile mu to zajmie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaszanka Zgłoś #26 Napisano 22 Maja 2007 Od siebie napisze tyle, że miałem to samo. Naczytałem się o jakichś rezystorach. lutowaniu, różnych blaszkach itp. cudach i... dałem sobie spokój. Blaszek to tam nie brakuje. Rezystory to już w ogóle czarna magia (nie każdy kuma te tematy) więc dmuchawa latała bez 2 i 3. Aż w końcu nie zdzierżyłem i zacząłem grzebać i szukać tej zasra*** blaszki. I zdziwko: 2-3 minuty i po sprawie. Więc taka mała prośba do forumowiczów, może by ktoś w wolnej chwili wrzucił fotkę o co tu biega - dla przyszłych pokoleń - z zaznaczeniem tej blaszki aby ludzie nie grzebali po rezystorach, nagrzewnicach itp. eksperymentach tylko zagięli blaszkę pod pokrętłem od biegów. Pozdr. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość djzuk Zgłoś #27 Napisano 2 Czerwca 2007 odświeżam temat... Proszę o fotkę tej blaszki pod pokrętłem wentylatora, bo chyba mi sie ułamała;/ ale nie jestem pewien... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mariku Zgłoś #28 Napisano 3 Czerwca 2007 U mnie właśnie taka blaszka się ułamała.... z braku czasu i chęci na zmiane całego panela pzrylutowałem sobie przewodzik od kikuta tej blaszki ( masa) do blaszki znajdującej się na pokrętle.... Jeżdże tak już ponad miesiąc i nie mam problemów.. Pozdrawiam!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość djzuk Zgłoś #29 Napisano 3 Czerwca 2007 Mógłbyś zrobić fotkę jak to zrobiłeś i dać tutaj? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mariku Zgłoś #30 Napisano 3 Czerwca 2007 na czerwono zaznaczyłem tą blaszkę o którą cały czas chodzi..u mnie jej brak.. jak ją masz to podegnij i będzie elegancko działa..jak nie to wyślę Ci więcej..jak u mnie to zrobiłem.. Pozdrawiam!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość djzuk Zgłoś #31 Napisano 3 Czerwca 2007 tą akurat mam. Ale wydaje mi się, że złamała mi sie ta blaszka pod pokrętłem. Czy masz może zdjęcie jak ona wygląda w całości? (ta pod pokrętłem) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koksik997 Zgłoś #32 Napisano 4 Czerwca 2007 Witam Koledzy, tj. mój pierwszy post... Tak czytam te posty na temat dmuchawy i nasunęło mi sie pytanie: Otóż mam passka B3 2.0 92r. wersja z klimą i jest taki problem ze na 1 biegu te obroty są dość słabe. Tatuśko też ma B3 tylko ze 1.8 i porównywając u niego nadmuch na 1 chodzi tak jak u mnie już na 2 biegu. Nie wiemm gdzie szukać ze te obroty dmuchawy są słabsze.... A i jeszcze taka sprawa ze jak przełanczam nadmuch na wylot na nogi to nie słychać zeby przełanczało jakies zapadki czy coś w tym rodzaju wogóle nie wieje mi na nogi szyby i centralny ładnie chodzi .... Nie wiem czy wyraziłem się dośc precyzyjnie, czy można mnie zrozumieć jesli nie to postaram sie wyjasnić w kolejnych postach. Proszę o odp jakąs porade gdzie szukać. PozdraVWiam, mateusz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #33 Napisano 4 Czerwca 2007 A w jakim stanie filtr kabinowy ??? Kiedy wymieniany ?? U mnie był zapchany i aż czarny:p JAk go wymieniłem to głowę chciało mi urwać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koksik997 Zgłoś #34 Napisano 5 Czerwca 2007 Witam Filtr kabinowy nie jest w sumie aż tak brudny , sciągnołem go ostatnio i na kompresorek wydmuchać te syfy wszystkie, wiadomo ze nowy przez to nie jest no ale zawsze coś tam lepiej po tym zabiegu oddycha Zastanawiam sie czy wina nie lezy gdzieś na rezystorze czy coś w tym rodzaju, ze zmniejsza obroty nawiewu na poszczególnych biegach. Gdzie szukać, co robić, czekam na podpowiedzi, PozdraVWiam, Mateusz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
taison28 Zgłoś #35 Napisano 5 Czerwca 2007 tą akurat mam. Ale wydaje mi się, że złamała mi sie ta blaszka pod pokrętłem. Czy masz może zdjęcie jak ona wygląda w całości? (ta pod pokrętłem) Proszę bardzo o to zdjęcia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość KrisMax Zgłoś #36 Napisano 28 Czerwca 2007 Witam wszystkch userów Wziąłem się za naprawę owego rezystora - a raczej dokładnie mówiąc bezpiecznika termicznego-po właczeniu go w obieg zaczął się grzać rezystor i szlag trafił bezpiecznik Czy to normalny objaw i czy mogło mieć wpływ to, że podczas testu rezystor zwisał sobie na kablach zamiast być w kanale nawiewowym? Czy ktoś wie jaką powinien mieć temp. "działania" ów bezpiecznik termiczny?? Ja zapodałem 84 stopnie (bo taki wymontowałem). Dodam, że jak wszedłem w posiadanie autka, to na tym bezpieczniku działały wszystkie biegi... Pzdr i thx za info. P.S. Czy ktoś tu zagląda?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazio Zgłoś #37 Napisano 21 Lipca 2008 dokładnie to dosłownie sekunda roboty ... sam sie biłem w głowe że tych blaszek nie zagiąłem wcześniej .. no ale zanim ktoś nie zrobi to niewie ile mu to zajmie Odgrzebiemy kotleta Powiedzcie które blaszki i w którą stronę wygiąć - nie chciałbym połamać. Teraz dmucha mi tylko na 4, a jak śrubokrętem zewrę to dmuchają pozostałe biegi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Asarhaddon Zgłoś #38 Napisano 25 Stycznia 2009 Ja też prosiłbym o zdjęcia i pomoc we wskazaniu blaszek, które trzeba przygiąć. Wysiadło mi ogrzewanie, tak, że działało tylko na 4 biegu, mechanik kupił nowa opornicę, za którą zapłacił 120 zł. Po jego "naprawie" ogrzewanie działało mi tylko na 2 i 4 biegu. Tłumaczył, że coś tam jest popsute i trzeba byłoby kupić nowe pokrętła sterowania ogrzewaniem. Po ok. tygodniu zauważyłem, że nawiew nie zawsze łapie na 2. a w tej chwili przestał już działać całkowicie na dwójce. Zdjąłem pokrywę tego całego panelu i nawiew przestał działać w ogóle. Włącza się tylko, kiedy zetknę blaszki śrubokrętem. Co zrobić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niemniem Zgłoś #39 Napisano 28 Stycznia 2009 grrr bo normalnie się zdenerwuje i wykręcę i rozbiorę na części pierwsze cały panel nawiewów a naprawdę trochę plastików trzeba odkręcić żeby go wyjąć .... nie zmuszajcie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzych Zgłoś #40 Napisano 28 Stycznia 2009 Panowie z całą odpowiedzialnością i pewnością mówię wam że to opornica , która jest właśnie przy wentylatorze i właśnie zaczęła padać i będziecie tracić kolejne biegi dmuchawy. Proponuję wymienić na nową opornicę , najlepiej boscha bo stracicie jeszcze przełączniki na konsoli. Nie szukajcie innych przyczyn bo to opornica. to co piszę to 200% --- scalone --- Panowie należy wymienić opornice przy wentylatorze nawiewu bo stracicie jeszcze przełącznik nadmuchu / wypalą się styki / na 200% to, to. Już to przerobiłem więc nie kombinujcie z innymi przypadkami. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach