Skocz do zawartości

pendegrast

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pendegrast

  • Urodziny 24.09.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kielce

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1995

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Muszę wymienić pompę wspomagania u swojego paska. Mam takie pytanie, czy pompa wspomagania z audi A4 będzie pasowała. Mam akurat dostęp do 2 pomp z audi, jedna ZF a druga KYB. Wiem, że jak wyjmę to zobaczę ale wolałbym oszczędzić sobie roboty. Pozdrawiam
  2. Ja tak samo nie zwróciłem uwagi i źle się wyraziłem, chodziło mi o tarczę sprzęgła. A w dwumasie nie ma tłumika drgań skrętnych ze sprężynkami?
  3. Moim zdaniem masz uszkodzone sprężynki na docisku sprzęgła które tłumią drgania wału korbowego. U mnie tak było. Jak dawałem na wyższe obroty to się normowało. Przy ruszaniu silnikiem szarpało niemiłosiernie. U siebie sprzęgło zostawiłem na sam koniec. Wcześniej wymieniłem wszystkie poduszki pod silnikiem na Febi i żadnej poprawy (choć silnik zaczął jakby ciszej pracować i przestała wibrować kierownica). Zostało tylko sprzęgło. Po wymianie jak ręką odjął. Na Twoim miejscu od razu stawiałbym na docisk sprzęgła.
  4. Witam, Potrzebuje pompę wspomagania do paska jak w opisie. Odsadzenie koła ok 14 mm jeśli dobrze pamiętam. I cenę płynu do wspomagania Febi zielonego. Pozdrawiam.
  5. Po dzisiejszej wymianie sprzęgła zdecydowanie i ostatecznie szarpanie ustało. Tak jak podejrzewałem wina leżała po stronie uszkodzonych sprężynek na tarczy sprzęgłowej. Nowe śmiga aż miło przy okazji wymienione uszczelniacze i olej w skrzyni Pozdrawiam
  6. Tak jak pisze Robuś. Sprawdź styki na pokrętle nawiewu. Ja jak kupiłem auto nie działał bieg 1 i 2. Wystarczyło lekko odgiąć miedzianą blaszkę na pokrętle i wszystko działa. Pozdrawiam.
  7. Kolego RTW. Mam identyczne objawy co opisane w tym temacie. Wymieniłem wszystkie poduszki pod silnikiem. Ale jak szarpało tak szarpie. Naciśnij pedał sprzęgła na odpalonym aucie jeśli wibracje się zmniejszą to znaczy ,że to sprzęgło. Ja w piątek wymieniam, dam znać czy pomogło ( choć nie może to być już nic innego ). Najprawdopodobniej sprężynki na tarczy nie spełniają swojej roli ( albo się wyrobiły albo pękły ). Pozdrawiam.
  8. Mając niedawno dzień wolnego wymieniłem wszystkie poduszki. Chciałem lemfordera ale nikt tego nie ściąga bo się nie opłaca, więc poprzestałem na Febi. komplet wyszedł mnie koło 390 zł. Najdroższa jest pod silnikiem z prawej strony ( 200 zł ) mi akurat trafiła się w opakowaniu febi fabryczna vw tylko z wypalonymi oznaczeniami. Jeśli się zastanawiasz nad wymianą jednej to nie radzę. Jedna zajechana poduszka powoli zarzyna kolejne. U mnie po wymianie okazało się że każda w jakimś stopniu była zjechana. Po wymianie autko pracuje dużo ciszej. Jak coś udziele odpowiedzi na temat wymiany. Pozdrawiam.
  9. Ja ostatnio wymieniałem wszystkie poduszki u siebie. Jak coś to pytajcie.
  10. Witam, Dziś mając trochę czasu postanowiłem naprawić włącznik podgrzewania tylnej szyby w moim passacie B4. Dodam, że w passacie B3 środek włącznika wygląda zupełnie inaczej. Jako ,że nie mogę zakładać tematów to podpinam się do tego pasującego do mojego przypadku. Przy okazji starałem się robić zdjęcia. Po rozłożeniu włącznika okazało się ,że za brak podgrzewania tylnej szyby odpowiada spalona żarówka podświetlenia przycisku. Tak, to wygląda po rozłożeniu. Winna jest przezroczysta żaróweczka. Zielona dioda podświetla się razem z zegarami i resztą deski. Kupiłem w sklepie elektronicznym diodę na 12V. Koszt 1 zł, cena włącznika ok. 50 zł, aczkolwiek pewnie można kupić taniej. Potrzebne nam będzie: lutownica, cyna, kalafonia, plecionka miedziana do rozlutowania albo odsysacz do cyny ( ja nie miałem a to ułatwia sporo lutowanie ) ja napiłem się kawy a lepszy byłby browar. Ręce się tak nie trzęsą podczas lutowania Na początek rozlutowujemy starą żaróweczkę ( te dwa luty poniżej ) A oto winowajczyni. Nową diodę należy umieścić w miejscu starej, choć elegancko pasuje w miejsce wyżej (działać będzie ale nie będzie podświetlenia klawisza ). Musiałem trochę powyginać nóżki diody aby wszystko zgrabnie pasowało. A tutaj złe miejsce na diodę, człowiek uczy się całe życie Próba w aucie Przy rozkładaniu / składaniu , włącznika należy szczególną uwagę poświęcić na sprężynkę znajdującą się w środku. Opiera się ona w tym miejscu i zapewnia cofanie mechanizmu. Złożenie prawidłowo włącznika zajęło mi kilka podejść. Na szczęście sprężynka nie zginęła i spełnia swoją rolę. Wcześniej włącznik świecił na pomarańczowo, jest to uzależnione w głównej mierze od barwy żarówki. Dioda ma barwę zimną ( białą ) i wygląda to bardziej jak żółty. Oczywiście szyba sprawdzona i wszystko działa. Mam nadzieje , że komus pomogłem. Warto bo można oszczędzić a jak włącznik do wymiany to nie ma strachu, że się go popsuje. No i ta satysfakcja
  11. Jak Ci drga kierownica na biegu jałowym to może być poduszka pod silnikiem. Sprawdź. Co do wymiany drążka, to zdejmujesz koło i przekręcasz piastę tak żeby drążek odsłonić. A potem do dzieła. Końcówka i osłona przy maglu. Ja zmieniałem to u znajomego, miał on ciekawy patent na odkręcenie drążka tj. długa rurka a do końca przyspawany kawałek płaskiego klucza tak pod 90 stopni. I elegancko poszło. Choć przydałby się full professional klucz. Ale to 400 zł
  12. W jakim sensie wyczuwasz luz? Koniec drążka zakończony jest takim przegubem (nie wiem czy dobrze to nazwałem), tj. koniec drążka zakończony jest kulą która z kolei trzyma się w takim gnieździe. Które z kolei przykręcone jest do szyny maglownicy. Normalne jest że drążkiem można ruszać. Źle będzie jeśli "kula" lata w stronę szyny magla lub w stronę końcówki drążka lub ogólnie wyrobione gniazdo bo taki luz zdecydowanie oznacza zakup nowego drążka. Wracając do tematu, kierownica drga Ci też na biegu jałowym na postoju czy tylko podczas jazdy?
  13. W Castoramie kupiłem coś takiego ale nie pamiętam ile kosztowało. Chyba w podobnych pieniądzach. Nadaje się na przerwaną ścieżkę. http://allegro.pl/klej-elektroprzewodzacy-2ml-technicqll-wieruszow-i2183856367.html
  14. A jak zdemontować te kielichy? Zdziwiło mnie to troszkę, bo jak wymieniałem u siebie to odkręcałem przeguby i zdejmowałem półosie. Nie przyszło mi do głowy demontować tych kielichów wystających ze skrzyni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności